Gigantyczny sukces prezydenta Białegostoku: JEDEN homofob/"homofob" wywalony z pracy [donosi GW]

Data: 2019-07-27 11:09:42
Autor: A. Filip
Gigantyczny sukces prezydenta Białegostoku: JEDEN homofob/"homofob" wywalony z pracy [donosi GW]
To jest sukces na miarę potrzeb i możliwości?
BTW Zauważ szczegóły którymi się różnią wersje poniżej:

http://bialystok.wyborcza.pl/bialystok/7,35241,25032020,po-marszu-rownosci-w-bialymstoku-pedagog-od-polowania-na-ludzi.html
Po Marszu Równości w Białymstoku. Pedagog od "wypier...ć" zwolniony z
pracy w szkole i poradni
; Maciej Chołodowski ; 26 lipca 2019 | 16:33 ;

Pedagog, który wraz z kibolami podczas białostockiego Marszu Równości
*wykrzykiwał* pod adresem jego uczestniczek i uczestników "zakaz
pedałowania", "Białystok wolny od pedałów" czy "wypier...ć", będzie
zwolniony z pracy. Taką decyzję podjęli dyrektorzy podstawówki i
poradni dla dzieci i młodzieży, w których był zatrudniony [...]

https://wiadomosci.wp.pl/marsz-rownosci-w-bialymstoku-pedagog-zwolniony-ze-szkoly-i-poradni-6406807155959937a
Beata Czuma ; wczoraj (20:52) ;
Marsz Równości w Białymstoku. Pedagog zwolniony ze szkoły i poradni

Pedagog Rafał Ł. z Białegostoku *miał* stać razem z kibolami podczas
Marszu Równości i wykrzykiwać do jego uczestników hasła: "zakaz
pedałowania", "Białystok wolny od pedałów" i "wypier...ć". Dyrektorzy
podstawówki i poradni dla dzieci i młodzieży, w których pracował,
podjęli decyzję o zwolnieniu go.
O natychmiastowym zwolnieniu z pracy pedagoga poinformowali w piątek
prezydenta Białegostoku Tadeusza Truskolaskiego jego szefowie. To
dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 im. Władysława Broniewskiego oraz
szefowa miejskiej Specjalistycznej Poradni
Psychologiczno-Pedagogicznej dla Dzieci i Młodzieży z Zaburzeniami
Emocjonalnymi - informuje bialystok.wyborcza.pl [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-27 05:13:09
Autor: japanizer
On Saturday, July 27, 2019 at 11:10:45 AM UTC+2, A. Filip wrote:
To jest sukces na miarę potrzeb i możliwości?

Durnego Andrzejka za wykrzykiwanie nazistowskich hasełek z pracy nie wywalą, bo durny Andrzejek tej pracy po prostu nie ma.

Data: 2019-07-27 13:28:32
Autor: Pajdak
mamrotanie filipa. chłopina wyraźnie si ę nudzi.
W dniu 2019-07-27 o 11:09, A. Filip pisze:
To jest sukces na miarę potrzeb i możliwości?
BTW Zauważ szczegóły którymi się różnią wersje poniżej:

Szukałeś, węszyłeś by tylko dopiec Truskolaskiemu. Z tego co wiem facet swoje stanowisko zdobył większością głosów i jest prezydentem Białegostoku. Nie jakiś PiS-owiec czy inny nawiedzony jak ty.

Spadaj!

--
Pajdak

Data: 2019-07-28 09:25:11
Autor: u2
W dniu 27.07.2019 o 13:28, Pajdak pisze:
[...]

truskolaski to od trusia ?:)

--
I love love

Data: 2019-07-28 01:46:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 28 lipca 2019 09:31:42 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 28.07.2019 o 09:25, u2 pisze:

> niedawno przejeżdżałem przez Białystok, tragedia komunikacyjna, dworzec PKP niedawno remontowany znowu remontują, wyjazd do Suwałk zablokowany, ślepa uliczka, widać brak dobrego gospodarza

A jaki wpływ prezydent miasta ma na PKP?
btw nie wspomnę o nadal niezbudowanym lotnisku,
Mówisz o tym w Szymanach?

czy o braku obwodnicy,
Północna jest na miejscu, a zachodnia będzie lada chwila.

czy o ciągle remontowanym, wręcz na nowo zbudowanym dworcu PKS:)

Znaczy się CPK ma być teraz w Białymstoku?

