Gigantyczna kwota zebrana przez WO¦P. Brawo Jurek Owsiak

Data: 2012-01-08 11:00:32
Autor: [He®Sk]
Gigantyczna kwota zebrana przez WO¦P. Brawo Jurek Owsiak
On Sat, 7 Jan 2012 21:20:55 +0100, Przemys³aw W <Broñmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Orkiestra zebra³a od 1993 r. w sumie kwotê 445 mln z³. Ujmuj±c rzecz w bezwzglêdnych kwotach, jest to suma kolosalna, za któr± kupiono tysi±ce medycznych urz±dzeñ, dziêki którym uratowano niejedno ¿ycie. [...]

 mozesz podac jakies przyklady? po 2-gie ile z tych 445 mln  poszlo na zakup sprzetu, a ile np. na podroze owsiaka samolotem.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-08 11:06:49
Autor: Przemys³aw W
Gigantyczna kwota zebrana przez WO¦P. Brawo Jurek Owsiak
U¿ytkownik ""[HeRSk]"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:v5qig7dp50n5ct3pat5eu70netqeklrq3o4ax.com...
pisem@...pl> wrote:

[...]

Nie jeste¶ zbyt wygodny? Wejd¼ na stronê WO¦P, tam masz rozliczenie co do grosza z ca³ego okresu jej dzia³alno¶ci.

 Przemek

--

"Jaros³aw Kaczyñski w 2011 roku przegra³ wszystko co by³o do przegrania. Po raz szósty z rzêdu Polacy wybrali ciep³± wodê w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Ma³o tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesiêcy PiS w ¿adnym sonda¿u nie wyprzedzi³o Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-08 12:15:33
Autor: [He®Sk]
Gigantyczna kwota zebrana przez WO¦P. Brawo Jurek Owsiak
On Sun, 8 Jan 2012 11:06:49 +0100, Przemys³aw W <Broñmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

Nie jeste¶ zbyt wygodny? Wejd¼ na stronê WO¦P, tam masz rozliczenie co do grosza z ca³ego okresu jej dzia³alno¶ci.

Nie jestem bieglym ksiegowym ale przyjrzyjmy sie:

7). Liczba osób zatrudnionych w Fundacji na dzieñ 31.12.2010
a)
-pracownicy dzia³u medycznego 2 etaty
- pracownicy zatrudnieni przy programach medycznych: 10 etatów
-pracownicy dzia³u. marketingu 3i1/2 etatu
-pracownicy dzia³u ksiêgowo¶ci 3i3/4 etatu
- sekretarka 1 etat
- pracownik ds. transportu 1 etat
-pracownicy dzia³u IT 3 etaty
b)
£±czna kwota wyp³aconych wynagrodzeñ brutto :
-z tytu³u umów o pracê 913748,59
-premie 142027,00
-¶wiadczenia na rzecz pracowników ) 299079,32
c)
£±czna kwota wynagrodzeñ brutto:
- z tytu³u umów zleceñ 110058,03
- z tytu³u umów o dzie³o 103384,00

zsumujmy:

913748+142027+299079 = 1 354 854 :12 = 112904 :25 = 4516

to tylko przecietne wynagrodzenie pracownika w fundacji.

a teraz to co fundacja zgromadzila na swoich kontach i ma:

e) Kwoty ulokowane i zdeponowane na rachunkach bankowych
Saldo na 31.12.2010
Bank PeKaO S.A. VIII o/ Warszawa
Z³otowe:
-7255 116273,40
-9906 31,70
-7377 114974,30
-9739 564083,94
-8959 224881,92
-0868 1685425,19
-5911 38249,94

= 3 087 885 -7236 lokata 7.000.000,00
-6890 lokata 5043460,45
-6959 lokata 3.000.000,00

= 15 043 460

Walutowe:
-1617 1,01 euro co daje równowarto¶æ w z³otych 3,99
-0843 0,17 usd co daje równowarto¶æ w z³otych 0,50
-8576 lokata 252990,92 usd co daje równowarto¶æ w z³otych 749890,39
-6829 lokata 3.229639,39eur co daje równowarto¶æ w z³otych 12790340,88

= 13 540 230

BRE BANK SA
-1001 57629,84
ALIOR BANK
- 6445 26102,26
- 0412 705875,47

= 789 606

czyli na koncie fundacji lezy sobie prawie 33 mln.
oczywiscie na czarna godzine.

