Gilowska na celowniku: "Mumia wróciła i znów pyszczy"

Data: 2009-05-12 21:57:05
Autor: Piotr
Gilowska na celowniku: "Mumia wróciła i znów pyszczy"
Dnia Tue, 12 May 2009 20:32:48 +0200, boukun napisał(a):

Platforma uderza w PiS-owską Wunderwaffe.
A uderza swoją własną - jak to napisał bodaj "Dziennik" - maszyną do zabijania.
Janusz Palikot nabija się w swoim blogu z Zyty Gilowskiej, znów igrając z
granicą dobrego smaku. Zacytujmy:

No i co wałkun? To dobrze, nijak, źle?
Myślisz ćwoku, że nie mamy tu swoich przeglądarek internetowych?
To grupa dyskusyjna, a nie szkółka paściarzy.
Piotr

Data: 2009-05-12 22:08:24
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1m393hii83q2e$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Prymitywie z koziej wólki, gdybym był takim tłukiem jak ty, to bym się co rusz ciebie o to czepiał. A tak, zacytowałem ciekawy artykuł z pardonu w przerwie od moich przemysleń i zwisam mi, co jakiś Volks-cieć pastuje na grupy...

Idź sobie trutniu z kundlem pogadaj i poszczekajcie razem w wioskowym stylu "Ten taki mocno kapuściany...? Buraczany...? Czosnkowy...?
Aaa, warzywny!".

Nie zmuszaj mnie,  bym sie zniżał do waszego poziomu. Możesz nie odpowiadać tłuku, idę zjeść kolację.

boukun

Data: 2009-05-12 22:14:18
Autor: Piotr
Dnia Tue, 12 May 2009 22:08:24 +0200, boukun napisał(a):

Nie zmuszaj mnie,  bym sie zniżał do waszego poziomu. Możesz nie odpowiadać tłuku, idę zjeść kolację.

Mogę, ale skoro mogę ponieść na wioskę kaganiec poświaty, to chętnie ci go
zalożę, na tę twarz ćwierćinteligenta, he, he...
Znowu nie trafiłeś wałkun, ja zawsze daję linka z komentarzem, osobistym
odniesieniem się do treści. Smacznego.
Piotr

Gilowska na celowniku: "Mumia wróciła i znów pyszczy"