Gigantyczna kwota zebrana przez WO同. Brawo Jurek Owsiak

Data: 2012-01-07 21:20:55
Autor: Przemys豉w W
Gigantyczna kwota zebrana przez WO同. Brawo Jurek Owsiak
Orkiestra zebra豉 od 1993 r. w sumie kwot 445 mln z. Ujmuj帷 rzecz w bezwzgl璠nych kwotach, jest to suma kolosalna, za kt鏎 kupiono tysi帷e medycznych urz康ze, dzi瘯i kt鏎ym uratowano niejedno 篡cie. Efektywnie wydane pieni康ze przynosz wymierne, pozytywne owoce. Ale warto te u鈍iadomi sobie, jakimi sumami w s逝瘺ie zdrowia operuje bud瞠t pa雟twa.

W samym tylko roku 2011 na s逝瘺 zdrowia zaplanowano 68 mld z. To tak jakby do ka盥ych 150 z od pa雟twa WO同 dorzuci豉 jeszcze z這t闚k. Czy to ma這? Nie. Bo sprz皻 zakupiony za wszystkie te "orkiestrowe" z這t闚ki pom鏬 5,34 mln osobom, w du瞠j cz窷ci - dzieciom.

Kr捫y plotka, 瞠 rz康 i Ministerstwo Zdrowia planuj帷 bud瞠t bor pod uwag efekty zbi鏎ki Orkiestry. Czy faktycznie tak jest? Zapytali鄉y w resorcie.

- Ministerstwo Zdrowia nie bierze pod uwag 鈔odk闚, kt鏎e na rzecz s逝瘺y zdrowia darowuje Wielka Orkiestra 安i徠ecznej Pomocy. Dostrzegamy jednak w Fundacji wa積ego partnera, zaanga穎wanego w dzia豉nia w zakresie ochrony zdrowia, zmierzaj帷e ku poprawie stanu zdrowia chorych, w szczeg鏊no軼i dzieci, jak r闚nie w dzia豉nia na rzecz promocji zdrowia i profilaktyki zdrowotnej - odpowiedzia nam rzecznik MZ Jakub Go陰b.

Pow鏚 jest prosty: pieni康ze. W skali bud瞠tu ca貫j s逝瘺y zdrowia pieni康ze z WO同 stanowi造 w ostatniej dekadzie 鈔ednio 0,07 proc.

Cho MZ nie buduje swojego bud瞠tu z uwzgl璠nieniem 鈔odk闚 pozyskiwanych przez WO同, to jednak wsp馧pracuje z fundacj Jurka Owsiaka. Np. w tym roku b璠zie realizowany "Program Wczesnej Diagnostyki Obrazowej Nowotwor闚 u Dzieci w latach 2012 - 2016", opracowany m.in. we wsp馧pracy z WO同. Cel: zmniejszenie umieralno軼i dzieci, spowodowanej zbyt p騧nym rozpoznaniem choroby a tak瞠 skutk闚 niepe軟osprawno軼i, spowodowanej chorob.

- B璠ziemy d捫y do poprawienia wykrywalno軼i nowotwor闚 u dzieci we wczesnych stadiach klinicznych zaawansowania choroby. Ma temu s逝篡 uruchomienie tzw. szybkiej 軼ie磬i diagnostycznej dla chor鏏 nowotworowych u dzieci. Do diagnozowania dzieci z podejrzeniem choroby nowotworowej b璠zie wykorzystywana mi璠zy innymi aparatura medyczna do wykonywania bada USG oraz tomografii komputerowej, zakupiona dzi瘯i 鈔odkom zebranym przez Fundacj podczas XVIII Fina逝 WO同 - m闚i nam Jakub Go陰b.

Rz康 natomiast co roku przekazuje na WO同 kwot, kt鏎 "zarobi" na podatku VAT od wysy豉nych na Orkiestr sms-闚. Jest to oko這 600-700 tys. z na jeden fina.

O tym, jak wa積ym partnerem dla MZ jest WO同 鈍iadczy te to, 瞠 po ledwie miesi帷u urz璠owania minister Bartosz Ar逝kowicz znalaz ju czas na spotkanie z Jurkiem Owsiakiem.

XX fina WO同 odb璠zie si 8 stycznia (niedziela). Jego patronem jest Onet.

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/pol-miliarda-zl-od-wosp-ogromna-kropla-w-oceanie-p,1,4991581,wiadomosc.html

Przemek

--

"Jaros豉w Kaczy雟ki w 2011 roku przegra wszystko co by這 do przegrania. Po raz sz鏀ty z rz璠u Polacy wybrali ciep陰 wod w kranie serwowan przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Ma這 tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesi璚y PiS w 瘸dnym sonda簑 nie wyprzedzi這 Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-07 21:24:58
Autor: rAzor
Komiczna kwota zebrana przez WOP. Kompromi tacja!
U髒ytkownik - Przemysaw W napisa:
Orkiestra zebraa od 1993 r. w sumie kwot 445 mln z.

