Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Giertych staje w pierwszym szeregu zdrajców Polski i Narodu Polskiego razem z Michnikiem, Lisem, Żakowskim, Tuskiem, Schetyną, Kopacz, Frasyniukiem na czele z Wałęsą

Data: 2017-07-22 09:11:20
Autor: boukun
Giertych staje w pierwszym szeregu zdrajców Polski i Narodu Polskiego razem z Michnikiem, Lisem, Żakowskim, Tuskiem, Schetyną, Kopacz, Frasyniukiem na czele z Wałęsą
Piszę ten list o czwartej nad ranem, gdyż śledziłem z uwagą protesty i głosowanie, które doprowadziło do wyjścia z parlamentu ustawy, w której wprowadza Pan łaskawie swoją dyktaturę. Piszę ten list dlatego, aby wytłumaczyć, że popełniasz Pan zbrodnię i na dodatek, że nie jest to zbrodnia doskonała, bo zakończy się spektakularnym upadkiem.

(...)

Ponieważ łamiąc Konstytucję, obalił Pan swój demokratyczny mandat do rządzenia, to pewnie Pańskie rządy skończą się szybciej, niż jest to w Konstytucji opisane. Kiedy? Nie wiem. Ale na Pana miejscu trzymałbym w pogotowiu helikopter. Kto wie, może Antoni załatwi Panu u Rosjan azyl? Za tę robotę, którą dla nich robi, musi mieć przecież u nich wielkie poważanie. Tak czy inaczej powoli bym się zbierał, bo Pana koniec jest bliski.

https://opinie.wp.pl/roman-giertych-do-jaroslawa-k-6146860272969857a

miś uszatek
1h temu

Giertych staje w pierwszym szeregu zdrajców Polski i Narodu Polskiego razem z Michnikiem, Lisem, Żakowskim, Tuskiem, Schetyną, Kopacz, Frasyniukiem na czele z Wałęsą.

Strajkujący w 1980 r
4 min. temu

LECZYĆ SIĘ, , LECZYĆ SIĘ P. GIERTYCH !!!!! LEKARZE OD GŁOWY CZEKAJĄ !!!!

nm
5 min. temu

Giertych idz sobie poskacz jak kun

zb
5 min. temu

Giertych ,słyszałem ze jedna z kobiet w Polsce musi spać z koniem , może by pan się tym zainteresował ,jako marny ,bo marny ale prawnik.