Giodo, dane osobowe i certyfikat agencji bezpieczeństwa

Data: 2014-01-01 04:48:06
Autor: Tomasz R.
Giodo, dane osobowe i certyfikat agencji bezpieczeństwa
Poszukując iniformacji w zupełnie nowym dla mnie temacie- kontroli bezpieczeństwa danych osobowych trafiłem na ofertę specjalistycznego audytu i certyfikacji. Dodatkowo bardzo atrakcyjny cenowo jest Certyfikac Agencji Bezpieczeństwa Komunikacji: http://kryptos.co/certyfikat.html

 Warto inwestować ? W razie mkontroli GIODO/Policji itp może być atutem ? Na co zwrócić uwagę ?

Data: 2014-01-01 14:32:12
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-01-01 13:48, Tomasz R. pisze:
[...]

Nic nie znaczący szmelc.

--
Liwiusz

Data: 2014-01-01 07:19:25
Autor: Tomasz R.
Giodo, dane osobowe i certyfikat agencji bezpieczeństwa
szmelc.
Możesz to rozwinąć ? Firma robi profesjonalne audyty, więc może dlatego daje te certyfikaty. Jak zaplanować i wdrożyć taki audyt ?

Data: 2014-01-01 14:39:55
Autor: LeonKame
[...]

Ehh ty qrwa jego zajebana mac mazowiecki przyglupie.

Data: 2014-01-01 07:20:39
Autor: Tomasz R.
Giodo, dane osobowe i certyfikat agencji bezpieczeństwa
Ehh ty qrwa jego zajebana mac mazowiecki przyglupie.

Dlaczego mnie  /kogoś obrażasz ? Możesz pomóc, to pomóż ale nie obrażaj.

Data: 2014-01-01 17:29:13
Autor: LeonKame
W dniu 2014-01-01 16:20, Tomasz R. pisze:
Ehh ty qrwa jego zajebana mac mazowiecki przyglupie.

Dlaczego mnie  /kogoś obrażasz ? Możesz pomóc, to pomóż ale nie obrażaj.

glupiego chyja nie mozna obrazic on juz taki jest ze uwaza innych za glupcow slac reklame gowno wartych wynalazkow na grupe.

Data: 2014-01-01 16:31:09
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 01.01.2014 13:48, Tomasz R. pisze:
Poszukując iniformacji w zupełnie nowym dla mnie temacie- kontroli bezpieczeństwa
danych osobowych trafiłem na ofertę specjalistycznego audytu i certyfikacji.

A czy ta firma ma mój ekskluzywny certyfikat Wyjątkowo Rzetelna Firma?

Dodatkowo bardzo atrakcyjny cenowo jest Certyfikac

A może tak bez kryptoreklamy, spryciarzu? Hmm?

[ciach]

Warto inwestować ? W razie mkontroli GIODO/Policji itp może być atutem ?

Niby dlaczego świstek jakiejś prywatnej firmy ma być dla kogokolwiek wiążący?

Dasz mi odpowiednią kwotę, to wystawię ci Certyfikat Wielkiego Przystojniaka - ale co to zmieni w zakresie rzeczywistości?

Data: 2014-01-01 07:38:35
Autor: Tomasz R.
Giodo, dane osobowe i certyfikat agencji bezpieczeństwa
A mo�e tak bez kryptoreklamy, spryciarzu? Hmm?
Nie, to raczej poszukiwanie audytorów w tym zakresie. A że google wypluło to jest :)

Niby dlaczego �wistek jakiej� prywatnej firmy ma by� dla kogokolwiek wi���cy?
= To nie ma przełożenia na jakiekolwiek instytucje z gov w domenie ?
Czym się kierować w doborze profesjonalnego audytu bezpieczeństwa ? Oni zrobili tych audytów dużo, bo by nie pisali o certyfikatach.

Data: 2014-01-01 17:32:20
Autor: LeonKame
W dniu 2014-01-01 16:38, Tomasz R. pisze:
[...]

Duzo ciekawsze jest to w jaki sposob radza sobie z tym ksieza od setek lat, czy ktos ich audytuje i wystawia certyfikat bezpieczenstwa tajemnicy spowiedzi np ?

Kogo to qrwa obchodzi te certyfikaty warte sa tyle w tym zajebanym kraju co twoj pierd na grupe o nich.

Data: 2014-01-01 18:27:47
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 01.01.2014 16:38, Tomasz R. pisze:

Niby dlaczego �wistek jakiej� prywatnej firmy ma by� dla kogokolwiek
wi���cy?
= To nie ma przełożenia na jakiekolwiek instytucje z gov w domenie ?

A dlaczego miałoby mieć? Wystawię ci mój Certyfikat Uczciwego Człowieka - nie ma problemu, mam kolorową drukarkę. I uważasz że w razie nalotu związanego z podejrzeniem przechowywania kradzionej elektroniki taki certyfikat coś by ci dał??

Czym się kierować w doborze profesjonalnego audytu bezpieczeństwa ?

Pocztą pantoflową ;)

Zasady bezpieczeństwa są dość proste i wystarczy ich pilnować. Jednym prawdziwym problemem jest tzw. czynnik ludzki.

Oni zrobili tych audytów dużo, bo by nie pisali o certyfikatach.

Och? Nie widzę zależności. Nie widzę też równoznaczności pomiędzy dobrym działaniem działu marketingu a faktyczną rzetelnością.

PS: czy mógłbyś łaskawie nie psuć kodowania i zawijać wiersze?

Data: 2014-01-01 20:10:09
Autor: WOJO
Giodo, dane osobowe i certyfikat agencji bezpieczeństwa
Czym się kierować w doborze profesjonalnego audytu bezpieczeństwa ? Oni zrobili tych audytów dużo, bo by nie pisali o certyfikatach.
Do poczytania i ewentualnego kontaktu w sprawie profesjonalnego audytu.
http://niebezpiecznik.pl
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-01-01 21:31:02
Autor: LeonKame
W dniu 2014-01-01 20:10, WOJO pisze:
[...]

Heh za "komuny" wysatarczyl odcisk orzelka na plastelinie w kapslu po piwie i bylo git .

Data: 2014-01-01 22:59:15
Autor: Bożydar
On 01.01.2014 20:10, WOJO wrote:
[...]

Niekoniecznik i profesjonalny audyt?
Prosze Cie... to brzmi jak oksymoron.

B.

Data: 2014-01-02 08:46:13
Autor: WOJO
Giodo, dane osobowe i certyfikat agencji bezpieczeństwa
Niekoniecznik i profesjonalny audyt?
Prosze Cie... to brzmi jak oksymoron.

A kto każe Ci korzystać z Ich usług?
Wskazałem portal, jako miejsce poszukiwań "audytora"
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Giodo, dane osobowe i certyfikat agencji bezpieczeństwa