Buahahahaha!
Caritas zbiera rocznie ok 400 milion籀w zotych. Rocznie! Bez udziau przekazior籀w! Bez naganiania i robienia szumu.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He簧Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn"

Data: 2012-01-07 21:41:50
Autor: Przemysaw W
Komiczna kwota zebrana przez WOP. Kompromitacja!

U髒ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa w wiadomoci news:jea9mp$guj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Buahahahaha

Zakadajc, 髒e to prawda, to ile z tego daje na cele charytatywne?

Przemek

--

"Jarosaw Kaczyski w 2011 roku przegra wszystko co byo do przegrania. Po raz sz籀sty z rzdu Polacy wybrali ciep wod w kranie serwowan przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mao tego od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesicy PiS w 髒adnym sonda髒u nie wyprzedzio Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-07 21:51:32
Autor: rAzor
[...]

Bo to jest prawda, papuku. ;-)

Data: 2012-01-07 22:48:44
Autor: Przemysaw W
Komiczna kwota zebrana przez WOP. Kompromitacja!
U髒ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa w wiadomoci news:jeab8i$m3r$1inews.gazeta.pl...

Wasza toruska prawda , Dupikowski.

Przemek

Data: 2012-01-07 23:11:42
Autor: rAzor
[...]

Kawecki - przecie髒 matematyka jest prosta (no moze nie dla ciebie) - skoro WOSP zbiera niemal 10 razy mniej od Caritasu, to i na dziaalno charytatywn r籀wnie髒 10 razy mniej przeznacza. Tym bardziej, 髒e 10% z tego co uciuaj dla owsiakowych cwaniaczk籀w dzieciaki idzie na prze髒arcie, cz szlag trafia - na przykad poprzez dziwne topienie kasy w papierach funduszy inwestycyjnych - w 2008 roku orkiestra zmarnowaa ponad p籀tora miliona zeta w ten wanie spos籀b. A jeli wspomnie afer z telefonami? Kojarzysz? Nie? No to ci przypomn - w 2001 czterema telefonami dzielna zaoga wydzwonia ponad 190 000 (sto dziewidziesit tysicy) zotych.
Zajmij ty si ju髒 lepiej rozporkami - w tym temacie nikt ci nie dor籀wna, a tego na czym si nie znasz, nie tykaj - nie r籀b z siebie jeszcze wikszego idioty, ni髒 nim jeste.

Data: 2012-01-08 00:51:07
Autor: XL
Komiczna kwota zebrana przez WOP. Kompromi tacja!
Dnia Sat, 07 Jan 2012 23:11:42 +0100, rAzor napisa(a):

Kawecki - przecie matematyka jest prosta (no moze nie dla ciebie) - skoro WOSP zbiera niemal 10 razy mniej od Caritasu, to i na dzia豉lno嗆 charytatywn r闚nie 10 razy mniej przeznacza. Tym bardziej, 瞠 10% z tego co uciu豉j dla owsiakowych cwaniaczk闚 dzieciaki idzie na prze瘸rcie, cz窷 szlag trafia - na przyk豉d poprzez dziwne topienie kasy w papierach funduszy inwestycyjnych - w 2008 roku 這rkiestra zmarnowa豉 ponad p馧tora miliona zeta w ten w豉郾ie spos鏏. A je郵i wspomnie afer z telefonami? Kojarzysz? Nie? No to ci przypomn - w 2001 czterema telefonami dzielna za這ga wydzwoni豉 ponad 190 000 (sto dziewi耩dziesi徠 tysi璚y) z這tych. (...)"

Chcia豉bym jeszcze przypomnie, jak s przez WO同 organizowane przetargi na
sprzet medyczny: wybiera si oczywi軼ie t najta雟z ofert. I o to chodzi!
- producenci robi z這ty interes nie na sprz璚ie, tylko na materia豉ch
eksploatacyjnych i serwisie, odbijaj帷 sobie z wielokrotn nawi您k upusty
cenowe udzielone na zakup sprz皻u. Ponadto do zysk闚 dochodz koszty
szkolenia obs逝gi, bardzo wysokie. Z tego powodu sprz皻 w wielu szpitalach
stoi po prostu niewykorzystany. I si starzeje. I trzeba zrobi kolejny
przetarg i kolejne pieni康ze wyrzuci w b這to...
--
XL

Data: 2012-01-08 10:29:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Komiczna kwota zebrana przez WO同. Kompromitacja!

