Giertych symulował utratę świadomości

Data: 2020-10-17 08:44:03
Autor: u2
Giertych symulował utratę świadomości
https://www.salon24.pl/newsroom/1083729,prokuratura-roman-giertych-symulowal-utrate-swiadomosci

Prokuratura Regionalna w Poznaniu rozpoczęła czynności procesowe z udziałem Romana Giertycha po uzyskaniu zgody zespołu biegłych lekarzy - specjalistów w dziedzinie kardiologii, neurologii i medycyny sądowej.

Lekarze zgodnie uznali, że stan zdrowia zatrzymanego pozwala na jego przesłuchanie i postawienie zarzutów - przekazała w komunikacie Prokuratura Regionalna w Poznaniu.

Jak wyjaśniono, powyższa zgoda była poprzedzona pełną diagnostyką lekarską, w której Roman Giertych aktywnie uczestniczył nie tylko wykonując polecenia lekarskie, ale również odpowiadając na zadawane pytania.

,,W odniesieniu do informacji medialnych dotyczących braku świadomości podczas prowadzonych czynności procesowych należy podkreślić, że Roman G. w dniu dzisiejszym rozmawiał ze swoimi dwoma pełnomocnikami, a także lekarzami i funkcjonariuszami CBA" - przekazała prokuratura.

Roman Gietrych, zasłabnięcie
Roman Giertych po zasłabnięciu został zawieziony do szpitala. Fot. PAP/Wojciech Olkuśnik

Prokuratura wskazała także, że jego zachowanie zmieniło się, kiedy uzyskał informację, że w opinii biegłych lekarzy nie ma żadnych przeszkód, by wykonać czynności z jego udziałem. ,,Wtedy, w ocenie prowadzących czynności procesowe, Roman G. rozpoczął symulowanie braku świadomości" - poinformowała prokuratura.

,,Całokształt okoliczności wskazuje, że zachowanie Romana G. miało uniemożliwić przeprowadzenie z nim czynności co potwierdza fakt, że po wyjściu prokuratora powrócił do poprzedniej aktywności. Rozmawiał później m.in. z Zastępcą Rzecznika Praw Obywatelskich, która następnie cytowała fragmenty rozmowy z zatrzymanym" - czytamy w przekazanym komunikacie.

,,Z prokuratorskiej praktyki wynika, że czasami tak zachowują się osoby podejrzane, próbujące w ten sposób uniknąć wykonania czynności procesowych z ich udziałem" - zwraca uwagę prokuratura.

Obrońca Giertycha, mec. Jakub Wende potwierdził, że jego klient zgadza się na publikację swoich pełnych danych oraz wizerunku.

KW
Źródło: PAP
Opublikowano: 16 października 2020, 20:56 ; Ostatnia aktualizacja: 16 października 2020, 21:03
(C) Artykuł jest chroniony prawem autorskim.

Data: 2020-10-17 08:48:27
Autor: Runt
Giertych symulował utratę świadomoL_sŸ[r
W dniu 2020-10-17 o 08:44, karaluch u2 pisze:
[...]

"w ocenie"? To fakt czy opinia?

--
Runt

Data: 2020-10-17 08:57:53
Autor: u2
Giertych symulował utratę świadomoL_sŸ[r
W dniu 17.10.2020 o 08:48, Runt pisze:
"w ocenie"? To fakt czy opinia?

w opinii biegłych

Data: 2020-10-17 09:37:44
Autor: Runt
W dniu 2020-10-17 o 08:57, u2 pisze:
W dniu 17.10.2020 o 08:48, Runt pisze:
"w ocenie"? To fakt czy opinia?
w opinii biegłych

Opinia/ocena nie jest faktem. Jest jedynie opinią.

--
Runt

Data: 2020-10-17 12:19:20
Autor: u2
W dniu 17.10.2020 o 09:37, Runt pisze:
W dniu 2020-10-17 o 08:57, u2 pisze:
W dniu 17.10.2020 o 08:48, Runt pisze:
"w ocenie"? To fakt czy opinia?
w opinii biegłych

Opinia/ocena nie jest faktem. Jest jedynie opinią.

starczy na przesłuchanie papugi

Data: 2020-10-18 07:39:02
Autor: Runt
W dniu 2020-10-17 o 12:19, u2 pisze:
[...]
może i wystarczy na przesłuchanie papugi ale nie na Giertycha.

--
Runt

Data: 2020-10-18 07:58:20
Autor: u2
W dniu 18.10.2020 o 07:39, Runt pisze:
[...]

zawsze może odmówić składania zeznań. koniu zna kruczki prawne

zabawne, że bronisz wszechpolaka, czyli faszystę

Data: 2020-10-18 08:01:54
Autor: Runt
W dniu 2020-10-18 o 07:58, u2 pisze:
[...]

Kasta właśnie uwolniła Karuzego ;-)))

zabawne, że bronisz wszechpolaka, czyli faszystę
nie bronię nikogo. pokazuje alienacje i patologię rządzących.

