"Giertychowski mundurek" :-)))

Data: 2009-09-22 12:07:26
Autor: Antenka
"Giertychowski mundurek" :-)))
"Z historii giertychowskiego mundurka"
==========================
"Mamo, ja do końca życia będę nosić mundurek" - powiedział Piotruś.

Takie słowa wypowiedział  8-letni chłopiec na wieść o tym, że
zniesiono obowiązek noszenia szkolnych mundurków wprowadzonych przez
ministra edukacji Romana Giertycha. :)))
Nie wymyślone! Na własne uszy słyszałam.

Antenka

Data: 2009-09-23 06:42:53
Autor:
"Giertychowski mundurek" :-)))

===========================

[...]

 jedz do anglii. tam wszystkie dzieciaki nosza mundurki.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-22 23:39:32
Autor: Antenka

<sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

> ministra edukacji Romana Giertycha. :)))
> Nie wymyślone! Na własne uszy słyszałam.

 jedz do anglii. tam wszystkie dzieciaki nosza mundurki.

wiem

Antenka

Data: 2009-09-23 06:59:18
Autor: Tzva Adonai
"Giertychowski mundurek" :-)))
"Mamo, ja do końca życia będę nosić mundurek" - powiedział Piotruś.

Piotruś zostanie parkingowym....

Data: 2009-09-23 08:35:22
Autor: jadrys
"Giertychowski mundurek" :-)))
Antenka pisze:
[...]

Jeden Piotruś to jeszcze nie wiosna... ;-)

Data: 2009-09-23 09:16:42
Autor: cytryna
"Giertychowski mundurek" :-)))
[...]

Korea Południowa-Seul, gimnazjalistki: czekoladowe spódniczki, beżowe kasaczki,
gimnazjaliści: beżowe spodnie, czekoladowe marynarki. Mundurki dodatkowo posiadają bardzo efektowne emblematy (herby) szkół umieszczane na lewej górnej kieszeni marynarki lub kasaczka. Podobnie jest w Japonii, emblemat na lewej kieszeni białej bluzeczki lub koszulki, spodnie i spódniczki granatowe.

--

"Giertychowski mundurek" :-)))