oczywscie fundacja posiada nie tylko srodki na kontach bankowych.
sa nieruchomosci, udzialy itp - patrz sprawozdanie 2010 ;o)

mimo usilowan nie odnalazlem kosztow podrozy owsiaka. czyzby podrozowal za darmoche? moze ci sie uda to wykazac?

nie znalazlem tez oplat za czas antenowy. tez za darmoche?

przypominam, ze podatek placimy od "darow" >72 zl.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-08 13:00:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Gigantyczna kwota zebrana przez WO¦P. Brawo Jurek Owsiak

U¿ytkownik ""[HeRSk]"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:skuig7po0p1baaoa4f6cm3uuc7gkbkbkuc4ax.com...
pisem@...pl> wrote:

> [...]

grosza z ca³ego okresu jej dzia³alno¶ci.

Nie jestem bieglym ksiegowym ale przyjrzyjmy sie:

7). Saldo na 31.12.2010
czyli na koncie fundacji lezy sobie prawie 33 mln.
oczywiscie na czarna godzine.

A ja my¶la³em, ¿e Owsiak na drugi czy trzeci dzieñ po akcji orkiestry kupuje te urz±dzenia, a je¶li nie zd±¿y kupiæ wszystkiego to pieni±dze z akcji trzyma w piwnicy.

Policzy³em na dzieñ 31.12.2010 r.:
Zbiórka da³a: 58.294.805,52
Zakupiono:    54.512.961,64
Koszty:         1.845.808,87, co stanowi 3,17%
Prawdopodobnie le¿± na koncie, bo sprzêt kupiono ale jeszcze nie zap³acono i dojd± odsetki.

Czy to jest dobrze czy ¼le? Czy koszty fundacji s± du¿e czy nie? Mnie wydaj± siê OK. Inni mog± mieæ inne zdanie.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-08 11:52:58
Autor: Bogdan Idzikowski

pisem@...pl> wrote:

[...]

Tu:
http://www.wosp.org.pl/fundacja/rozliczeniafinansowe

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-08 12:15:34
Autor: [He®Sk]
Gigantyczna kwota zebrana przez WO¦P. Brawo Jurek Owsiak
On Sun, 8 Jan 2012 11:52:58 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> mozesz podac jakies przyklady? po 2-gie ile z tych 445 mln
> poszlo na zakup sprzetu, a ile np. na podroze owsiaka samolotem.

Tu:
http://www.wosp.org.pl/fundacja/rozliczeniafinansowe

 przejrzalem. tak jak powiedzialem nie jestem bieglym ksiegowym.

 interesujace wpisy:

 ZarzÄ…d Fundacji – trzyosobowy:
a)  Jerzy Owsiak zam. Warszawa,
b)  Bohdan Maruszewski zam. Warszawa,
c)  Lidia Niedźwiedzka-Owsiak zam. Warszawa,

b) Koszty działalności administracyjnej:
- zużycie materiałów i energii 121.059,58
-usługi obce 1.369.717,42
-podatki i opłaty 4.986,45
-pozostałe koszty 350.045,42

fundacja posiada: Grunty Budynki i budowle
UrzÄ…dzenia techniczne i maszyny
Åšrodki transportu
Pozostałe środki trwałe

o laczej wartosci ponad 9 mln zl.

oraz udzialy i akcje o wartosci 1 550 000.

oraz srodki na kontach bankowych w wysokosci >32 000 000.

a to sa chyba m.in podroze owsiaka

- Wydatki na działalność propagatorską i informacyjną
 i pożytku publicznego 4.801.859,26 czyli ok 1/10 wydatkow ogolem.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-08 16:20:26
Autor: Przemysław W
Użytkownik ""[He®Sk]"" <€uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:6duig7dagavlavguvf8du8vvtf9ofdbm8d4ax.com...
> [...]

http://www.wosp.org.pl/fundacja/rozliczeniafinansowe

przejrzalem. tak jak powiedzialem nie jestem bieglym ksiegowym.

Zarząd Fundacji – trzyosobowy:
[...]

A teraz sobie wejdź na stronę Caritasu ispróbuj poszukać podobnych danych (życzę powodzenia) i porównaj.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Gigantyczna kwota zebrana przez WO¦P. Brawo Jurek Owsiak