Gigabyte i komputronik :)

Data: 2013-03-25 19:21:06
Autor: Mr. Misio
Gigabyte i komputronik :)
U偶ytkownik Jawi napisa艂:
Co to za g贸wno Gigabyte i Komputronik? :)
Che zareklamowa膰 MB.
Nie chce p艂yta wsp贸艂pracowa膰 z kart膮 zew.
Wype艂niam formularz reklamacyjny.
A ta ambitna ich maszyna zwraca mi komunikat:
"
Przyczyna reklamacji/zwrotu produktu mo偶e zawiera膰 tylko litery, spacje,
cyfry i my艣lniki."

Zorientowa艂em si臋 偶e nie mog臋 mie膰 kropek, przecink贸w i polskich znak贸w.
To w jednym polu.
W drugim mimo usuni臋cia wszystkiego i pozostawienia tylko element贸w
wymienionych w informacji i tak nie chce zaakceptowa膰 formularza :)
Omijam ten g贸wniany komputronik jak mog臋 z ca艂ego serca, znajomym
odradzam jak si臋 da, ale czasami nie da si臋 niestety :(
Teraz musze czeka膰 a偶 kto艣 przeczyta mojego emaila i zechce mi
powiedzie膰 co mam zrobi膰 :(

Cos im si erozsypalo. Wczoraj nie moglem uaktywnic filtow zaawansowanych ani quick-pofiltrowac wg. dostepnosci po salonach.

Widac wprowadzili polityke cookies i popsuli cos innego ;)

Data: 2013-03-25 19:34:22
Autor: Jawi
Gigabyte i komputronik :)
W dniu 2013-03-25 19:21, Mr. Misio pisze:
[...]

i poprawili wska藕nik za pierwszy kwarta艂, mniej reklamacji :)

Data: 2013-03-25 19:35:31
Autor: Mr. Misio
Gigabyte i komputronik :)
U偶ytkownik Jawi napisa艂:

i poprawili wska藕nik za pierwszy kwarta艂, mniej reklamacji :)

co艣 za co艣 ;)

Gigabyte i komputronik :)