Giertych zmasakrował Walterownię

Data: 2009-10-23 18:35:38
Autor: Ensitherum
Giertych zmasakrował Walterownię
Data: 2009-10-23 10:21:35
Autor: Antenka
Giertych zmasakrował Walterownię
On 23 Paź, 18:35, Ensitherum <ensithe...@NOSPAM.pl> wrote:
http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article465942/TVN_musi_przeprosic_G...

Roman jak zwykle okazał się wielki i to pod każdym względem. :-)

Antenka

P.s.Roman! Roman! Roman! Wracaj, please! Prosi Cię o to Antenka!
Odbiór!

Data: 2009-10-23 19:34:08
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Roman nie wracaj.. Na razie jesteś porządnym człowiekiem, i takim pozostań..

Data: 2009-10-23 10:41:27
Autor: Antenka
Giertych zmasakrował Walterownię
> Roman nie wracaj.. Na razie jesteś porządnym człowiekiem, i takim
pozostań..

On już nie powróci, bo ja miałam sen- okropny sen, ale niosący pewne
przesłanie :-(

Antenka

P.s. Śpiący rycerze uratują Polskę ;-)

Data: 2009-10-23 19:57:35
Autor: jadrys
Antenka pisze:
> [...]

pozostań..

On już nie powróci, bo ja miałam sen- okropny sen, ale niosący pewne

Na pewno, ci rycerze to uśpieni propagandą Polacy :-( .. Przyjdzie czas że się obudzą... :-)

Data: 2009-10-23 13:09:31
Autor: Antenka
On 23 Paź, 19:57, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> P.s. Śpiący rycerze uratują Polskę ;-)

Na pewno, ci rycerze to uśpieni propagandą Polacy :-( .. Przyjdzie czas

No tak, bo sen ma zawsze charakter symboliczny :-(

Antenka

Data: 2009-10-24 05:43:47
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

To już lepiej śnij o białych myszkach. :)

--
stevep

Data: 2009-10-23 18:37:15
Autor: Grzegorz Z.
Giertych zmasakrował Walterownię
Dnia Fri, 23 Oct 2009 18:35:38 +0200, Ensitherum napisał(a):

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article465942/TVN_musi_przeprosic_Giertycha.html

Musi to na Rusi.

Pierwsza instancja. Zawsze mi to wytykacie jak któryś z waszych przegra,
teraz ja to czynię z niebywałą przyjemnością.

Giertych zmasakrował Walterownię