--
Bruno

Data: 2019-07-28 02:49:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 28 lipca 2019 11:06:49 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> A jaki wpływ prezydent miasta ma na PKP?

widać żadnego:))))))))))

> Mówisz o tym w Szymanach?

nie, w Białymstoku:)

Znaczy się kolejny Radom Interkontynental ci się marzy?

> Północna jest na miejscu, a zachodnia będzie lada chwila..

ta lada chwila ciągnie się już kilka kadencji trusi:)

> Znaczy się CPK ma być teraz w Białymstoku?
> ma być miasto nowoczesne, czyli skomunikowane, a nie zarządzane przez carskiego namiestnika, który tępi modernizację miasta:)

Poprzednia koalicja dociagnęła tam S8 i zaczęła remontować linię kolejową. Takiej zniewagi pisiory nigdy nie wybaczą. Robią co mogą by ratować resztki elektoratu przed cywilizacją. Remont torów nadal się ciągnie (zaczęty 2013 roku), a i dokończyć S8 koło Wa-wy się przez cztery lata nie udało (choć to akurat ma znaczenie symboliczne, do Białegostoku i tak da się dojechać).

--
Bruno

Data: 2019-07-28 12:09:00
Autor: u2
[...]

przed wojną to była doskonała droga (Białystok - Warszawa), poprzednia koalicja zrobiła wiele, aby jej nie wyremontować, pamiętam jak się ślimaczyliście z budową Via Baltica, Białystok został przy tej okazji olany sikiem prostym przez PO-PSL:)

[...]

pożyję, zobaczę, na razie carski namiestnik robi wszystko, aby Białystok pozostała zadupiem komunikacyjnym:)
--
I love love

Data: 2019-07-28 03:58:53
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 28 lipca 2019 12:09:01 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

> Takiej zniewagi pisiory nigdy nie wybaczą. Robią co mogą by ratować resztki elektoratu przed cywilizacją. Remont torów nadal się ciągnie (zaczęty 2013 roku), a i dokończyć S8 koło Wa-wy się przez cztery lata nie udało (choć to akurat ma znaczenie symboliczne, do Białegostoku i tak da się dojechać).
Via Baltica pisiory zablokowały na ponad 3 lata. Niby teraz coś się ruszyło, ale pisiory coś wymyślą.

pożyję, zobaczę, na razie carski namiestnik robi wszystko, aby Białystok pozostała zadupiem komunikacyjnym:)

Pełna zgoda dla pisiorów zacofanie wschodu  Polski to być, albo nie być.

--
Bruno

Data: 2019-07-28 13:12:39
Autor: u2
[...]

nie ściemniaj, chodzi o to, że Via Batica omija szerokim łukiem Białystok. nawet trusia coś tam kwękał, ale nie za głośno, by się nie narazić pełomafii:)

peace przynajmniej podpisał wszystkie potrzebne umowy do dokończenia Via Baltiki, a że taka Impresa - Pizzarotti poleciała w kulki to nie wina Peace:)

pożyję, zobaczę, na razie carski namiestnik robi wszystko, aby Białystok
pozostała zadupiem komunikacyjnym:)

Pełna zgoda dla pisiorów zacofanie wschodu  Polski to być, albo nie być.

oczywiście, tutaj na Podlasiu ludzie widzą co wyście zrobili lub nie zrobili, a co robi peace:)
--
I love love

Data: 2019-07-28 05:02:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 28 lipca 2019 13:13:03 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

peace przynajmniej podpisał wszystkie potrzebne umowy do dokończenia Via Baltiki, a że taka Impresa - Pizzarotti poleciała w kulki to nie wina Peace:)

Umowy na Via Baltica podpisywał PiS. Nie sprawdzili z kim podpisują?
A co do omijania przez Via Baltica Białegostoku, to bardzo dobrze, że omija. Przez Bialystok ma lecieć "priorytetowa" Via Carpatia. Nie dziwne, że nie wiedziałeś, PiS po dziś dzień nie ustalił jej przebiegu na północ od A2.

