Giertych symulował utratę świadomoL_sŸ[r

Data: 2020-10-17 08:48:27
Autor: Runt
Giertych symulował utratę świadomoL_sŸ[r
W dniu 2020-10-17 o 08:44, karaluch u2 pisze:
https://www.salon24.pl/newsroom/1083729,prokuratura-roman-giertych-symulowal-utrate-swiadomosci

Prokuratura wskazała także, że jego zachowanie zmieniło się, kiedy uzyskał informację, że w opinii biegłych lekarzy nie ma żadnych przeszkód, by wykonać czynności z jego udziałem. ,,Wtedy, w ocenie prowadzących czynności procesowe, Roman G. rozpoczął symulowanie braku świadomości" - poinformowała prokuratura.

"w ocenie"? To fakt czy opinia?

--
Runt

Data: 2020-10-17 08:57:53
Autor: u2
Giertych symulował utratę świadomoL_sŸ[r
W dniu 17.10.2020 o 08:48, Runt pisze:
"w ocenie"? To fakt czy opinia?

w opinii biegłych

Data: 2020-10-17 09:37:44
Autor: Runt
W dniu 2020-10-17 o 08:57, u2 pisze:
W dniu 17.10.2020 o 08:48, Runt pisze:
"w ocenie"? To fakt czy opinia?
w opinii biegłych

Opinia/ocena nie jest faktem. Jest jedynie opinią.

--
Runt

Data: 2020-10-17 12:19:20
Autor: u2
W dniu 17.10.2020 o 09:37, Runt pisze:
W dniu 2020-10-17 o 08:57, u2 pisze:
W dniu 17.10.2020 o 08:48, Runt pisze:
"w ocenie"? To fakt czy opinia?
w opinii biegłych

Opinia/ocena nie jest faktem. Jest jedynie opinią.

starczy na przesłuchanie papugi

Data: 2020-10-18 07:39:02
Autor: Runt
Giertych symulował utratę świadomo ści?
W dniu 2020-10-17 o 12:19, u2 pisze:
[...]
może i wystarczy na przesłuchanie papugi ale nie na Giertycha.

--
Runt

Data: 2020-10-18 07:58:20
Autor: u2
W dniu 18.10.2020 o 07:39, Runt pisze:
[...]

zawsze może odmówić składania zeznań. koniu zna kruczki prawne

zabawne, że bronisz wszechpolaka, czyli faszystę

Data: 2020-10-18 08:01:54
Autor: Runt
W dniu 2020-10-18 o 07:58, u2 pisze:
[...]

Kasta właśnie uwolniła Karuzego ;-)))

zabawne, że bronisz wszechpolaka, czyli faszystę
nie bronię nikogo. pokazuje alienacje i patologię rządzących.

--
Runt

Data: 2020-10-18 08:40:57
Autor: u2
W dniu 18.10.2020 o 08:01, Runt pisze:
nie bronię nikogo. pokazuje alienacje i patologię rządzących.

nie ściemniaj gazownia GW sama wyalienowana i patologiczna

Data: 2020-10-18 09:26:27
Autor: Runt
W dniu 2020-10-18 o 08:40, u2 pisze:
W dniu 18.10.2020 o 08:01, Runt pisze:
nie bronię nikogo. pokazuje alienacje i patologię rządzących.
nie ściemniaj gazownia GW sama wyalienowana i patologiczna

nie widze zwiazku z tematem.

--
Runt

Data: 2020-10-17 13:27:24
Autor: _Master_
Giertych symulował utratę świadomoL_sŸ[r
A Izba Dyscyplinarna nie jest Jest sądem ;-)

Data: 2020-10-17 09:52:34
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 17.10.2020 o 08:48, Runt pisze:
"w ocenie"? To fakt czy opinia?

w opinii biegłych

To (prze)biegli sądowi od medycyny *już* wystawili opinie na piśmie?
Mowa trawa, papier grunt.

Starannie rozróżniaj między tym w co sporo+ ludzi/wyborców uzna za
prawdopodobne+ a tym co (porządny) sąd kupi w postępowaniu karnym.
Na razie leci po mediach starcie wersji "biedna polityczna ofiara nagonki
policją" a "bogaty 'twórczą interpretacją prawa' (za) sprytny adwokat-aktor".

Mojej sympatii jakoś Giertych nie budzi, sądzę że jestem w tej kwestii w
niewielkiej większości ale własnych sporych pieniędzy na to nie postawie.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-17 12:20:34
Autor: u2
W dniu 17.10.2020 o 09:52, A. Filip pisze:
To (prze)biegli sądowi od medycyny*już*  wystawili opinie na piśmie?

tak to się robi

Data: 2020-10-17 09:36:49
Autor: A. Filip
Giertych symulował utratę świadomości (w ocenie prowadzących czynności procesowe)
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
[...]

w mojej opinii to uzasadnione praktyką podejrzenie które powinno mieć
małe szanse na (pełne) kupienie przez sąd bez szerszego uzasadnienia.
Czy trzymając się ściśle sformułowania twojego pytania (jak dotąd) to
*nieformalna* profesjonalna opinia *nie-lekarzy* która ma szanse
przełożyć się na *formalną* opinię biegłego sądowego od medycyny ale
IMHO nieprzesadnie dużą w przypadku "adwokata z wyższej półki"
[bo biegły sądowy obstawi w ciemno że jakby co to będą kontr-ekspertyzy
z dzieleniem włosa ma czworo].

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-17 13:25:24
Autor: _Master_
Giertych symulował utratę świadomoL_sŸ[r
Pewnie ma pomroczność jasną...

Ale tylko wtedy gdy pyta go funkcjonariusz.

W pozostałych momentach zapewne tłituje i knuje dalej jak tu przypierdolić Kaczyńskiemu.

Ja bym go zamknął w takim stanie do psychiatryka. Przywiązany do łóżka nie będzie groźny dla społeczeństwa ;-)

Data: 2020-10-18 07:38:53
Autor: Runt
W dniu 2020-10-17 o 13:25, _Master_ pisze:
[...]

Dla "społeczeństwa"? Chyba dla PiS.
Proponujesz metody UB. Wyszło szydło z wora "konfederacie"!

--
Runt

Data: 2020-10-18 04:37:53
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 17 października 2020 o 08:48:26 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
> Prokuratura wskazała także, że jego zachowanie zmieniło się, kiedy > uzyskał informację, że w opinii biegłych lekarzy nie ma żadnych > przeszkód, by wykonać czynności z jego udziałem. ,,Wtedy, w ocenie > prowadzących czynności procesowe, Roman G. rozpoczął symulowanie braku > świadomości" - poinformowała prokuratura.
"w ocenie"? To fakt czy opinia? -- Runt Keep smilling. All's well that ends well.
ty pizdziak vel runt dziura w dupie masz farta. Ktoś musi udawać utratę czegoś czego ty nie masz bo na odruchach jedziesz. Szczysz srasz, budzisz się, dostajesz śniadanie itd.

Data: 2020-10-19 08:55:31
Autor: Runt
kogut karaluch
W dniu 2020-10-19 o 08:32, Runt pisze:
W dniu 2020-10-18 o 13:37, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
[...]

WON  K A R A L U C H U !

--
Runt

Giertych symulował utratę świadomoL_sŸ[r