Gigabyte i komputronik :)

Data: 2013-03-25 18:59:09
Autor: Jawi
Gigabyte i komputronik :)
Co to za gówno Gigabyte i Komputronik? :)
Che zareklamować MB.
Nie chce płyta współpracować z kartą zew.
Wypełniam formularz reklamacyjny.
A ta ambitna ich maszyna zwraca mi komunikat:
"
Przyczyna reklamacji/zwrotu produktu może zawierać tylko litery, spacje, cyfry i myślniki."

Zorientowałem się że nie mogę mieć kropek, przecinków i polskich znaków. To w jednym polu.
W drugim mimo usunięcia wszystkiego i pozostawienia tylko elementów wymienionych w informacji i tak nie chce zaakceptować formularza :)
Omijam ten gówniany komputronik jak mogę z całego serca, znajomym odradzam jak się da, ale czasami nie da się niestety :(
Teraz musze czekać aż ktoś przeczyta mojego emaila i zechce mi powiedzieć co mam zrobić :(

Data: 2013-03-25 19:21:06
Autor: Mr. Misio
Gigabyte i komputronik :)
Użytkownik Jawi napisał:
[...]

odradzam jak siÄ™ da, ale czasami nie da siÄ™ niestety :(
Teraz musze czekać aż ktoś przeczyta mojego emaila i zechce mi
powiedzieć co mam zrobić :(

Cos im si erozsypalo. Wczoraj nie moglem uaktywnic filtow zaawansowanych ani quick-pofiltrowac wg. dostepnosci po salonach.

Widac wprowadzili polityke cookies i popsuli cos innego ;)

Data: 2013-03-25 19:34:22
Autor: Jawi
Gigabyte i komputronik :)
W dniu 2013-03-25 19:21, Mr. Misio pisze:
Użytkownik Jawi napisał:
[...]

i poprawili wskaźnik za pierwszy kwartał, mniej reklamacji :)

Data: 2013-03-25 19:35:31
Autor: Mr. Misio
Gigabyte i komputronik :)

Data: 2013-03-25 19:38:04
Autor: gadacz
Gigabyte i komputronik :)
W dniu 2013-03-25 18:59, Jawi pisze:
Co to za gówno Gigabyte i Komputronik? :)
Che zareklamować MB.
Nie chce płyta współpracować z kartą zew.

a uważasz, że skoro płyta nie chce współpracować z kartą zew.
to jest powód do reklamacji?
jest w cholerę sprzętu, który ze sobą niekoniecznie
chce działać, a niby powinien.
To po prostu taki ficzer.
Wątpię, aby Twoja reklamacja została uznana,
bo płyta jest zapewne sprawna.
Sprawdź inne konfiguracje z tą kartą
i zobacz jak będzie się zachowywać, oczywiście,
o ile masz taką możliwość.
A co do komputronika...
tyle opinii ilu klientów. Ja póki co nie spotkałem się
z jakimikolwiek przykrościami z ich strony.
Za wyjątkiem dość wysokich cen.

pozdrawiam
gadacz

Data: 2013-03-25 20:41:00
Autor: Jawi
Gigabyte i komputronik :)
W dniu 2013-03-25 19:38, gadacz pisze:
a uważasz, że skoro płyta nie chce współpracować z kartą zew.
to jest powód do reklamacji?

A jak najbardziej, nie che z dwiema wyjętymi z innych komputerów.
Uważasz, że powinienem się z tym pogodzić i przyjąć do wiadomości ten fakt i kupić kolejną kartę czy inną płytę?

jest w cholerę sprzętu, który ze sobą niekoniecznie
chce działać, a niby powinien.
No i to jest też powód do zwrotu. Tym sposobem już kiedyś zwróciłem sprzęt.

To po prostu taki ficzer.
Wątpię, aby Twoja reklamacja została uznana,
bo płyta jest zapewne sprawna.
Sprawdź inne konfiguracje z tą kartą
Sprawdzałem, pożyczyłem inną kartę od sąsiada. To samo.
Karty co prawda mają po kilka lat, ale żeby obie nie poszły?
Nie mam pomysłów po prostu i pozostaje serwis niestety.