> Pełna zgoda dla pisiorów zacofanie wschodu  Polski to być, albo nie być.

oczywiście, tutaj na Podlasiu ludzie widzą co wyście zrobili lub nie zrobili, a co robi peace:)

Sęk w tym, że robi wszystko by blokować polaczenie wschodu z resztą kraju. Skutecznie blokuje S12, S74 i S15.

--
Bruno

Data: 2019-07-28 13:42:43
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-28 o 12:09, u2 pisze:

przed wojną to była doskonała droga (Białystok - Warszawa),

Buuuuhahhahahhahahaa.

poprzednia koalicja zrobiła wiele, aby jej nie wyremontować,

Zapytałem kolegi jak z tą S8 (?) było. Pieprzysz pijaczyno.
Właśnie za PO ruszyła przebudowa tej trasy. S8 jest ukończona.

pamiętam jak się ślimaczyliście z budową Via Baltica,

Kto wykupił działki po trasie planowanej budowy? PiS-owcy.

Białystok został przy tej okazji olany sikiem prostym przez PO-PSL:)

Natomiast PiS dokonał cudu i via zaczyna (i kończy) w Szypliszkach k/Suwałk!

pożyję, zobaczę,

Nic nie zobaczysz pijaczyno bo piszesz tu wg instrukcji z Nowogrodzkiej.

> na razie carski namiestnik robi wszystko,

https://pl.wikipedia.org/wiki/Tadeusz_Truskolaski

"W wyborach samorządowych w 2006 kandydował na urząd prezydenta Białegostoku jako bezpartyjny z rekomendacji Platformy Obywatelskiej. W pierwszej turze wyborów uzyskał 48,49% poparcia (42 889 głosów). W drugiej turze, w której zmierzył się z kandydatem Prawa i Sprawiedliwości Markiem Kozłowskim, wygrał wybory, zdobywając 67,25% poparcia (53 018 głosów)[1]. Obowiązki na tym stanowisku objął 5 grudnia 2006 po złożeniu ślubowania.

W wyborach samorządowych w 2010 uzyskał reelekcję (również jako bezpartyjny kandydat z ramienia PO), wygrywając w pierwszej turze z poparciem na poziomie 68,53% (64 909 głosów)[2].

W wyborach samorządowych w 2014 został po raz trzeci wybrany na urząd prezydenta Białegostoku, startując z własnego komitetu wyborczego z poparciem PO. W pierwszej turze uzyskał 49,37% głosów, natomiast w drugiej turze otrzymał 63,76% głosów, wygrywając z kandydatem PiS Janem Dobrzyńskim[3].

W wyborach samorządowych w 2018 z powodzeniem ubiegał się o reelekcję z rekomendacji Koalicji Obywatelskiej, otrzymując w pierwszej turze 56,21% głosów[4]. "

To cię chamie boli?

aby Białystok pozostała zadupiem komunikacyjnym:)

Z Suwałk do Białegostoku jest tylko jedna "szosa". Smigają po niej furmanki! ;-)

--
Pajdak

Data: 2019-07-28 11:21:09
Autor: Pajdak
mamrotanie filipa. chłopina wyraźnie si ę nudzi.
W dniu 2019-07-28 o 11:06, u2 pisze:

ma być miasto nowoczesne,

Jak Suwałki, litewski bazar?

czyli skomunikowane,

Z Suwałkami? LOL! LOL!

a nie zarządzane przez carskiego namiestnika,

Nie mów! Jurgiela?

który tępi modernizację miasta:)

Suwałki w porównaniu z Białymstokiem to zadupie straszne, prawda? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-07-28 09:31:34
Autor: u2
[...]

btw nie wspomnę o nadal niezbudowanym lotnisku, czy o braku obwodnicy, czy o ciągle remontowanym, wręcz na nowo zbudowanym dworcu PKS:)

--
I love love

Data: 2019-07-28 10:44:29
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-28 o 09:25, u2 pisze:
[...]

