Gilbert wraca. Podobno.

Data: 2009-03-25 02:31:34
Autor: Leszczur
Gilbert wraca. Podobno.
No chyba jednak w koncu doczekam sie na powrot Arenasa. W sobote ma
zagrac przeciwko Pistons. Czyli spodziewajmy sie czegos w stylu: 17
min. 3/12 FG, 4/5 FT, 0/6 3P, 10 pt, 1 reb, 1 as, 3 TO.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 02:49:34
Autor: sooobi
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 10:31, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
No chyba jednak w koncu doczekam sie na powrot Arenasa. W sobote ma
zagrac przeciwko Pistons. Czyli spodziewajmy sie...

....Ciebie wpatrzonego w ekran monitora modlacego sie za dobry wystep
Agenta Zero:)

pzdr

Data: 2009-03-25 03:08:24
Autor: L'e-szczur
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 10:49, soo...@gmail.com wrote:
> [...]

> zagrac przeciwko Pistons. Czyli spodziewajmy sie...

...Ciebie wpatrzonego w ekran monitora modlacego sie za dobry wystep

Nie spodziewam sie bardzo dobrej gry i statsow jak przed pierwsza
operacja. W kazdym razie nie w tym sezonie.
Ale bede zwracal bardzo duza uwage na jego szybkosc, to jak jest
wprowadzany do gry i przede wszystkim na wszelkie doniesienia po
wystepach. Zdrowy i grajacy na swoim normalnym poziomie Arenas bylby
calkiem niezlym dodatkiem do Grangera.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 03:29:46
Autor: sooobi
Gilbert wraca. Podobno.
Zdrowy i grajacy na swoim normalnym poziomie Arenas

A jak rozumiesz w jego przypadku grajacy na normalnym poziomie. Bo wg
mnie jesli Arenas bedzie gral 80% tego co gral 2 lata temu to bedzie
szczyt. Oczywiscie zycze mu jak najlepiej, ale na 100% powrot nie ma
szans. Oczywiscie pisze o kolejnym sezonie.

pzdr

Data: 2009-03-25 03:44:38
Autor: L'e-szczur
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 11:29, soo...@gmail.com wrote:
>Zdrowy i grajacy na swoim normalnym poziomie Arenas

A jak rozumiesz w jego przypadku grajacy na normalnym poziomie.

Tak zupelnie, zupelnie normalny poziom to Top5-7 roto. Ale w tych
warunkach Top10-12 byloby OK.

Bo wg mnie jesli Arenas bedzie gral 80% tego co gral 2 lata temu to bedzie
szczyt. Oczywiscie zycze mu jak najlepiej, ale na 100% powrot nie ma
szans. Oczywiscie pisze o kolejnym sezonie.

Szczerze mowiac nie mialbym nic przeciwko temu, zeby wymuszona przez
kontuzje zmiana stylu gry Arenasa wiazala sie z tym, ze bedzie
bardziej rozgrywal niz skupial sie na wykreceniu 30 ppg. Wiecej asyst,
mniej strat, nieco lepszy FG% i bede szczesliwy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 03:52:44
Autor: sooobi
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 11:44, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

bardziej rozgrywal niz skupial sie na wykreceniu 30 ppg. Wiecej asyst,
mniej strat, nieco lepszy FG% i bede szczesliwy.

To wtedy Granger bedzie dobrym dodatkiem do Arenasa a nie odwrotnie;)

pzdr

Data: 2009-03-25 03:58:28
Autor: L'e-szczur
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 11:52, soo...@gmail.com wrote:

> [...]

> mniej strat, nieco lepszy FG% i bede szczesliwy.

To wtedy Granger bedzie dobrym dodatkiem do Arenasa a nie odwrotnie;)

Faktycznie chyba najlepiej by bylo gdby Granger utrzymal tegoroczne
miejsce w rankigach a mimo wszystko byl dodatkiem do Arenasa... ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 04:24:19
Autor: sooobi
Gilbert wraca. Podobno.
> To wtedy Granger bedzie dobrym dodatkiem do Arenasa a nie odwrotnie;)

Faktycznie chyba najlepiej by bylo gdby Granger utrzymal tegoroczne
miejsce w rankigach a mimo wszystko byl dodatkiem do Arenasa... ;-)

A Oden dostal nagrode MIP:)

pzdr

Data: 2009-03-25 04:32:39
Autor: L'e-szczur
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 12:24, soo...@gmail.com wrote:

> Faktycznie chyba najlepiej by bylo gdby Granger utrzymal tegoroczne
> miejsce w rankigach a mimo wszystko byl dodatkiem do Arenasa... ;-)

A Oden dostal nagrode MIP:)

Zgadzam sie o ile moj warunek zostanie spelniony :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 05:27:12
Autor: mrachwaniec
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 11:32, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> A Oden dostal nagrode MIP:)