U篡tkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa w wiadomo軼i news:9rv5nvbhk9dd$.1jlz30q01xmjd.dlg40tude.net...
[...]

Sama to wymy郵i豉? Jste ekspertem urz康ze medycznych?
To jest przyk豉d nienawi軼i z jak traktuj akcj Owsiaka prawicowcy skupieni wok馧 PiS i Rydzyka.

--
Jaros豉w-Zbawiciel Kaczy雟ki - "musimy uzyska w豉軼iw odpowied"

Data: 2012-01-08 11:00:28
Autor: [He簧Sk]
Komiczna kwota zebrana przez WO礎P. Kompromitacja!
On Sun, 8 Jan 2012 10:29:36 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Sama to wymy郵i豉? Jste ekspertem urz康ze medycznych?
To jest przyk豉d nienawi軼i z jak traktuj akcj Owsiaka prawicowcy skupieni wok馧 PiS i Rydzyka.

 facet czesciowo ma racje. znam takie przypadki. sprzet z serduszkiem
 przykryty folia starzeje sie technologicznie tylko dlatego, ze
 obdarowany szpital nie bardzo wie co z tym szczesciem robic. gdyby
 trafil do szpitala prywatnego bylby eksploatowany do granic swoich
 mozliwosci. ale prywata wciaz jest "be". --

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr鏬 poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-08 11:49:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Komiczna kwota zebrana przez WO|P. Kompromitacja!

U篡tkownik ""[HeRSk]"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomo軼i news:a2pig7ddccbopceq346liij1ucuu60a1104ax.com...
> [...]

trafil do szpitala prywatnego bylby eksploatowany do granic swoich
mozliwosci. ale prywata wciaz jest "be".

Popraw mnie je郵i si myl. Podczas rozdzia逝 sprz皻u, to szpitale wywa瘸j ch耩 otrzymania i na podstawie tych zg這sze ustala si list obdarowanych.
Czyja wina? Oczywi軼ie Owsiaka. A nawet Tuska.

--
Jaros豉w-Zbawiciel Kaczy雟ki - "musimy uzyska w豉軼iw odpowied"

Data: 2012-01-08 12:15:34
Autor: [He簧Sk]
Komiczna kwota zebrana przez WO|P. Kompromitacja!
On Sun, 8 Jan 2012 11:49:23 +0100, "Bogdan Idzikowski"
> [...]

Czyja wina? Oczywi軼ie Owsiaka. A nawet Tuska.

 niestety tak sie dzieje. szpitale "kupuja" czesto sprzet w ciemno,
 pozniej okazuje sie, ze brak tego czy tego by uruchomic urzadzenie.
 to typowe zagranie dostawcow sprzetu. nie posadzam szpitali o brak
 dobrej woli czy pazernosc. tak to jest z "darowanym koniem".  oczywiscie to wina owsiaka a juz na pewno tuska ;o).

Data: 2012-01-08 12:24:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Komiczna kwota zebrana przez WO|P. Kompromitacja!

U篡tkownik ""[HeRSk]"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomo軼i news:ncuig71t2egjev99vdihc2fri6i549u0oq4ax.com...
> [...]

dobrej woli czy pazernosc. tak to jest z "darowanym koniem".
oczywiscie to wina owsiaka a juz na pewno tuska ;o).

Ze strony WO同:
"Nast瘼nie analizowane s pro軸y przes豉ne przez szpitale z ca貫j Polski pod k徠em tematu Fina逝, wysy豉ne s ankiety do szpitali w zakresie szczeg馧owego zbadania potrzeb i zasadno軼i pr騥b, odbywaj si konsultacje z ekspertami medycznymi i dopiero w闚czas Konwent Fundator闚 podejmuje uchwa喚 o rodzaju sprz皻u kt鏎y b璠zie kupowany w drodze konkurs闚 ofert, zgodnie z celem danego Fina逝.

Potem odbywaj si Konkursy Ofert, podczas kt鏎ych Fundacja wybiera spo鈔鏚 z這穎nych ofert najlepszy sprz皻 i aparatur medyczn oraz dokonuje jej zakupu. Po zako鎍zeniu ka盥ego Konkursu Ofert sk豉damy do MSWiA sprawozdanie z jego wynik闚. Po rozliczeniu i zap豉ceniu wszystkich kontrakt闚 wynikaj帷ych z konkurs闚 ofert sk豉damy w MSWiA ca這軼iowe sprawozdanie za dany Fina, kt鏎e zawiera informacje o: ilo軼i, rodzaju, warto軼i i miejscu przekazania zakupionego sprz皻u."