A co do komputronika...
tyle opinii ilu klientów. Ja póki co nie spotkałem się
z jakimikolwiek przykrościami z ich strony.
Za wyjątkiem dość wysokich cen.

A ja nie komentuje obsługi w tym wypadku. Raz miałem okazję kupić sprzęt u partnera komputronika i raczej nie chce korzystać więcej.
Tylko śmieszny formularz, który nie chce przyjąć treści ze znanego sobie tylko powodu ;)
Znaczy nie chciał, bo w końcu przed chwilą usunąłem polskie znaki, kropki, przecinki i nawet znak końca linii czyli enter. No i śmiesznie ten opis usterki teraz brzmi :) Ale skoro tak chcą...

Data: 2013-03-25 20:46:22
Autor: GLaF
Gigabyte i komputronik :)
Dnia Mon, 25 Mar 2013 19:38:04 +0100, gadacz napisa³(a):

W dniu 2013-03-25 18:59, Jawi pisze:
Co to za gówno Gigabyte i Komputronik? :)
Che zareklamowaæ MB.
Nie chce p³yta wspó³pracowaæ z kart± zew.

a uwa¿asz, ¿e skoro p³yta nie chce wspó³pracowaæ z kart± zew.
to jest powód do reklamacji?

Oczywi¶cie. Je¶li nie wyka¿±, ¿e karta jest niesprawna lub z za³o¿enia nie
obs³uguje danego standardu, to musz± uznaæ reklamacjê.

jest w cholerê sprzêtu, który ze sob± niekoniecznie
chce dzia³aæ, a niby powinien.
To po prostu taki ficzer.

To nie ficzer, to bug.

--
GLaF

Data: 2013-03-25 20:53:58
Autor: Jawi
Gigabyte i komputronik :)
W dniu 2013-03-25 20:46, GLaF pisze:
>jest w cholerê sprzêtu, który ze sob± niekoniecznie
>chce dzia³aæ, a niby powinien.
>To po prostu taki ficzer.
To nie ficzer, to bug.

To kiedy¶ mia³em zestaw zasilacz - hdd, które ze sob± nie wspó³pracowa³y.
Ka¿dy z nich w innych kompach chodzi³ nienagannie. Jak siê w jednej obudowie spotka³y to nie da³o siê uruchomiæ tego zestawu. Skoñczy³o siê na zwrocie zasilacza bo by³ najnowszy.
I to by³ bug czy ficzer :)
Nawet nie wiadomo które z nich by³o winowajc±.

Data: 2013-03-26 01:19:50
Autor: Santana
Gigabyte i komputronik :)

U¿ytkownik "Jawi"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5150ab57$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]

I to by³ bug czy ficzer :)
Nawet nie wiadomo które z nich by³o winowajc±.

Winowajca prawdopodobnie znajdowa³ siê miêdzy krzes³em a klawiatur± ;)

Data: 2013-03-26 16:58:11
Autor: Jawi
Gigabyte i komputronik :)
W dniu 2013-03-26 01:19, Santana pisze:
[...]

A tak z ciekawo¶ci to dlaczego tak sadzisz?
Co mog³em nabroiæ? ;)

Data: 2013-03-26 20:42:40
Autor: Kamil
Gigabyte i komputronik :)
U¿ytkownik "Jawi" napisa³:

A tak z ciekawo¶ci to dlaczego tak sadzisz?

Choæby po tym, ¿e nie umiesz cytowaæ.

Pzdr

Data: 2013-03-26 20:41:32
Autor: Kamil
Gigabyte i komputronik :)
U¿ytkownik "Jawi" napisa³:

To kiedy¶ mia³em zestaw zasilacz - hdd, które ze sob± nie wspó³pracowa³y.

A konkretnie? Jako¶ nie widzê sensu.

