Gigantyczne zwolnienia w PZU

Data: 2010-02-11 22:20:10
Autor: awe
Gigantyczne zwolnienia w PZU
http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Gigantyczne-zwolnienia-w-PZU,wid,11956352,wiadomosc.html

jeden z komentarzy ktory mnie rozczulil

"
MOJE POKOLENIE 16 latków ZAPłACI ZA TĄ RESTRUKTURYZACJĘ W ZUS
I PŁACIĆ BĘDZIE JESZCZE MŁODSZE POKOLENIA. JESTEM PRZERAŻONY I PORAŻONY TĄ WIADOMOŚCIĄ, KTOŚ ROBI EKSPERYMENTY, KTÓRE Z GÓRY NIE PRZYNIOSĄ ŻADNYCH EFEKTÓW, JEDYNIE STRATY. POKOLENIE POWOJENNE BUDOWAŁO MAJĄTEK NARODOWY I POMNAŻAŁO CIĘŻKĄ I ZNOJNĄ PRACĄ. OBECNIE LEKKĄ RĘKĄ PRZEPROWADZA SIĘ NIEWŁAŚCIWE PRYWATYZACJE, PONOSI STRATY I PRZEJADA, LUB PRZEKAZUJE NA PRZEPROWADZANIE EKSPERYMENTALNEJ RESTRUKTURYZACJI W ZUS. CZRNO WIDZĘ WŁASNĄ PRZYSZŁOŚĆ W TYM KRAJU.
....."MIODU PANIE MICHALE""

awe

Data: 2010-02-12 07:47:07
Autor: zbig

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hl1rvp$lg4$1news.onet.pl...
[...]

Co ciebie tak rozczuliło? Gość drze się w sprawie ZUS a artykuł jest o PZU. Współpracowałem kiedyś z PZU. Trudno znaleźć firmę o większym przeroście zatrudnienia, o większym nepotyzmie. Tam pracują całe pokolenia rodzin wzajemnie się wspierających w karierze

Data: 2010-02-13 00:46:15
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hl2tk8$7qk$1news.task.gda.pl...

[...]

-- -- --