Gigantyczna porażka spoconego!

Data: 2009-06-08 07:56:29
Autor: Szczęśliwa Dziewiątka
Gigantyczna porażka spoconego!
Według sondażu TNS OBOP dla TVP, podanego w niedzielę tuż po zakończeniu głosowania, w Warszawie najwięcej głosów uzyskała Danuta Huebner (PO) - 306 tys. 794.

Drugie miejsce zajął Michał Kamiński z PiS - głos na niego oddało 98 tys. 139 wyborców.

Trzecie miejsce zajął w Warszawie Wojciech Olejniczak (SLD-UP), który otrzymał 65 tys. 379 głosów.

Według sondażu telefonicznego MB SMG/KRC dla TVN24 w Warszawie Danuta Huebner uzyskała 43,6 proc. poparcia.

Na drugim miejscu znalazł się Michał Kamiński (PiS) - 10,2 proc. Trzeci wynik uzyskał Wojciech Olejniczak (SLD-UP) - 5,9 proc.

http://eurowybory.onet.pl/760,artykul.html
Przemek
--
Jestem oburzona, jeśli za tym raportem stoi prezydent... dlaczego on nic nie
zrobił, przecież Kancelaria Prezydenta tez mogła coś zrobić - powiedziała w

Dzisiaj jeżdże dziewiątką!

Data: 2009-06-08 08:11:51
Autor: awe
Gigantyczna porażka spoconego!
No popatrz to taki Ziobro mial cos kolo 320 tys glosow
awe

Data: 2009-06-08 08:53:50
Autor: Vic
Gigantyczna poraÂżka spoconego!
awe wrote:
No popatrz to taki Ziobro mial cos kolo 320 tys glosow

He, he, to gwiazda... :)
Taki bohater ludu, a osiagnal wynik niemalze identyczny z wynikiem Huebner, ktora jest szerzej nieznana...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-08 08:55:31
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h0id5o$ehe$2mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

A tam nieznana, o ojcu, dziadku już Polacy wszystko wiedzą...

boukun

Data: 2009-06-08 09:18:44
Autor: Vic
boukun wrote:
A tam nieznana, o ojcu, dziadku już Polacy wszystko wiedzą...

Gdy spytasz przypadkowe osoby na ulicy, to gwarantuje ci, ze przytlaczajaca wiekszosc nie bedzie wiedziala kto to taki ta Huebner.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-08 01:53:20
Autor: kl1
On 8 Cze, 09:18, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:

Gdy spytasz przypadkowe osoby na ulicy, to gwarantuje ci, ze
przytlaczajaca wiekszosc nie bedzie wiedziala kto to taki ta Huebner.

Twierdzisz, że wiekszość osób z Krakowa (miasta, nie okręgu
wyborczego) głosowała na kogoś kogo w ogóle nie zna? wybrała tylko
listę(PO) i skreśliła pierwszą osoba na niej?

Data: 2009-06-08 10:55:21
Autor: Vic
kl1@o2.pl wrote:
Twierdzisz, że wiekszość osób z Krakowa (miasta, nie okręgu
wyborczego) głosowała na kogoś kogo w ogóle nie zna? wybrała tylko
listę(PO) i skreśliła pierwszą osoba na niej?

Mysle, ze w Kreciworach Gornych czy jakims innym Pierdziszewie tak wlasnie bylo.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-08 11:04:09
Autor: awe
Gigantyczna pora?ka spoconego!

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h0ik9h$ap1$5mx1.internetia.pl...
kl1@o2.pl wrote:
[...]

a te tlumy ktore sie osiedlily w w-wie a pochodza z Kreciworkow Gornych to jak glosowaly i czy wiedzialy na kogo? gdzie przyjezdnym w warszawie wlewaja olej do glowy ?
awe

Data: 2009-06-08 11:06:32
Autor: Vic
awe wrote:
a te tlumy ktore sie osiedlily w w-wie a pochodza z Kreciworkow Gornych to jak glosowaly i czy wiedzialy na kogo? gdzie przyjezdnym w warszawie wlewaja olej do glowy ?

To jest twoim zdaniem nobilitacja miec w dowodzie warszawski adres zameldowania?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-08 11:13:04
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h0ikuh$61r$2mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

dotankuj bo widze ze znowu nie umiesz czytac ze zrozumieniem
awe

Data: 2009-06-08 11:26:35
Autor: Vic
awe wrote:
[...]