Pzdr

Data: 2013-03-27 00:36:47
Autor: Jawi
Gigabyte i komputronik :)
W dniu 2013-03-26 20:41, Kamil pisze:
U¿ytkownik "Jawi" napisa³:

To kiedy¶ mia³em zestaw zasilacz - hdd, które ze sob± nie wspó³pracowa³y.

A konkretnie? Jako¶ nie widzê sensu.

Jak przeczytasz wiêkszo¶æ w±tku to zobaczysz.

Data: 2013-03-26 20:39:21
Autor: Kamil
Gigabyte i komputronik :)
Użytkownik "gadacz" napisał:

a uważasz, że skoro płyta nie chce współpracować z kartą zew.
to jest powód do reklamacji?

Przecież tu nie chodzi o zasadność reklamacji, ale o jakość obsługi.

A co do komputronika...
tyle opinii ilu klientów.

Ilu świadomych klientów tyle negatywnych opinii. To banda naciągaczy.

Ja póki co nie spotkałem się
z jakimikolwiek przykrościami z ich strony.

Napędzasz im kolejnych naiwnych?

Za wyjątkiem dość wysokich cen.

Bandyckich cen. Ja za monitor który gdzie indziej kosztował 400,- zł
zapłaciłem 850,- zł. I na dodatek nie uznali reklamacji. Matryca jest
nierównomiernie oświetlona. Omijać to szambo z daleka.

Pzdr

Data: 2013-03-26 23:20:02
Autor: marfi
Gigabyte i komputronik :)
W dniu 2013-03-26 20:39, Kamil pisze:

Bandyckich cen. Ja za monitor który gdzie indziej kosztowa³ 400,- z³
zap³aci³em 850,- z³.

Niez³e jaja... Czym Ci grozili, ¿e przep³aci³e¶ 450 z³ ???

BTW: Z mojego do¶wiadczenia wynika, ¿e Komputronik ma niewiele wy¿sze ceny ni¿ ca³a reszta (a niekiedy nawet ni¿sze) - w ubieg³ym tygodniu kupi³em samsunga 740 za 669 z³.

Data: 2013-03-27 00:01:35
Autor: JoteR
Gigabyte i komputronik :)
<marfi> napisa³:

Z mojego do¶wiadczenia wynika, ¿e Komputronik ma niewiele wy¿sze ceny ni¿ ca³a reszta (a niekiedy nawet ni¿sze)

Zaraz siê dowiesz, ¿e jeste¶ naganiaczem tej - tak znienawidzonej przez tutejszych handlarzy z (za przeproszeniem) Allegro - firmy. Przynajmniej tak tutaj niedawno twierdzili, gdy udowodnia³em im z ceneo w rêku powy¿sz± tezê.

JoteR

Data: 2013-03-27 00:07:23
Autor: Mr. Misio
Gigabyte i komputronik :)
U¿ytkownik JoteR napisa³:
<marfi> napisa³:

[...]

To bylo wtedy, gdy ceny w sklepie komputronik pokazywaly sie inne (nizsze) gdy sie wchodzilo przez ceneo, a inne (wyzsze) gdy nie przez ceneo? :)

i czy to bylo wtedy, gdy jak byla nizsza cena to nie mozna bylo odebrac osobiscie a jedyna opcja byla dostawa kurierem? ;)

Pamietam wtedy nerwowosc w salonie, bo wszedlem przez ceneo, wydrukowalem cene o 100 z³ nizsza, sprawdzilem, czy jest produkt w salonie kolo mnie od reki - byl, poszedlem i... "panie, tak macie na stronie... nie? prosze... ceneo, klikam, o prosze, moja cena"

;)

Zaoszczedzic 33% na spacerze do salonu - bezcenne ;)

Data: 2013-03-27 08:20:08
Autor: Q
Gigabyte i komputronik :)
Zaoszczedzic 33% na spacerze do salonu - bezcenne ;)

Ostatnio pierwszy raz w zyciu zrobilem podobny numer.