Zgadzam sie o ile moj warunek zostanie spelniony :-)

I wtedy Bartek z Leszczurem sie obudzili ;)

Data: 2009-03-25 05:58:22
Autor: L'e-szczur
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 13:27, mrachwan...@gmail.com wrote:

> Zgadzam sie o ile moj warunek zostanie spelniony :-)

I wtedy Bartek z Leszczurem sie obudzili ;)

Ty sie nie rzucaj tylko gadaj co robisz ze swoim polamancem :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 07:32:40
Autor: mrachwaniec
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 12:58, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> I wtedy Bartek z Leszczurem sie obudzili ;)

Ty sie nie rzucaj tylko gadaj co robisz ze swoim polamancem :-)

Amare nawet bez jednego oka bedzie lepszy niz Arenas i Oden razem ;)
A tak serio to jeszcze nie wiem. Po sezonie bede myslal. Albo skeepuje
a moze sprzedam za jakas kaske do salary cap

Data: 2009-03-25 07:50:08
Autor: L'e-szczur
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 15:32, mrachwan...@gmail.com wrote:

> Ty sie nie rzucaj tylko gadaj co robisz ze swoim polamancem :-)

Amare nawet bez jednego oka bedzie lepszy niz Arenas i Oden razem ;)

Jezeli cala trojka powtorzy tegoroczny schemat w ilosci rozegranych
spotkan to nawet mozesz miec racje ;-)

A tak serio to jeszcze nie wiem. Po sezonie bede myslal. Albo skeepuje
a moze sprzedam za jakas kaske do salary cap.

Myslisz, ze ktos sie napali na Amare? Za te pieniadze, z tym zdrowiem
i w tym systemie? Jakos trudno mi w to uwierzyc. Chociaz nie takie
cuda juz widzielismy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 16:02:31
Autor: s
Gilbert wraca. Podobno.
Myslisz, ze ktos sie napali na Amare? Za te pieniadze, z tym zdrowiem
i w tym systemie? Jakos trudno mi w to uwierzyc. Chociaz nie takie
cuda juz widzielismy.

He..he..he :-)
Stary dobry L'e...

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-25 08:13:54
Autor: sooobi
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 16:02, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Myslisz, ze ktos sie napali na Amare? Za te pieniadze, z tym zdrowiem
> i w tym systemie? Jakos trudno mi w to uwierzyc. Chociaz nie takie
> cuda juz widzielismy.

He..he..he :-)
Stary dobry L'e...

ta, pewnie sam juz masonowi oferte kupna wyslal;)

pzdr

Data: 2009-03-25 10:05:23
Autor: mrachwaniec
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 15:13, soo...@gmail.com wrote:

> He..he..he :-)
> Stary dobry L'e...

ta, pewnie sam juz masonowi oferte kupna wyslal;)

Jeszcze poczty nie sprawdzalem ale licze ze pare baniek juz tam
czeka :)

Amare w tym sezonie gral slabiej bo w innym systemie a Suns wrocili do
szybkiego grania. Z kontuzjami raczej nie mial problemow a ostatecznie
zlapal dosc nietypowa. Czy chetny sie znajdzie czy nie to sie okaze.
Sam nie wiem czy bede chcial sprzedac. Na pewno jednak nie puszcze go
za paczke chipsow na drafcie ;)

Data: 2009-03-25 10:58:17
Autor: sooobi
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 18:05, mrachwan...@gmail.com wrote:

> ta, pewnie sam juz masonowi oferte kupna wyslal;)

Jeszcze poczty nie sprawdzalem ale licze ze pare baniek juz tam
czeka :)

Na pewno nie od L'e.
Od niego moglbys dostac cos w stylu:
"widze ze masz problem z tym leszczem amare, moge Ci pomoc rozwiazac
problem, ba nawet na tym zyskasz. Dam Ci za niego az 500tysiecy,
pamietaj ze Gasol poszedl za 300":)

pzdr

Data: 2009-03-26 00:10:17
Autor: L'e-szczur
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 18:05, mrachwan...@gmail.com wrote:

> ta, pewnie sam juz masonowi oferte kupna wyslal;)

Jeszcze poczty nie sprawdzalem ale licze ze pare baniek juz tam
czeka :)

Jedna banka - na mleko ;-)

[...]

Ale dobrze. Pominmy na chwile podejrzenia o to, ze napalam sie na
niego i licze, ze jestescie wszyscy az tak naiwni, ze mi uwierzycie i
ze kupie sobie nastepnego studa za grosze - Amare ma kontuzje duzo
powazniejsza niz uraz kolana. Szczerze mowiac gdy czytalem nieco
wiecej o odklejaniu siatkowki to wywolalo to we mnie duzo wieksze
dreszcze niz to, ze w czasie zabiegu microfracture wierci sie
czlowiekowi dziury w chrzastce i kosci.
Odnosnie gry Amare po wywaleniu Portera to rzeczywiscie szlo mu
lepiej, ale i tak sporo gorzej niz u D'Antoniego.

