Giertycha nie powinno się wpuszczać do polityki!

Data: 2012-11-14 17:35:28
Autor: Przemysław M.
Giertycha nie powinno się wpuszczać do polityki!
Dnia Wed, 14 Nov 2012 10:50:45 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Nie rozumiem narzekań. Święto Niepodległości odbyło się jak należy. Było i na poważnie, i na wesoło. Były sztandary i race, balony i różańce, wrzaski i biskupie połajanki. Byli nacjonaliści, dewoci, sportowcy, księża, politycy i inni.

Z całym szacunkiem, na Giertycha ktoś tam głosował, chłopina nie otrzymał
chba nawet 0.5% czyli jest z polityki wykluczony, a że od czasu do czasu
zaprasza go jakas stacja by wkurzyć niektórych to inna sprawa.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Giertycha nie powinno się wpuszczać do polityki!