Czesto ceny widoczne na polkach nie zgadzaja sie
z cena przy kasie - ta ostatnia czesto bywa "wieksza".

Niedawno w Tesco kupilem pare butelek Zubrowki 1 litr za 20zl.
Wiedzialem, ze ktos robiac "promocje" pierdolnal sie, i to grubo,
ale:
- mialem czas i aparat fotograficzny
- mialem wkurwa, ze ktos znowu cwaniakuje / popelnia blad,
  za ktory placa bogu-ducha-winni ludzie przy kasie

Przy kasie zaplacilem naleznosc (cena prawie 2x wyzsza)
i zaraz odwiedzilem punkt obslugi klienta.
Babka, ze to niemozliwe i ze ktos idzie sprawdzic cene.
Czekam.
Po chwili mowi, ze nie ma takiej ceny.
No to ja pokazuje jej zdjecie, nawet kilka zdjec.
Zmiekla, oddala kase i jeszcze baknela, ze jest zakaz robienia zdjec :).

Cikawe kto odpowiada, tzn. komu potraca z pensji roznice w cenie?
Bo komus wypadaloby.

Data: 2013-03-29 13:37:23
Autor: Heraklit
Gigabyte i komputronik :)
By³ sobie taki dzieñ: 27 marzec (¶roda), gdy o godzinie 8:20 *Q*
naskroba³(a):

Cikawe kto odpowiada, tzn. komu potraca z pensji roznice w cenie?

kasjerce, bo chyba nie s±dzisz, ¿e jakiemu¶ kierownikowi.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2013-03-29 13:36:58

Data: 2013-03-30 15:51:50
Autor: Q
Gigabyte i komputronik :)
Cikawe kto odpowiada, tzn. komu potraca z pensji roznice w cenie?

kasjerce, bo chyba nie s±dzisz, ¿e jakiemu¶ kierownikowi.

To kasjerka drukowala i potem "na pale" przyklejala taka cene? Watpie.
Kierownik? Watpie.

Data: 2013-03-27 10:37:18
Autor: Kamil
Gigabyte i komputronik :)
U¿ytkownik <marfi> napisa³:

> Bandyckich cen. Ja za monitor który gdzie indziej kosztowa³ 400,- z³
> zap³aci³em 850,- z³.

Niez³e jaja... Czym Ci grozili, ¿e przep³aci³e¶ 450 z³ ???

Nie mia³em ¶wiadomo¶ci. To by³o kilka lat temu. Wszed³em do sklepu i
kupi³em. Po stwierdzeniu wady rzuci³em tematna grupê i otrzyma³em min.
odpowiedzi:

"Czego wymagasz od monitora za 400 z³?"

Wszedlem do internetu, sprawdzi³em i wkurzy³em.

BTW: Z mojego do¶wiadczenia wynika, ¿e Komputronik ma niewiele wy¿sze
ceny ni¿ ca³a reszta (a niekiedy nawet ni¿sze) - w ubieg³ym tygodniu
kupi³em samsunga 740 za 669 z³.

Opisa³em fakt. Zreszt± mam ich wiêcej. Zasilacz z najni¿szej pó³ki, który u
nich kosztuje 150,- z³ na Allegro mo¿na kupiæ za 20/40,- z³. Ta banda
oszustów stosuje specjaln± technikê. Sprzêt o podobnym symbolu i zbli¿onej
cenie u nich ma o wiele gorsze parametry. To podbne do wystêpuj±ch na
targowiskach wyroby typu Pnasonix, czy Grundik.

Pzdr

Data: 2013-03-27 12:34:40
Autor: Chris
Gigabyte i komputronik :)
Kamil nabazgra³(a):

Opisa³em fakt. Zreszt± mam ich wiêcej. Zasilacz z najni¿szej pó³ki,
który u nich kosztuje 150,- z³ na Allegro mo¿na kupiæ za 20/40,- z³. Ta
banda oszustów stosuje specjaln± technikê.