--
Jaros豉w-Zbawiciel Kaczy雟ki - "musimy uzyska w豉軼iw odpowied"

Data: 2012-01-08 09:53:36
Autor: Leprechaun
Komiczna kwota zebrana przez WOP. Kompromitacja!

U髒ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa w wiadomoci news:jeafuv$8v5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zawszawiony, od kiedy to z ciebie taki wierny parafianin?

BomBel

Data: 2012-01-08 07:48:19
Autor: stevep
Komiczna kwota zebrana przez WO同. Kompro mitacja!
Dnia 07-01-2012 o 21:51:32  napisa(a):

U篡tkownik - Przemys豉w W napisa:

U篡tkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym%19.ru> napisa w wiadomo軼i
U篡tkownik - Przemys豉w W napisa:
Orkiestra zebra豉 od 1993 r. w sumie kwot 445 mln z.

Buahahahaha!
Caritas zbiera rocznie ok 400 milion闚 z這tych. Rocznie! Bez udzia逝
przekazior闚! Bez nag豉郾iania i robienia szumu.

Buahahahaha

Zak豉daj帷, 瞠 to prawda, to ile z tego daje na cele charytatywne?

Bo to jest prawda, papu鄂u. ;-)
疾 na ko軼i馧 Dupikowski?

--
stevep
U篡wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-07 22:31:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Komiczna kwota zebrana przez WOP. Kompromitacja!

U髒ytkownik "Przemysaw W" <Bromy RP przed pisem@...pl> napisa w wiadomoci news:jeaamf$kcu$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jeli mo髒na sprawdzi rozliczenie WOP na stronach internetowych, to zapewne takowe rozliczenie Caritas te髒 tam si znajduje?

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied驕"

Data: 2012-01-07 22:51:57
Autor: Przemysaw W
Komiczna kwota zebrana przez WOP. Kompromitacja!
U髒ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa

Jeli mo髒na sprawdzi rozliczenie WOP na stronach internetowych, to zapewne takowe rozliczenie Caritas te髒 tam si znajduje?

Te rozliczenia s niepor籀wnywalne. WOP rozlicza si pedantycznie. Rozliczenie Caritasu jest kpin.

Przemek

Data: 2012-01-07 23:29:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Komiczna kwota zebrana przez WOP. Kompromitacja!

U髒ytkownik "Przemysaw W" <Bromy RP przed pisem@...pl> napisa w wiadomoci news:jeaepu$4tg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale to nie jest wa髒ne. Caritas prowadzi zbi籀rk cay rok. WOP jeden dzie. W 2011 roku w jeden dzie zebra do p籀nocy 37 milion籀w.

Nie rozumiem tej nienawici z jak traktuj akcj Owsiaka prawicowcy skupieni wok籀 PiS i Rydzyka.
Jak wynika z przytoczonego przez ciebie artykuu, akcja Owsiaka daje siedem setnych procenta kwoty, jaka jest przeznaczona przez MZ na ochron zdrowia.
W tym roku przeznaczono na ochron zdrowia z naszych pienidzy 2,5 miliarda z.
Znaczy to, 髒e pienidze zebrane przez Owsiaka stanowi znikom kwot w por籀wnaniu z tym, co planuje MZ.

Moim zdaniem wa髒ne s urzdzenia dla szpitali, kt籀re zakupi WOP. Ale chyba najwa髒niejsz rzecz jest powszechny, bezinteresowny udzia modzie髒y w tym przedsiwziciu. Modzi ludzie ucz si 髒ycia we wsp籀lnocie. Organizowania si w wsp籀lnym, szlachetnym celu. Ucz si patriotyzmu. Nie takiego na pokaz, ale powszechnego, codziennego. I ludzie, kt籀rzy nasowo i powszechnie wrzucaj ten grosik.
I to trwa ju髒 20 rok.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied驕"

Data: 2012-01-08 00:56:15
Autor: XL
Komiczna kwota zebrana przez WO同. Kompromitacja!
Dnia Sat, 7 Jan 2012 23:29:32 +0100, Bogdan Idzikowski napisa(a):

Ale chyba najwa積iejsz rzecz jest powszechny, bezinteresowny udzia m這dzie篡 w tym przedsi瞝zi璚iu.

TAK!
Niech si m這dzie od najwcze郾iejszych lat uczy 瞠bra i tego, 瞠 jak sama
nie usk豉da, to nie ma na kogo liczy. I niech wychowuje si prawomy郵nie,
tzn ma nie zawraca g這wy w豉dzy i po co w og鏊e ma wiedzie, 瞠
ministerstwa to figuranckie instytucje, bez 瘸dnego zwi您ku z potrzebami
spo貫cze雟twa, dalekie od jego reali闚 篡cia, pe軟e wysoko oga穎wanych
pan闚, kt鏎ych najmniej ze wszystkiego obchodz dzieci owych obywateli,
le膨ce w szpitalach.

