Gigantyczny sukces ABW! Już zaledwie 150 funkcjonariuszy wystarczyło na postawienie jednego zarzutu! :-)

Data: 2018-04-23 22:07:25
Autor: A. Filip
Gigantyczny sukces ABW! Już zaledwie 150 funkcjonariuszy wystarczyło na postawienie jednego zarzutu! :-)
http://fakty.interia.pl/dolnoslaskie/news-dolnoslaskie-zarzuty-propagowania-faszyzmu,nId,2572728
23 kwietnia (15:19)
Zarzut propagowania ideologii faszystowskiej oraz nawoływania do
nienawiści na tle różnic rasowych, etnicznych i narodowościowych
usłyszeli Piotr G. i Krzysztof S. - dwaj organizatorzy koncertów,
zatrzymani w sobotę podczas akcji ABW w Dzierżoniowie. [...]
Prokuratura zastosowała wobec nich trzy środki zapobiegawcze: mają
zakaz opuszczania kraju, muszą wpłacić po 10 tys. zł poręczenia
majątkowego i ustanowiono wobec nich dozór policji.
Za zarzucane im przestępstwo grozi do dwóch lat więzienia. [...]
W akcji ABW i policji, która trwała od popołudnia do północy w sobotę,
uczestniczyło 300 funkcjonariuszy. Dokonano przeszukań kilkunastu
miejsc, m.in. pomieszczeń i pojazdów, oraz wylegitymowano ponad sto
osób.

To jest sukces na miarę potrzeb _i możliwości_ ABW!
Tym sukcesem ABW pokazuje niedowiarkom swą skuteczność!! ;-)

Ja wiem że nie każda podobna akcja musi się zakończyć "znaczącym
procesowym sukcesem". Jak dla mnie 2/3 by wystarczyło.  Ja jakoś mam
problemy z uwierzeniem że podobnie "skuteczne" akcje to mniej niż 1/3
podobnych akcji ABW.

BTW Ja pamiętam jak odstawieniem Leszka Bubla na badania do Tworek ABW
mi udowodniła istnienie "psychiatrii politycznej" w RP3.

--
A. Filip