A mo¿esz z ciekawo¶ci podaæ fakty ?? raz tylko u nich kupowa³em procka i cena by³a konkurencyjna.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd¼ historiê auta i zobacz czy nie by³o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê wypadkow±.

Data: 2013-03-27 12:48:15
Autor: marfi
Gigabyte i komputronik :)
W dniu 2013-03-27 10:37, Kamil pisze:

[...]

   Podaj dowód (link), ¿e nie bredzisz :)

--
marfi

Data: 2013-03-28 12:27:01
Autor: Kamil
Gigabyte i komputronik :)
U¿ytkownik <marfi> napisa³:

Podaj dowód (link), ¿e nie bredzisz :)

Mo¿e bredzê, a Ty ¿yj dalej w b³ogiej nie¶wiadomo¶ci, albo ¶wiadomie
wprowadzaj ludzi w b³±d. Linków nie podam, bo ju¿ dawno omijam ich z daleka.
Poczytaj inne posty. Na stronie cena 100,- z³, a wsklepie 140,- z³. Kupi³em
w sklepie zasilacz. Jaki¶ Feel 350. Da³em 120,- z³. Po 3 miws spuch³y
elektrolity. Na grupie mnie wy¶miali. To badziew niegodny miana zasilacza.
Na All chodzi³y po 20/30 z³. TO jest Komputronik. Kto chce niech wierzy.

Pzdr

Data: 2013-03-28 13:52:03
Autor: Chris
Gigabyte i komputronik :)
Kamil nabazgra³(a):

U¿ytkownik <marfi> napisa³:
[...]

BREDZISZ dziecko ....  czy Komputronik jest producentem tego sprzêtu czy tylko sprzewdac± ?? bo jak sprzedawc± to nie miej do nich pretensji ¿e ktop¶ wyprodukowa³ jak±¶ wadliw± sztukê.

Data: 2013-03-29 09:24:48
Autor: Kamil
Gigabyte i komputronik :)
U¿ytkownik "Chris" napisa³:

BREDZISZ dziecko ....

Spierdalaj na drzewo trollu.

PLONK

Data: 2013-03-29 10:08:15
Autor: Chris
Gigabyte i komputronik :)
Kamil nabazgra³(a):

U¿ytkownik "Chris" napisa³:
BREDZISZ dziecko ....
Spierdalaj na drzewo trollu.
PLONK

Grzeczniej dzieciaku ... na razie to ty trolujesz a na pytanie o fakty piszesz ¿e nic nie mósisz udowadniaæ ale oni s± z³êm ...

ps. Chodzisz na msze z ksiêdzem natankiem ??

Data: 2013-03-29 10:33:23
Autor: Dawid
Gigabyte i komputronik :)
W dniu 2013-03-29 10:08, Chris pisze:
[...]

Chris *musisz* wróciæ do szko³y, ty jeste¶ æwok.

Data: 2013-03-28 20:58:23
Autor: JoteR
Gigabyte i komputronik :)
"Kamil" napisa³:

Kupi³em w sklepie zasilacz. Jaki¶ Feel 350. Da³em 120,- z³.

Feel III?

Po 3 miws spuch³y elektrolity. Na grupie mnie wy¶miali.
To badziew niegodny miana zasilacza. Na All chodzi³y po 20/30 z³.

No te ze spuchniêtymi kondensatorami ;->
Albo Feel I. Badziew niewart 5 z³.

TO jest Komputronik.

Nie, to jest (za przeproszeniem) Allegro

Kto chce niech wierzy.

Kto chce, niech traktuje be³kot handlarzy na tym bazarze jako wyroczniê.

JoteR

Data: 2013-03-29 09:34:01
Autor: Kamil
Gigabyte i komputronik :)
U¿ytkownik "JoteR" napisa³:

> Kupi³em w sklepie zasilacz. Jaki¶ Feel 350. Da³em 120,- z³.

Feel III?

Na tabliczce jest ma³ymi literami FE03XC. Nie wiem co to znaczy.

No te ze spuchniêtymi kondensatorami ;->
Albo Feel I. Badziew niewart 5 z³.

