Giertychowi odpierdolila palma i to porzadna :)

Data: 2011-03-30 00:40:31
Autor: ePolityk
Giertychowi odpierdolila palma i to porzadna :)
Bedzie badał "Stan emocjonalny załogi Tu-154M lecącej do Smoleńska 10 kwietnia pod kątem ewentualnej presji na nią".
Zastanawiam sie tylko czy na wiodacym bieglym bedzie Kaszpirowskiego, czy Harry z Tybetu :D

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/biegli-badaja-stan-emocjonalny-zalogi-tu-154-byla-,1,4226050,wiadomosc.html

Data: 2011-03-30 14:30:59
Autor: Aszxse
Giertychowi odpierdolila palma i to porzadna :)

Użytkownik "ePolityk" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imtn54$p4a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oj zrobi prezesowi Gioertych koło dupy, oj zrobi! Dobrze wam tak palanty! ;))))

AAA

Data: 2011-03-30 14:39:58
Autor: Aszxse
Giertychowi odpierdolila palma i to porzadna :)

Użytkownik "Polonista" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imv81d$aiq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zdziwie się jeżeli prezes się ożeni! ;)))

AAA

Data: 2011-03-30 15:57:30
Autor: Polonista

"Aszxse" <aszxse@firtunit.cz> wrote in message news:4d93249e$0$2497$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A, to tym bardziej sie zdziwisz :)

Data: 2011-03-30 20:29:12
Autor: ^he®sk^
Giertychowi odpierdolila palma i to porzadna :)

 chyba z wlasna reka! ;o)))))))))))))

Data: 2011-03-31 14:46:06
Autor: Zenon Komender

wrote:

> [...]
>
> "Aszxse" <aszxse@firtunit.cz> wrote in message

> Zdziwisz sie :)

Zdziwie się jeżeli prezes się ożeni! ;)))

Posluchaj platfasie, jak masz problem ze wzwodem to idz do lekarza, tu ci nikt nie pomoze :)

Data: 2011-03-31 20:20:38
Autor:
Giertychowi odpierdolila palma i to porzadna :)
On Thu, 31 Mar 2011 14:46:06 +0200, "Zenon Komender"
<popierdolka75@gazeta.pl> wrote:

 [...]

> chyba z wlasna reka! ;o)))))))))))))

Posluchaj platfasie, jak masz problem ze wzwodem to idz do lekarza, tu ci nikt nie pomoze :)

 wiesz dobrze, ze nie mam rafalku ;o))))

Data: 2011-03-30 20:29:12
Autor: ^he®sk^
Giertychowi odpierdolila palma i to porzadna :)
On Wed, 30 Mar 2011 14:30:59 +0200, "Aszxse" <aszxse@firtunit.cz>
wrote:

> [...]

Oj zrobi prezesowi Gioertych koło dupy, oj zrobi! Dobrze wam tak palanty! ;))))

to juz macierewicz z fotyga nie wystarcza by odkryc tajemnice mgly nad wawozem? moze powinni jeszcze raz udac sie do usa by
zapytac zmarlego 50 lat temu senatora o zdanie?

Data: 2011-03-30 21:16:36
Autor: Kaczysta
Giertychowi odpierdolila palma i to porzadna :)

Użytkownik "Aszxse" <aszxse@firtunit.cz> napisał w wiadomo¶ci news:4d932284$0$2485$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak - Giertych zaż±da ekshumacji ciał pilotów, aby przedać ich mózgi na okoliczno¶ć stresów.
AZ

Data: 2011-03-31 14:46:43
Autor: Zenon Komender

"Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> wrote in message news:4d938197$0$2440$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kaszpirowski pomoze.

Giertychowi odpierdolila palma i to porzadna :)