Giodo, dane osobowe i certyfikat agencji bezpieczeństwa #2

Data: 2014-01-01 22:41:10
Autor: Tomasz R.
Giodo, dane osobowe i certyfikat agencji bezpieczeństwa #2
Po rannej lekturze mojego wątku dot. audytu bezpieczeństwa wywnioskowałem, że każdy taki audyt może wykonać, byle miał odpowiednio dużą wiedzę. Są jakieś certfikaty, które poświadczają wiedzę firmy audytorskiej, czyli: szukam w necie ofert, pytam o referencje, jakiś- tam certyfikat itp, płace, realizuję audyt?

Data: 2014-01-02 09:08:38
Autor: LeonKame
Giodo, dane osobowe i certyfikat agencji bezpieczeństwa #2

Ale na chuj ci ten audyt jak nie potrafisz dotrzymac tajemnicy to zajmij sie wywozeniem smieci albo sprzedaza marchewki.

Giodo, dane osobowe i certyfikat agencji bezpieczeństwa #2