Obywatelu, lecz si sam!
--
XL

Data: 2012-01-08 01:58:28
Autor: XL
Komiczna kwota zebrana przez WO同. Kompromitacja!
Dnia Sun, 8 Jan 2012 00:56:15 +0100, XL napisa(a):

[...]

http://www.tokfm.pl/Blogi/1,116342,10925075,Imperatyw_datku.html
Z komentarzy pod tekstem:
"Fajnie powiedziane:kazdy z nas "cos z tego"ma. Ja moge Ci powiedziec kto
ma "najwieksze cos". To co widzisz w szpitalach nazwalbym ochlapem rzuconym
dla "sponsorow",zeby przyszli za rok i dali wiecej. Dlaczego nie robicie
zrzutki na sprzet w lokalnych szpitalach, tak jak jest w normalnych krajach
? Dajesz kase (obojetnie ile),odpisujesz od podatku, szpital kupuje sprzet
bez posrednikow. A posrednicy robia zawsze najwieksza kase . Tylko w
Polsce... i przykro mi powiedziec ale fenomen Owsiaka polega na tym, ze "
frajerzy '' uwazaja sie za bohaterow. Mysle,ze Owsiak jest jedyna osoba ,
ktora uwaza,ze im gorzej ze sluzba zdrowia tym lepiej. "
--
XL

Data: 2012-01-08 10:40:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Komiczna kwota zebrana przez WO同. Kompromitacja!

U篡tkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa w wiadomo軼i news:154dscy2j6kbp.1v68rogyu5nuz$.dlg40tude.net...
[...]

Z tego samego forum:
"WO同 gra ju 20 lat. Jak ka盥a fundacja obracaj帷a du篡mi kwotami jest wnikliwie kontrolowana - przy wszystkich mo磧iwych opcjach politycznych rz康z帷ych przez ostatnie 20 lat. Ma wystarczaj帷o wielu wrog闚, 瞠 gdyby dopatrzono si najmniejszych nieprawid這wo軼i w finansach fundacji, zrobiono by z tego kosmiczn awantur. Ponadto sprz皻 kupiony przez WO同 mo積a znale潭 na ka盥ym oddziale dzieci璚ym w Polsce. I to s najlepsze dowody, 瞠 mo積a Jurkowi zaufa. Nie znam te 瘸dnej organizacji, fundacji itp. tak wnikliwie, dok豉dnie i otwarcie rozliczaj帷ych si z pozyskanych 鈔odk闚. Warto te, 瞠by dotar這 do wielu g堯wek, 瞠 jak co ju wp造nie na konto, to na ka盥y wydany grosz musi by pokrycie - faktura, na cel zgodny ze statutem fundacji.
 A je郵i komu to nie odpowiada - nie musi da na orkiestr ani grosza. Mo瞠 powo豉 inn inicjatyw, z dowolnym celem dzia豉nia i robi to lepiej. Prawda jest niestety taka, 瞠 99% owych krytykant闚, to ludzi kt鏎zy nigdy nikomu w niczym nie pomagaj i 瘸rliw krytyk 豉taj swoje sumienia. I mierz wszystkich swoj miar, "skoro ja bym przy pierwszej okazji co sobie skubn掖, to inni na pewno te s tacy"."

--
Jaros豉w-Zbawiciel Kaczy雟ki - "musimy uzyska w豉軼iw odpowied"

Data: 2012-01-08 10:26:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Komiczna kwota zebrana przez WO同. Kompromitacja!

U篡tkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa w wiadomo軼i news:1al85wrj3khir$.1nhtnaiffk9s.dlg40tude.net...
[...]

A tak zazdro軼isz? Nie mo瞠sz by wysoko oga穎wanym panem - pono jeste spas陰 kobiet.

--
Jaros豉w-Zbawiciel Kaczy雟ki - "musimy uzyska w豉軼iw odpowied"

Data: 2012-01-08 17:27:53
Autor: jadrys
Komiczna kwota zebrana przez WOP. Kompromi tacja!

TAK!
Niech si modzie髒 od najwczeniejszych lat uczy 髒ebra i tego, 髒e jak sama
nie uskada, to nie ma na kogo liczy. I niech wychowuje si prawomylnie,
tzn ma nie zawraca gowy wadzy i po co w og籀le ma wiedzie, 髒e
ministerstwa to figuranckie instytucje, bez 髒adnego zwizku z potrzebami
spoeczestwa, dalekie od jego reali籀w 髒ycia, pene wysoko oga髒owanych
pan籀w, kt籀rych najmniej ze wszystkiego obchodz dzieci owych obywateli,
le髒ce w szpitalach.

