Ginie prezydent....

Data: 2010-07-20 06:13:24
Autor: DJ MC Donald Musk
Ginie prezydent....
i generalicja a Klich nie stawia w stan alarmu sil zbrojnych. Jakby
kompletnie nic sie nie stalo!
Jakby od razu wiedzial, kto za tym stoi.....

Data: 2010-07-20 07:00:23
Autor: Pistacjusz
Ginie prezydent....
On 20 Lip, 15:13, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
i generalicja a Klich nie stawia w stan alarmu sil zbrojnych. Jakby
kompletnie nic sie nie stalo!
Jakby od razu wiedzial, kto za tym stoi.....

Sami to zrobili to kogo mieli alarmować?

Data: 2010-07-20 07:06:11
Autor: DJ MC Donald Musk
Ginie prezydent....
On 20 Lip, 16:00, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
> [...]

> kompletnie nic sie nie stalo!
> Jakby od razu wiedzial, kto za tym stoi.....

Sami to zrobili to kogo mieli alarmować?

fakt!
wiedzieli na pewno, ze to nie afganczycy
ale terrorysci z kraju polozonego duzo blizej....

Data: 2010-07-20 15:22:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Ginie prezydent....

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6594157f-ea78-4d20-85e8-203611c43bacd17g2000yqb.googlegroups.com...
i generalicja a Klich nie stawia w stan alarmu sil zbrojnych. Jakby
kompletnie nic sie nie stalo!
Jakby od razu wiedzial, kto za tym stoi.....

to powinien zaskoczenia napasc na ruskich, skopac im tylki, posadzic naszego namiestnika na
Kremlu, najlepszy bylby posel minister, jego ekscelencja Antek Macierewicz. Wtedy bylaby mozliwosc napisania raportu ze sledztwa, bo przeciez sledztwo bylo kurwa niepotrzebne, wszyscy bowiem wiedzielismy, ze Tusk z Putinem zorganizowali zamach, pózniej sie sciskali
z radosci nad cialem naszego najbardziej ukochanego, jedynego prawdziwego prezydenta, którego cialo utaplali w blocie i kopali jeszcze to cialo, tylko kamery tego nie pokazaly.

Data: 2010-07-20 06:28:36
Autor: DJ MC Donald Musk
Ginie prezydent....
On 20 Lip, 15:22, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:6594157f-ea78-4d20-85e8-203611c43bacd17g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]

prezydenta, którego cialo utaplali w blocie i kopali jeszcze to cialo, tylko

piszesz glupoty.
W katastrofie lotniczej ginie prezydent i 95 osob z 'kierownictwa
panstwa'
nie wiadomo: zamach? katastrofa?
w takiej sytuacji zarzadza sie stan kryzysu i weprowadza przynajmniej
stan podwyzszonej gotowosci w silach zbrojnych, policji, sluzbach. W
Polsce NIC!
To dobra wiadomosc dla talibow.
Moga sobie ukrasc kilka samolorow i zaczac nimi napierdalac w miasta a
reakcji sluzb nie bedzie bo i po co ? skoro nie bylo reakcji po
katastrofie s,molenskiej?

Data: 2010-07-20 15:33:43
Autor: Neko
Ginie prezydent....
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal piszesz glupoty.
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No ale czym mamy sie bronic? Jedyne 3 sprawne Mi-24 sa w Afganistanie.
F-16 albo zepsute albo zabraklo paliwa.
CASE stracilismy. ORP Orzel juz zatopiony. Czym tu walczyc? ;)

Data: 2010-07-20 15:43:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Ginie prezydent....

Uzytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisal w wiadomosci news:i248lg$vo0$1news.onet.pl...
[...]

Godnosciom osobistom.

Data: 2010-07-20 15:31:27
Autor: Neko
Ginie prezydent....
Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisal

[...]

Rozmazylem sie...

Polskie smiglowce bojowe Hughes AH-64 Apache rownajace Kreml z ziemia
za pomoca rakiet Hellfire II oraz 122 Raptorow F-22 unicestwiajacych linie obrony
Moskwy

A na koniec 3 Tomahawki dopelniaja dziela zniszczenia...

Czyz to nie piekny obrazek? ;)

Data: 2010-07-20 15:36:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Ginie prezydent....

Uzytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisal w wiadomosci news:i248h8$v9k$1news.onet.pl...
[...]

Cudowny! Potem przegrupowanie i juz z Berlina wióry...

Data: 2010-07-20 15:39:38
Autor: Neko
Ginie prezydent....
Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisal

Cudowny! Potem przegrupowanie i juz z Berlina wióry...

First we take Manhattan, then we take Berlin...

;)

Data: 2010-07-20 15:41:47
Autor: brat_olin
Ginie prezydent....
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote

Rozmazylem sie... Polskie smiglowce bojowe Hughes AH-64 Apache rownajace Kreml z ziemia
za pomoca rakiet Hellfire II oraz 122 Raptorow F-22 unicestwiajacych linie obrony Moskwy

Wystarczy przeswietlic grupe KAT, nasza wlasna, bez potrzeby
najazdu na Moskwe.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-07-20 15:33:50
Autor: jerzy.n
Ginie prezydent....

Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisal w wiadomosci news:4c45a323$1news.home.net.pl...
z radosci nad cialem naszego najbardziej ukochanego, jedynego prawdziwego prezydenta, którego cialo utaplali w blocie i kopali jeszcze to cialo, tylko kamery tego nie pokazaly.

O ruskiej trumnie zapomniales ...

Data: 2010-07-20 15:30:28
Autor: PesTYcyD
Ginie prezydent....
W dniu 2010-07-20 15:13, DJ MC Donald Musk pisze:
i generalicja a Klich nie stawia w stan alarmu sil zbrojnych. Jakby
kompletnie nic sie nie stalo!
Jakby od razu wiedzial, kto za tym stoi.....

Co ty pierdolisz?

Data: 2010-07-20 17:54:16
Autor: konus
Ginie prezydent....

[...]

Jakie ginie , kurwa , jakie ginie !!.
Bastialsko zamordowany przez ruskotuskich katow a nie ginie !. Meczenska , kurwa , smiercia zamordowany przez "Tuska i ruska " , ktorzy sztuczna mgle rozsiali nad Smolenskiem i popsuli samolot magnetyczna bronia tuz przed ladowaniem . Dlaczego nie chca oddac szczatkow samolotu , co ?  bo sa namagnesowane i bylyby dowodem !! , dlaczego ciala ofiar szybko i w pospiechu pochowali ? bo tez maja slady namagnesowania i sztucznej  mgly w sobie .  Nie chodzisz na zebrania pisowskich bojowek ? , do kosciola ? czy co ? . Na dodatek , jak sie dzisiaj dowiedzialem od jednej takiej starszej pani z nawsi , pobozna kobieta , nie powiem , silna patriotka i pilnie slucha RM , ze ktos za ta zbrodnie wzial pieniadze ( na ucho szepta mi , ze Tusk ) . Jak jej nie wierzyc skoro wie to od kiedza dobrodzieja z Torunia ? ,  zeby to byl zwykly ksiadz to moglby sie mylic ale to ojciec ! , dyrektor ! i doktor do tego a taki mylic sie przeciez nie moze !.
Ktos powiedzial jej na to , ale przeciez te  szczatki samolotu jednak wroca do Polski wiec sie je zbada .
Naiwny i nieuk !. Namagnesowanie juz minelo wiec moga oddac samolot spokojnie , tak mowil wikary .

kwakwa

Data: 2010-07-20 23:28:13
Autor: kefirh
Ginie prezydent....
W dniu 2010-07-20 15:13, DJ MC Donald Musk pisze:
i generalicja a Klich nie stawia w stan alarmu sil zbrojnych. Jakby
kompletnie nic sie nie stalo!
Jakby od razu wiedzial, kto za tym stoi.....

W swiadomym, niezaleznym panstwie nikt nie oddaje 20000 zolniezy w rynce rewolucjonistow trockistowskich, w niezaleznym panstwie wladza nie leci w komplecie jednym samolotem wyprodukowanym, serwisowanym przez wroga nad kontrolowanym przez niego terytorium.
Paranoja! Kuuurwaaaaaa!!!!

pozdr ;)
kefirh

Data: 2010-07-21 07:18:29
Autor: ab.666
Ginie prezydent....

"DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> wrote in message

Jakby od razu wiedzial, kto za tym stoi.....

To na pewno UFO, albo rycerze Jedi.

ab.

Ginie prezydent....