A tym tlumom, ktore osiedlily sie w Trojmiescie gdzie wlewaja olej do glowy?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-08 11:32:50
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h0im44$uis$2mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
nie wiem, nigdy nie potrzebowalem tankowania
awe

Data: 2009-06-08 11:48:26
Autor: Vic
awe wrote:
nie wiem, nigdy nie potrzebowalem tankowania

I tu sie mylisz. Nadal potrzebujesz.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-08 10:43:01
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h0ieke$rtn$1mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
[...]

moze na twojej wsi, bo w w-wie glosowalo na nia 300 tys ludzi
awe

Data: 2009-06-08 10:44:48
Autor: boukun

boukun wrote:
[...]

To takie matołki, na przekór biźniakom z PiS.... często spotykane na grupie zjawisko, he, he.

boukun

Data: 2009-06-08 10:51:00
Autor: awe

boukun wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
nic na to nie poradzisz. jak nie mozesz przekonac do siebie to wystarczy napuscic przeciw komus innemu, a glos wpadnie Ci do worka tak czy siak
strasznie prymitywna metoda ale skuteczna
awe

Data: 2009-06-08 10:53:16
Autor: Vic
awe wrote:
moze na twojej wsi, bo w w-wie glosowalo na nia 300 tys ludzi

U mnie na wsi nie pytalem.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-08 11:01:49
Autor: Vic
Gigantyczna pora?ka spoconego!
awe wrote:
U mnie na wsi nie pytalem.

--
to skad wiesz?

Na wsi ludzie sami mowia, nie trzeba ich pytac :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-08 11:51:38
Autor: jadrys
Szczęśliwa Dziewiątka pisze:

Drugie miejsce zajął Michał Kamiński z PiS - głos na niego oddało 98 tys. 139 wyborców.

To musiało być fałszerstwo.. Kto przy zdrowych zmysłach oddałby głos na takiego typka?

Data: 2009-06-08 11:53:26
Autor: Vic
Gigantyczna poraĹźka spoconego!
jadrys wrote:
To musiało być fałszerstwo.. Kto przy zdrowych zmysłach oddałby głos na takiego typka?

Ich wyborcy czesto maja juz zaawansowanego Alzheimera i inne starcze dolegliwosci, ktore utrudniaja percepcje rzeczywistosci...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-08 05:12:09
Autor: pp
Gigantyczna porazka spoconego!

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:h0inmf$4f4$4mx1.internetia.pl...
jadrys wrote:
To musialo byc falszerstwo.. Kto przy zdrowych zmyslach oddalby glos na takiego typka?

Ich wyborcy czesto maja juz zaawansowanego Alzheimera i inne starcze dolegliwosci, ktore utrudniaja percepcje rzeczywistosci...

Nie glosowales na PiS i nie glosowales na PO. Jaka partia skupia
takich ludzi jak ty, czyli mlodych i bez problemow z percepcja ?

Data: 2009-06-08 12:39:12
Autor: Vic
pp wrote:
Nie glosowales na PiS i nie glosowales na PO. Jaka partia skupia
takich ludzi jak ty, czyli mlodych i bez problemow z percepcja ?

Polska Partia Pracy, albowiem dosc juz ciemiezenia, dosc ucisku burzuazyjnych wyzyskiwaczy nad ludem pracujacym miast i wsi! I, ten tego, i na pasku imperialistow i wiadomych kregow!

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-08 05:42:13
Autor: pp

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:h0iqc9$5mo$1mx1.internetia.pl...
pp wrote:
[...]

Juz po wyborach, nie musisz sie wstydzic na kogo oddales swoj
glos. No pochwal sie, niech stare, cieminiaki po podstawowce
wiedza ktora partia przyciaga wyrafinowanego wyborce :)))))

Data: 2009-06-08 12:53:39
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
To musiało być fałszerstwo.. Kto przy zdrowych zmysłach oddałby głos na takiego typka?

Ich wyborcy czesto maja juz zaawansowanego Alzheimera i inne starcze dolegliwosci, ktore utrudniaja percepcje rzeczywistosci...

A może ci wyborcy nie widzieli jak całował Kaczyńskiego w rękę.

Data: 2009-06-08 13:37:04
Autor: Vic
jadrys wrote:
A może ci wyborcy nie widzieli jak całował Kaczyńskiego w rękę.

A ktorego calowal, tego heteroseksualnego?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-08 13:55:32
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
A może ci wyborcy nie widzieli jak całował Kaczyńskiego w rękę.

A ktorego calowal, tego heteroseksualnego?

A wiesz Ĺźe nawet nie wiem, widziałem tylko migawkę po jakichś wyborach - facet uklęknął i pocałował  w rękę jednego z Kaczyńskich..