Wg Komputronika, któremy zawierzy³em wart jest 120,- z³. I to jest meritum.

Pozdrawiam

Data: 2013-03-29 10:05:53
Autor: Chris
Gigabyte i komputronik :)
Kamil nabazgra³(a):

U¿ytkownik "JoteR" napisa³:
Kupi³em w sklepie zasilacz. Jaki¶ Feel 350. Da³em 120,- z³.
Feel III?
Na tabliczce jest ma³ymi literami FE03XC. Nie wiem co to znaczy.

Stary FEEL z pierwszej serii pewnie 2008/9 rok, fakt by³y wadliwe.

Data: 2013-03-27 21:52:54
Autor: Michal
Gigabyte i komputronik :)
W dniu 2013-03-27 10:37, Kamil pisze:

Opisałem fakt. Zresztą mam ich więcej. Zasilacz z najniższej półki, który u
nich kosztuje 150,- zł na Allegro można kupić za 20/40,- zł. Ta banda
oszustów stosuje specjalną technikę. Sprzęt o podobnym symbolu i zbliżonej
cenie u nich ma o wiele gorsze parametry. To podbne do występująch na
targowiskach wyroby typu Pnasonix, czy Grundik.

A konkretne modele możesz podać? Bo najtańszy nowy warty uwagi zasilacz
(a Komputronik nie sprzedaje przecież używanych jak na Allegro) to ~100 zł minimum, ale raczej więcej.

--
/MB

Data: 2013-03-27 00:34:20
Autor: Jawi
Gigabyte i komputronik :)
[...]
Nie rozumiem. Zmusili CiÄ™?

Data: 2013-03-27 08:21:48
Autor: Q
Gigabyte i komputronik :)
A co do komputronika...
tyle opinii ilu klientów.

Ilu świadomych klientów tyle negatywnych opinii. To banda naciągaczy.

Czasami od nich kupuje i jest taniej niz "gdzies indziej",
czasami tak tanio, ze taniej nie ma.
Ale jak pisalem - czasami :).

Data: 2013-03-27 11:57:01
Autor: Mr. Misio
Gigabyte i komputronik :)
Użytkownik Q napisał:
A co do komputronika...
tyle opinii ilu klientów.

Ilu świadomych klientów tyle negatywnych opinii. To banda naciągaczy.

Nie. To po prostu duza siec sprzedazy. Do tego reklamujaca sie i czesto przychodza tam kupowac ludzie, ktoryz nie znaja sie nic a nic.

a wstod miliona klientow to 1% niezadowolonych to ilosciowo bardzo duzo

jak jest mnieszja siec, ktora ma przykladowo 10 000 klientow,to 1% dalej 1% ale ilosciowo niezadowolonych mniej duzo mniej.

dlatego moze siw wydaac, ze komputronik be, bo ilosciowo duzo negatywnych opinii mozna uslyszec. ale tak na prawde niczym nie rozni sie od innych sieci, bo procentowo nie spodziewalbym sie, zeby odstawal w kwestii marudnych i niezadowolonch

Data: 2013-04-01 13:27:22
Autor: tad
Gigabyte i komputronik :)

Ja raz w zyciu kupowalem w Komputroniku jakos okolo roku 2000. Bylo to
combo nagrywarka CD z odtwarzaczem DVD. Kosztowala wtedy 1000 zl.
Kurier przyniosl, odebralem paczke, ktora byla uszkodzona, ale tego nie
zuawazylem. W srodku rozwalona nagrywarka, plastiki polamane a ja
zostalem bez zadnego protokolu. Po telefonie do Komputronika i rozmowie
z jakims kierownikiem uznali reklamacje i wyslali nowy sprzet, co mnie
bardzo ucieszylo.

--
tad

Data: 2013-05-24 00:58:29
Autor: Jawi
Gigabyte i komputronik :)
[...]
no została uznana. Na płycie uszkodzone było gniazdo pod cpu

--

Gigabyte i komputronik :)