Obywatelu, lecz si sam!

A髒 tak zazdrocisz? Nie mo髒esz by wysoko oga髒owanym panem - pono jeste spas kobiet.

To ty sobie bez sowa skargi pa na utrzymanie w luksusie tych wyobcowanych ze spoeczestwa piesk籀w Brukseli i Waszyngtonu, a nie r籀b zarzut籀w tym co  si taka sytuacja nie podoba.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt籀r nale髒y walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-01-08 18:07:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Komiczna kwota zebrana przez WOP. Kompromitacja!

U髒ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci news:jecg5o$2s8$1node2.news.atman.pl...

[...]

Podoba mi si. A jeli komu si nie podoba - droga wolna. Niech szuka takiego kraju, gdzie znajdzie szczcie.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied驕"

Data: 2012-01-08 09:58:10
Autor: Leprechaun
[...]

Nie znam rozlicze ani WOP ani Caritasu, ciekaw jestem na jakiej podstawie twierdzisz, 髒e rozliczenia Caritasu to kpina? Gdyby byy przekrty byoby o tym gono. Z tego co wiem Caritas nie zajmuje si widowiskowym sprzedawaniem na aukcji raz do roku spranych majtek Dody.

BomBel

Data: 2012-01-08 10:11:32
Autor: Przemysaw W
Gigantyczna kwota zebrana przez WOP. Brawo Jurek Owsiak

U髒ytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisa

Nie znam rozlicze ani WOP ani Caritasu, ciekaw jestem na jakiej podstawie twierdzisz, 髒e rozliczenia Caritasu to kpina?

To poszukaj sobie, por籀wnaj, a potem porozmawiamy.

Przemek

Data: 2012-01-08 10:22:07
Autor: Leprechaun
Gigantyczna kwota zebrana przez WOP. Brawo Jurek Owsiak

U髒ytkownik "Przemysaw W" <Bromy RP przed pisem@...pl> napisa w wiadomoci news:jebmk5$68s$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ty postawie tak tez wic j udowodnij. Mi tam Caritas zwiewa i powiewa.

BomBel

Data: 2012-01-08 10:58:01
Autor: Przemysaw W
Gigantyczna kwota zebrana przez WOP. Brawo Jurek Owsiak

U髒ytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisa w wiadomoci news:4f0960ad$1$1466$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Por籀wnaj te rozliczenia:

http://www.wosp.org.pl/fundacja/rozliczeniafinansowe

http://www.caritas.pl/dzialania-caritas

"Rzeczpospolita" dotara do dokument籀w, kt籀re mog potwierdza, 髒e w warszawskiej Caritas faszowano dowody wpat od bezdomnych. Gazeta pisze, 髒e do prywatnej kieszeni mogo trafi nawet kilkadziesit tysicy zotych.

Zdaniem gazety osoby korzystajce z pomocy orodk籀w dla bezdomnych CaritasuArchidiecezji Warszawskiej musz wpaca symboliczn, zale髒n od swoich mo髒liwoci finansowych kwot pienidzy.

- Przyjmowaa je od nich kierownik mieszka chronionych Iwona G. i wystawiaa dokument KP (kasa przyja - red.). Ale do dziau ksigowego trafia inny dokument KP z t sam dat, wystawiony na nazwisko tego samego wpacajcego, o tej samej sygnaturze, ale opiewajcy na znacznie mniejsza kwot i podpisany przez Jana Krzysztofa Ch., koordynatora Caritasu AW - opowiada informator "Rz".

Przemek

Data: 2012-01-08 10:33:38
Autor: rAzor
[...]

A ty szukae i por籀wnae? Nie 髒yj!
Z tob mo髒na pogada co najwyzej o rozporkach. :-D

Data: 2012-01-07 21:57:11
Autor: kefirh
W dniu 2012-01-07 21:24, rAzor pisze:
[...]

To jest niezwykle subtelne pranie m籀zg籀w.
Skala przera髒a.
Podczas, gdy sankcjonuje si aborcj i eutanazj,
gdy przyrost naturalny jest zerowy u髒ywa si wytrzeszczonych oczu umierajcego (sfotografowanego przez kurw) dziecka do pozyskiwania funduszy.
Pleban, policjant, alfons to przy tym przekrcie piku.

k.

--
Jak dugo jeszcze policja bdzie tolerowaa dom schadzek przy ulicy Widok 10 mieszkanie 12, III pitro dzwoni trzy razy?

