Gilbert wraca. Podobno.

Data: 2009-03-25 19:49:46
Autor: wiLQ
Gilbert wraca. Podobno.
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

No chyba jednak w koncu doczekam sie na powrot Arenasa.

Niezly ten "koniec listopada/poczatek grudnia", co? ;-)

W sobote ma
zagrac przeciwko Pistons. Czyli spodziewajmy sie czegos w stylu: 17
min. 3/12 FG, 4/5 FT, 0/6 3P, 10 pt, 1 reb, 1 as, 3 TO.

Czyli sadzisz, ze bedzie mial swoj dobry dzien? ;-)

A powazniej, sam jestem ciekawy co tam z niego zostalo bo to tak jakby
rozstrzygnie jak wielka bedzie kula u nogi Wizards.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-26 00:19:14
Autor: L'e-szczur
Gilbert wraca. Podobno.
On 25 Mar, 19:49, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> No chyba jednak w koncu doczekam sie na powrot Arenasa.

Niezly ten "koniec listopada/poczatek grudnia", co? ;-)

Faktycznie niezly.

> W sobote ma
> zagrac przeciwko Pistons. Czyli spodziewajmy sie czegos w stylu: 17
> min. 3/12 FG, 4/5 FT, 0/6 3P, 10 pt, 1 reb, 1 as, 3 TO.

Czyli sadzisz, ze bedzie mial swoj dobry dzien? ;-)

W porownaniu z ostatnim miesiacem - wrecz bardzo dobry :-)

A powazniej, sam jestem ciekawy co tam z niego zostalo bo to tak jakby
rozstrzygnie jak wielka bedzie kula u nogi Wizards.

Kula u nogi Wizards nie martwi mnie nawet w polowie tak bardzo jak u
mojej nogi ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-26 18:04:41
Autor: wiLQ
Gilbert wraca. Podobno.
> [...]

> rozstrzygnie jak wielka bedzie kula u nogi Wizards.

Kula u nogi Wizards nie martwi mnie nawet w polowie tak bardzo jak u

Przeciez to jedno i to samo. Im wieksza bedzie kula u nogi Wizards tym
wieksza bedzie u Twojej (chocby ze wzgledu na poziom wpadki).

--
pzdr
wiLQ

Gilbert wraca. Podobno.