Dla ciebie chamie PAN TRUSKOLASKI! Tak chamie! To legalnie wybrany prezydent! Tak jak Zdanowska z Łodzi! Coś ci się pijaczyno nie podoba?

--
Pajdak

Data: 2019-07-28 11:09:04
Autor: u2
W dniu 28.07.2019 o 10:44, Pajdak pisze:
[...]

ja tego carskiego namiestnika nie wybierałem, nigdy nie będzie miał mojego poparcia:)))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-28 11:18:03
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-28 o 11:09, u2 pisze:

Dla ciebie chamie PAN TRUSKOLASKI! Tak chamie! To legalnie wybrany prezydent! Tak jak Zdanowska z Łodzi! Coś ci się pijaczyno nie podoba?

ja tego carskiego namiestnika

Carskiego? Zamieniłeś się z baranem na łby i baran zdurniał?

nie wybierałem,

Ale ludzie wybrali więc morda w kubeł!

nigdy nie będzie miał mojego poparcia:)))))))))))

A kim ty jesteś nędzna pijaczyno?

--
Pajdak

Data: 2019-07-28 10:54:55
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-28 o 09:31, u2 pisze:

niedawno przejeżdżałem przez Białystok,

Czym? Furmanką czy rowerem?

tragedia komunikacyjna,

Na 100%! ;-)))

dworzec PKP niedawno remontowany znowu remontują,

Tu strzelileś sobie pijaczyno w kolano. Dworzec PKP na 100% jest remontowany nie przez miasto a PKP, a tą wspaniałą firmą rządzą kolesie z nadania PiS.

wyjazd do Suwałk zablokowany,

Do Suwałk? A gdzie to jest? Gdzieś na Litwie!?;-)

ślepa uliczka,

Coś ty pijaczku robił w "ślepej uliczce"? Szukałeś wyjazdu do swego zadupia? ;-)))

widać brak dobrego gospodarza

Na 100%! Żadna slepa uliczka nie prowadzi do Suwałk! LOL! LOL!

btw nie wspomnę o nadal niezbudowanym lotnisku,

Przecież budowę lotniska wstrzymał sam Kaczyński w czasach Jurgiela!
Krzysio chciał lotniska ale prezes powiedział: niet baranie!
No i ma powstać lotnisko w Baranowie! LOL! LOL! LOL!

czy o braku obwodnicy,

Same ślepe uliczki! LOL! LOL!

czy o ciągle remontowanym, wręcz na nowo zbudowanym dworcu PKS:)

Oooo, to Białystok ma nowy dworzec PKS? Czy kursują stamtąd autobusy do Suwałk czy slepa uliczka utrudnia? LOL! LOL!

Czy PiS planuje przeniesienie stolicy Podlasia do Suwałk? ;-)))

Białystok - 290 tys., Suwałki - 69 tys (razem z bydłem).

--
Pajdak

Data: 2019-07-27 20:27:31
Autor: t-1
Gigantyczny sukces prezydenta Białegostoku: JEDEN homofob/"homofob" wywalony z pracy [donosi GW]
W dniu 2019-07-27 o 11:09, A. Filip pisze:

O natychmiastowym zwolnieniu z pracy pedagoga poinformowali w piątek.....

Tylko zyskał. Weźmie się za lepiej płatną pracę i
nie zmarnuje sobie życia na naukę (czytaj indoktrynację) bachorów.

Gigantyczny sukces prezydenta Białegostoku: JEDEN homofob/"homofob" wywalony z pracy [donosi GW]