Data: 2012-01-08 07:50:03
Autor: stevep
Komiczna kwota zebrana przez WO同. Kompro mitacja!
Dnia 07-01-2012 o 21:57:11 kefirh <kefirh@reuter.si> napisa(a):

[...]

To jest niezwykle subtelne pranie m霩g闚.
Skala przera瘸.
Podczas, gdy sankcjonuje si aborcj i eutanazj,
gdy przyrost naturalny jest zerowy u篡wa si wytrzeszczonych oczu  umieraj帷ego (sfotografowanego przez kurw) dziecka do pozyskiwania  funduszy.
Pleban, policjant, alfons to przy tym przekr璚ie piku.

k.

Jeste 篡wym przyk豉dem tego prania i nikt nawet nie pyta "ociec pra"?

Data: 2012-01-08 07:47:40
Autor: stevep
Komiczna kwota zebrana przez WO同. Kompro mitacja!
Dnia 07-01-2012 o 21:24:58  napisa(a):

[...]

I ile z tego oddaje na ko軼i馧 Dupikowski?

Data: 2012-01-08 11:00:32
Autor: [He簧Sk]
Gigantyczna kwota zebrana przez WO同. Brawo Jurek Owsiak
On Sat, 7 Jan 2012 21:20:55 +0100, Przemys豉w W <Bro闓y RP przed
pisem@...pl> wrote:

Orkiestra zebra豉 od 1993 r. w sumie kwot 445 mln z. Ujmuj帷 rzecz w bezwzgl璠nych kwotach, jest to suma kolosalna, za kt鏎 kupiono tysi帷e medycznych urz康ze, dzi瘯i kt鏎ym uratowano niejedno 篡cie. [...]

 mozesz podac jakies przyklady? po 2-gie ile z tych 445 mln  poszlo na zakup sprzetu, a ile np. na podroze owsiaka samolotem.

Data: 2012-01-08 11:06:49
Autor: Przemys豉w W
Gigantyczna kwota zebrana przez WO同. Brawo Jurek Owsiak
U篡tkownik ""[HeRSk]"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomo軼i news:v5qig7dp50n5ct3pat5eu70netqeklrq3o4ax.com...
pisem@...pl> wrote:

[...]

Nie jeste zbyt wygodny? Wejd na stron WO同, tam masz rozliczenie co do grosza z ca貫go okresu jej dzia豉lno軼i.

 Przemek

Data: 2012-01-08 12:15:33
Autor: [He簧Sk]
Gigantyczna kwota zebrana przez WO同. Brawo Jurek Owsiak
On Sun, 8 Jan 2012 11:06:49 +0100, Przemys豉w W <Bro闓y RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

Nie jeste zbyt wygodny? Wejd na stron WO同, tam masz rozliczenie co do grosza z ca貫go okresu jej dzia豉lno軼i.

Nie jestem bieglym ksiegowym ale przyjrzyjmy sie:

7). Liczba os鏏 zatrudnionych w Fundacji na dzie 31.12.2010
a)
-pracownicy dzia逝 medycznego 2 etaty
- pracownicy zatrudnieni przy programach medycznych: 10 etat闚
-pracownicy dzia逝. marketingu 3i1/2 etatu
-pracownicy dzia逝 ksi璕owo軼i 3i3/4 etatu
- sekretarka 1 etat
- pracownik ds. transportu 1 etat
-pracownicy dzia逝 IT 3 etaty
b)
ㄠczna kwota wyp豉conych wynagrodze brutto :
-z tytu逝 um闚 o prac 913748,59
-premie 142027,00
-鈍iadczenia na rzecz pracownik闚 ) 299079,32
c)
ㄠczna kwota wynagrodze brutto:
- z tytu逝 um闚 zlece 110058,03
- z tytu逝 um闚 o dzie這 103384,00

zsumujmy:

913748+142027+299079 = 1 354 854 :12 = 112904 :25 = 4516

to tylko przecietne wynagrodzenie pracownika w fundacji.

a teraz to co fundacja zgromadzila na swoich kontach i ma:

e) Kwoty ulokowane i zdeponowane na rachunkach bankowych
Saldo na 31.12.2010
Bank PeKaO S.A. VIII o/ Warszawa
Z這towe:
-7255 116273,40
-9906 31,70
-7377 114974,30
-9739 564083,94
-8959 224881,92
-0868 1685425,19
-5911 38249,94

= 3 087 885 -7236 lokata 7.000.000,00
-6890 lokata 5043460,45
-6959 lokata 3.000.000,00

= 15 043 460

Walutowe:
-1617 1,01 euro co daje r闚nowarto嗆 w z這tych 3,99
-0843 0,17 usd co daje r闚nowarto嗆 w z這tych 0,50
-8576 lokata 252990,92 usd co daje r闚nowarto嗆 w z這tych 749890,39
-6829 lokata 3.229639,39eur co daje r闚nowarto嗆 w z這tych 12790340,88