--
Runt

Data: 2020-10-18 08:40:57
Autor: u2
W dniu 18.10.2020 o 08:01, Runt pisze:
nie bronię nikogo. pokazuje alienacje i patologię rządzących.

nie ściemniaj gazownia GW sama wyalienowana i patologiczna

Data: 2020-10-18 09:26:27
Autor: Runt
W dniu 2020-10-18 o 08:40, u2 pisze:
W dniu 18.10.2020 o 08:01, Runt pisze:
nie bronię nikogo. pokazuje alienacje i patologię rządzących.
nie ściemniaj gazownia GW sama wyalienowana i patologiczna

nie widze zwiazku z tematem.

--
Runt

Data: 2020-10-17 13:27:24
Autor: _Master_
Giertych symulował utratę świadomoL_sŸ[r
A Izba Dyscyplinarna nie jest Jest sądem ;-)

Data: 2020-10-17 09:52:34
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 17.10.2020 o 08:48, Runt pisze:
"w ocenie"? To fakt czy opinia?

w opinii biegłych

To (prze)biegli sądowi od medycyny *już* wystawili opinie na piśmie?
Mowa trawa, papier grunt.

Starannie rozróżniaj między tym w co sporo+ ludzi/wyborców uzna za
prawdopodobne+ a tym co (porządny) sąd kupi w postępowaniu karnym.
Na razie leci po mediach starcie wersji "biedna polityczna ofiara nagonki
policją" a "bogaty 'twórczą interpretacją prawa' (za) sprytny adwokat-aktor".

Mojej sympatii jakoś Giertych nie budzi, sądzę że jestem w tej kwestii w
niewielkiej większości ale własnych sporych pieniędzy na to nie postawie.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-17 12:20:34
Autor: u2
W dniu 17.10.2020 o 09:52, A. Filip pisze:
To (prze)biegli sądowi od medycyny*już*  wystawili opinie na piśmie?

tak to się robi

Data: 2020-10-17 09:36:49
Autor: A. Filip
Giertych symulował utratę świadomości (w ocenie prowadzących czynności procesowe)
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
[...]

w mojej opinii to uzasadnione praktyką podejrzenie które powinno mieć
małe szanse na (pełne) kupienie przez sąd bez szerszego uzasadnienia.
Czy trzymając się ściśle sformułowania twojego pytania (jak dotąd) to
*nieformalna* profesjonalna opinia *nie-lekarzy* która ma szanse
przełożyć się na *formalną* opinię biegłego sądowego od medycyny ale
IMHO nieprzesadnie dużą w przypadku "adwokata z wyższej półki"
[bo biegły sądowy obstawi w ciemno że jakby co to będą kontr-ekspertyzy
z dzieleniem włosa ma czworo].

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-17 13:25:24
Autor: _Master_
Giertych symulował utratę świadomoL_sŸ[r
Pewnie ma pomroczność jasną...

Ale tylko wtedy gdy pyta go funkcjonariusz.

W pozostałych momentach zapewne tłituje i knuje dalej jak tu przypierdolić Kaczyńskiemu.

Ja bym go zamknął w takim stanie do psychiatryka. Przywiązany do łóżka nie będzie groźny dla społeczeństwa ;-)

Data: 2020-10-18 07:38:53
Autor: Runt
W dniu 2020-10-17 o 13:25, _Master_ pisze:
[...]

Dla "społeczeństwa"? Chyba dla PiS.
Proponujesz metody UB. Wyszło szydło z wora "konfederacie"!

--
Runt

Data: 2020-10-18 04:37:53
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 17 października 2020 o 08:48:26 UTC+2 Runt napisał(a):
W dniu 2020-10-17 o 08:44, karaluch u2 pisze: > https://www.salon24.pl/newsroom/1083729,prokuratura-roman-giertych-symulowal-utrate-swiadomosci
> Prokuratura wskazała także, że jego zachowanie zmieniło się, kiedy > uzyskał informację, że w opinii biegłych lekarzy nie ma żadnych > przeszkód, by wykonać czynności z jego udziałem. ,,Wtedy, w ocenie > prowadzących czynności procesowe, Roman G. rozpoczął symulowanie braku > świadomości" - poinformowała prokuratura.
"w ocenie"? To fakt czy opinia? -- Runt Keep smilling. All's well that ends well.
ty pizdziak vel runt dziura w dupie masz farta. Ktoś musi udawać utratę czegoś czego ty nie masz bo na odruchach jedziesz. Szczysz srasz, budzisz się, dostajesz śniadanie itd.

Data: 2020-10-19 08:55:31
Autor: Runt
kogut karaluch
https://www.salon24.pl/newsroom/1083729,prokuratura-roman-giertych-symulowal-utrate-swiadomosci Prokuratura wskazała także, że jego zachowanie zmieniło się, kiedy
[...]