Data: 2009-06-08 14:34:02
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h0iu7g$q0e$1news.task.gda.pl...
Vic pisze:
jadrys wrote:
A może ci wyborcy nie widzieli jak całował Kaczyńskiego w rękę.

A ktorego calowal, tego heteroseksualnego?

A wiesz że nawet nie wiem, widziałem tylko migawkę po jakichś wyborach - facet uklęknął i pocałował  w rękę jednego z Kaczyńskich..

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Coz jesli kogos sie naprawde szanuje to w ten sposob mozna to okazac. Czy ktos pocalowalby Tuska w reke?
awe

Data: 2009-06-08 14:42:04
Autor: Vic
awe wrote:
Coz jesli kogos sie naprawde szanuje to w ten sposob mozna to okazac. Czy ktos pocalowalby Tuska w reke?

Wyjatkowo wierno-poddanczy sposob wyrazania szacunku...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-08 15:23:04
Autor: awe
Gigantyczna pora?ka spoconego!
masz kompleksy? moze gdybys pochodzil z innej rodziny to inaczej bys na to patrzyl.
awe

Data: 2009-06-08 15:45:33
Autor: Vic
awe wrote:
masz kompleksy? moze gdybys pochodzil z innej rodziny to inaczej bys na to patrzyl.

:) Calowanie Najjasniejszego Prezesa po rekach to wyraz braku kompleksow?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-08 16:47:45
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h0j59l$7oh$3mx1.internetia.pl...
awe wrote:
masz kompleksy? moze gdybys pochodzil z innej rodziny to inaczej bys na to patrzyl.

:) Calowanie Najjasniejszego Prezesa po rekach to wyraz braku kompleksow?

--
kretynku postrzeganie tego w sposob ktory ma miejsce w przypadku Twoich ocen - z pewnoscia ta
awe

Data: 2009-06-09 09:06:11
Autor: Vic
awe wrote:
kretynku postrzeganie tego w sposob ktory ma miejsce w przypadku Twoich ocen - z pewnoscia ta

Cmokaj wiec panow po rekach do woli :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-09 12:41:14
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h0l28s$94s$2mx1.internetia.pl...
awe wrote:
kretynku postrzeganie tego w sposob ktory ma miejsce w przypadku Twoich ocen - z pewnoscia ta

Cmokaj wiec panow po rekach do woli :)

--
dobrze napisales "panow" a nie "kmiotow" - nei wiem czy wiesz ale roznica jest zasadnicza. NIe wiem jak Ty ale ja mojego ojca szanowalem wiec nie mialem oporow calowac go w reke. Jak moj dziadek w latach siedemdziesiatych pojechal do swojego majatku na bialorus to chlopi tez calowali go w reke. Z szacunku
awe

Data: 2009-06-09 13:44:20
Autor: Vic
awe wrote:
dobrze napisales "panow" a nie "kmiotow"

Widze, ze slowo "pan" interpretujesz jak bolszewik :)
Ja natomiast uzywam go w znaczeniu "mezczyzna".

NIe wiem jak Ty ale ja mojego ojca szanowalem wiec nie mialem oporow calowac go w reke.

Ja mojego tez. Bardzo. Ale moj ojciec nie przekazywal mi takich feudalnych wzorcow. Istnieja inne, mniej karykaturalne sposoby okazywania szacunku.
Moj dziadek (wciaz zyjacy) tez rozesmialby ci sie w twarz, gdybys mu sprzedawal te dziwactwa zwiazane z calowaniem w reke :) Jego ojciec byl wlascicielem ogromnego majatku, ponadto oficerem, i mimo tej dosc wysokiej pozycji spolecznej zdaje sie, ze nie praktykowal takich zwyczajow, a w kazdym razie nie wbil tego do glowy mojemu dziadkowi. Moze dlatego, ze nie mieszkal na Bialorusi ;)

Jak moj dziadek w latach siedemdziesiatych pojechal do swojego majatku na bialorus to chlopi tez calowali go w reke. Z szacunku

Moze to norma u bialoruskiego chlopa... kto wie...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-09 14:30:51
Autor: awe
Gigantyczna pora?ka spoconego!
Ale ja nie napisalem ze mi ktos cos wbijal do glowy - ja po prostu sam od siebie wiedzac kim jest moj ojciec i jakim jest czlowiekiem uwazalem ze wyrazenie w ten sposob mojego szacunku jest jak najbardziej adekwatne.
Moge byc dumny ze mialem takiego a nie innego ojca i mysle o nim bardzo cieplo. Kazdemu zyczylbym takich relacji z ojcem.

Podobnie w przypadku ktory Ty opisywales w przypadku Kaczynskiego - widocznie jest ktos kto bardzo go szanuje i taka sytuacja mnie nie dziwi.