= 13 540 230

BRE BANK SA
-1001 57629,84
ALIOR BANK
- 6445 26102,26
- 0412 705875,47

= 789 606

czyli na koncie fundacji lezy sobie prawie 33 mln.
oczywiscie na czarna godzine.

oczywscie fundacja posiada nie tylko srodki na kontach bankowych.
sa nieruchomosci, udzialy itp - patrz sprawozdanie 2010 ;o)

mimo usilowan nie odnalazlem kosztow podrozy owsiaka. czyzby podrozowal za darmoche? moze ci sie uda to wykazac?

nie znalazlem tez oplat za czas antenowy. tez za darmoche?

przypominam, ze podatek placimy od "darow" >72 zl.

Data: 2012-01-08 13:00:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Gigantyczna kwota zebrana przez WO同. Brawo Jurek Owsiak

U篡tkownik ""[HeRSk]"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomo軼i news:skuig7po0p1baaoa4f6cm3uuc7gkbkbkuc4ax.com...
pisem@...pl> wrote:

> [...]

grosza z ca貫go okresu jej dzia豉lno軼i.

Nie jestem bieglym ksiegowym ale przyjrzyjmy sie:

7). Saldo na 31.12.2010
czyli na koncie fundacji lezy sobie prawie 33 mln.
oczywiscie na czarna godzine.

A ja my郵a貫m, 瞠 Owsiak na drugi czy trzeci dzie po akcji orkiestry kupuje te urz康zenia, a je郵i nie zd捫y kupi wszystkiego to pieni康ze z akcji trzyma w piwnicy.

Policzy貫m na dzie 31.12.2010 r.:
Zbi鏎ka da豉: 58.294.805,52
Zakupiono:    54.512.961,64
Koszty:         1.845.808,87, co stanowi 3,17%
Prawdopodobnie le膨 na koncie, bo sprz皻 kupiono ale jeszcze nie zap豉cono i dojd odsetki.

Czy to jest dobrze czy 幢e? Czy koszty fundacji s du瞠 czy nie? Mnie wydaj si OK. Inni mog mie inne zdanie.

--
Jaros豉w-Zbawiciel Kaczy雟ki - "musimy uzyska w豉軼iw odpowied"

Data: 2012-01-08 12:15:34
Autor: [He簧Sk]
Gigantyczna kwota zebrana przez WO礎P. Brawo Jurek Owsiak
On Sun, 8 Jan 2012 11:52:58 +0100, "Bogdan Idzikowski"
> [...]

> mozesz podac jakies przyklady? po 2-gie ile z tych 445 mln
> poszlo na zakup sprzetu, a ile np. na podroze owsiaka samolotem.

 przejrzalem. tak jak powiedzialem nie jestem bieglym ksiegowym.

 interesujace wpisy:

 Zarzd Fundacji trzyosobowy:
a)  Jerzy Owsiak zam. Warszawa,
b)  Bohdan Maruszewski zam. Warszawa,
c)  Lidia Nied驕wiedzka-Owsiak zam. Warszawa,

b) Koszty dziaalnoci administracyjnej:
- zu髒ycie materia籀w i energii 121.059,58
-usugi obce 1.369.717,42
-podatki i opaty 4.986,45
-pozostae koszty 350.045,42

fundacja posiada: Grunty Budynki i budowle
Urzdzenia techniczne i maszyny
rodki transportu
Pozostae rodki trwae

o laczej wartosci ponad 9 mln zl.

oraz udzialy i akcje o wartosci 1 550 000.

oraz srodki na kontach bankowych w wysokosci >32 000 000.

a to sa chyba m.in podroze owsiaka

- Wydatki na dziaalno propagatorsk i informacyjn
 i po髒ytku publicznego 4.801.859,26 czyli ok 1/10 wydatkow ogolem.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr籀g poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2012-01-08 16:20:26
Autor: Przemysaw W
Gigantyczna kwota zebrana przez WO礎P. Brawo Jurek Owsiak
U髒ytkownik ""[He簧Sk]"" <泉ro.bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomoci news:6duig7dagavlavguvf8du8vvtf9ofdbm8d4ax.com...
> [...]

oraz srodki na kontach bankowych w wysokosci >32 000 000.

a to sa chyba m.in podroze owsiaka

- Wydatki na dziaalno propagatorsk i informacyjn

A teraz sobie wejd驕 na stron Caritasu ispr籀buj poszuka podobnych danych (髒ycz powodzenia) i por籀wnaj.

Przemek