Juz wystarczajaco duzo bede ryzykowal z Arenasem i ewentualnie Bogutem
czy Bynumem. Az tyle szczescia nie mam, zeby skupowac hurtem
polamancow i zeby potem zaden sie nie rozlecial.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 16:42:25
Autor: s
Gilbert wraca. Podobno.
Stary dobry L'e...

ta, pewnie sam juz masonowi oferte kupna wyslal;)

A na drafcie bedzie sie gryzl, gdy jego RFAs pojda za grosze :-)

Data: 2009-03-26 00:11:20
Autor: L'e-szczur
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 16:42, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> ta, pewnie sam juz masonowi oferte kupna wyslal;)

A na drafcie bedzie sie gryzl, gdy jego RFAs pojda za grosze :-)

Oby moi RFA szli za grosze. Nic mnie bardzej nie ucieszy :-)
Wy bedziecie sie gryzli, ktorych dwoch-trzech lub czterech bede
maczowal :-P

Pozdro

L'e-sczur

Data: 2009-03-25 19:47:54
Autor: wiLQ
Gilbert wraca. Podobno.
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Myslisz, ze ktos sie napali na Amare? Za te pieniadze, z tym zdrowiem
> i w tym systemie? Jakos trudno mi w to uwierzyc. Chociaz nie takie
> cuda juz widzielismy.

He..he..he :-)
Stary dobry L'e...

Jest to tym bardziej ironiczne, ze przeciez L'e go z tym zdrowiem i w
gorszym systemie wydraftowal w FB1 za relatywnie wyzsza cene ;-)
Moze tak mocno sie sparzyl, ze teraz nie zamierza nawet dotykac?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-25 07:53:53
Autor: sooobi
Gilbert wraca. Podobno.
Po sezonie bede myslal. Albo skeepuje
a moze sprzedam za jakas kaske do salary cap

Pewnie 100 tysiecy wiecej na drafcie to zawsze cos:)

pzdr

Data: 2009-03-25 19:50:10
Autor: wiLQ
Gilbert wraca. Podobno.
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

kontuzje zmiana stylu gry Arenasa wiazala sie z tym, ze bedzie
bardziej rozgrywal niz skupial sie na wykreceniu 30 ppg. Wiecej asyst,

Ma wiecej rozgrywac i miec mniej strat? Hmmmm...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-26 00:16:42
Autor: L'e-szczur
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 19:50, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> mniej strat,

Ma wiecej rozgrywac i miec mniej strat? Hmmmm...

I co z tego, ze hands rating Arenasa bardziej pasuje do SG niz
rozgrywajka...
Ale jak szalec to na calego :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 19:49:46
Autor: wiLQ
Gilbert wraca. Podobno.
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

No chyba jednak w koncu doczekam sie na powrot Arenasa.

Niezly ten "koniec listopada/poczatek grudnia", co? ;-)

W sobote ma
zagrac przeciwko Pistons. Czyli spodziewajmy sie czegos w stylu: 17
min. 3/12 FG, 4/5 FT, 0/6 3P, 10 pt, 1 reb, 1 as, 3 TO.

Czyli sadzisz, ze bedzie mial swoj dobry dzien? ;-)

A powazniej, sam jestem ciekawy co tam z niego zostalo bo to tak jakby
rozstrzygnie jak wielka bedzie kula u nogi Wizards.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-26 00:19:14
Autor: L'e-szczur
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 19:49, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> No chyba jednak w koncu doczekam sie na powrot Arenasa.

Niezly ten "koniec listopada/poczatek grudnia", co? ;-)

Faktycznie niezly.

> W sobote ma
> zagrac przeciwko Pistons. Czyli spodziewajmy sie czegos w stylu: 17
> min. 3/12 FG, 4/5 FT, 0/6 3P, 10 pt, 1 reb, 1 as, 3 TO.

Czyli sadzisz, ze bedzie mial swoj dobry dzien? ;-)

W porownaniu z ostatnim miesiacem - wrecz bardzo dobry :-)

A powazniej, sam jestem ciekawy co tam z niego zostalo bo to tak jakby
rozstrzygnie jak wielka bedzie kula u nogi Wizards.

Kula u nogi Wizards nie martwi mnie nawet w polowie tak bardzo jak u
mojej nogi ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-26 18:04:41
Autor: wiLQ
Gilbert wraca. Podobno.
> [...]

> rozstrzygnie jak wielka bedzie kula u nogi Wizards.

Kula u nogi Wizards nie martwi mnie nawet w polowie tak bardzo jak u

Przeciez to jedno i to samo. Im wieksza bedzie kula u nogi Wizards tym
wieksza bedzie u Twojej (chocby ze wzgledu na poziom wpadki).

--
pzdr
wiLQ

Gilbert wraca. Podobno.