Natomiast wiesz dla mnie jestes buraczkiem - i nic na to nie poradze.
awe

Data: 2009-06-08 16:44:42
Autor: Piotr
Dnia Mon, 08 Jun 2009 11:51:38 +0200, jadrys napisał(a):

To musiało być fałszerstwo.. Kto przy zdrowych zmysłach oddałby głos na takiego typka?

Ci w miarę zdrowi Jadrysiu, zupełne pojeby głosowały na Dankie od
ubeków.
Piotr

Data: 2009-06-08 17:20:31
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Ale "Dankie" nie składała wiernopoddańczych  wizyt morderczym dyktatorom..

Data: 2009-06-08 18:42:31
Autor: Piotr
Dnia Mon, 08 Jun 2009 17:20:31 +0200, jadrys napisał(a):

Ale "Dankie" nie składała wiernopoddańczych  wizyt morderczym dyktatorom..

"Morderczym" nie, ale krwiożerczemu Doniowi, czy wcześniej malajskiemu
wirusowi, to z całą pewnością. Głemoboko ideowa owarzyszka.
Piotr

Data: 2009-06-08 19:39:57
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

A jednak w porównaniu z Kamińskim jest wręcz aniołem, przynajmniej dla mnie.

Data: 2009-06-08 19:48:05
Autor: Piotr
Dnia Mon, 08 Jun 2009 19:39:57 +0200, jadrys napisał(a):

A jednak w porównaniu z Kamińskim jest wręcz aniołem, przynajmniej dla mnie.

Jeżeli ty sobie tak wyobrażasz anioły, to ja się nie dziwę, że zostałeś se
komuchem, Jadrysiu.
Piotr

Data: 2009-06-08 20:23:48
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

O nie, komuchem nie zostałem. Chciałbym, ale na to trzeba sobie zasłużyć.

Data: 2009-06-08 20:29:04
Autor: Piotr
Dnia Mon, 08 Jun 2009 20:23:48 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Taaa, a parametry "zasług" są następujące:
a. mierny
b. bierny
c. wierny
Nie wydoliłeś, Jadrysiu? Chyba, że ty do czerezwyczajki się rwałeś, uuu tam to wyższe standarty, he,
he.

Data: 2009-06-08 20:34:26
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Nie oddałem głodnemu ostatniego kawałka chleba.
Nie oddałem zmarzniętemu ostatniej koszuli.
Itd. ...
A na tym polega bycie prawdziwym komuchem..

Data: 2009-06-08 20:38:30
Autor: Piotr
Dnia Mon, 08 Jun 2009 20:34:26 +0200, jadrys napisał(a):

Nie oddałem głodnemu ostatniego kawałka chleba.
Nie oddałem zmarzniętemu ostatniej koszuli.
Itd. ...
A na tym polega bycie prawdziwym komuchem..

Może miałeś tylko swój chleb i koszulę? Bo prawdziwy komuch z poświęceniem
oddaje cudze.
Piotr

Data: 2009-06-09 00:13:24
Autor: jadrys
> [...]
> A na tym polega bycie prawdziwym komuchem..

Może miałeś tylko swój chleb i koszulę? Bo prawdziwy komuch z poświęceniem

Tak to postępują pseudokomuchy postrzegani przez ludzi za sprawą propagandy jako
komuchy prawdziwe.. prawda jest taka że prawdziwy komuch nawet muchy by nie
skrzywdził..

Data: 2009-06-09 07:21:23
Autor: Piotr
Dnia Tue, 09 Jun 2009 00:13:24 +0200, jadrys napisał(a):

Tak to postępują pseudokomuchy postrzegani przez ludzi za sprawą propagandy jako
komuchy prawdziwe.. prawda jest taka że prawdziwy komuch nawet muchy by nie
skrzywdził..

He, he, muchy pewnie nie, bo co można zabrać takiej muszce?
Piotr

Data: 2009-06-09 05:24:23
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h0jljc$j4c$1news.task.gda.pl...
Piotr pisze:
[...]

Dokładnie odwrotnie, zdarcie ostatniej koszuli zmarznietemu i odebranie chleba głodnemu np głód na Ukrainie.

--
stevep

Data: 2009-06-09 09:59:40
Autor: jadrys

Piotr pisze:

[...]

Stefan, jesteś doszczętnie "pożarty" przez antykomuchowską propagandę.. Nie słyszałeś czy nie chciałeś słyszeć jak Guevara  kupił chleb za ostatnie peso głodującej bezrobotnej rodzinie?

Gigantyczna porażka spoconego!