Girzyński: Kaczyński mówi to samo, co Michnik

Data: 2012-05-06 21:38:26
Autor: Przemysław W
Girzyński: Kaczyński mówi to samo, co Michnik
Politycy spierali się dziś u Bogdana Rymanowskiego w TVN24 o bojkot meczów ukraińskiej części Euro 2012. - Bojkot jest błędem, bo nie ma imprezy, która udaje się w połowie - dowodził Krzysztof Kwiatkowski z PO. Zbigniew Girzyński z PiS tłumaczył, że bojkot to właściwa forma nacisku na ukraińskie władze.
Zbigniew Girzyński z PiS w sprawie wezwania do bojkotu Euro 2012 przez prezesa partii oświadczył, że "linie podziału w polskiej polityce wyznacza to, co powie Jarosław Kaczyński". -Gdyby powiedział, że trzeba wspierać władze na Ukrainie i gremialnie jechać na Euro na Ukrainę, to pewnie dzisiaj wszyscy by mówili, że to skandal. A jak Jarosław Kaczyński mówi to, co mówią europejskie elity, to tradycyjnie mówi się "nie". Nieważne, że to samo mówią władze Unii Europejskiej, premier Szwecji, kanclerz Austrii, władze Niemiec, że Adam Michnik w "Gazecie" powiedział to samo... - dowodził w programie "Kawa na ławę" poseł PiS.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/389406,girzynski-kaczynski-mowi-to-samo-co-michnik.html

Czegoś takiego jeszcze nie było! Girzyński chcąc usprawiedliwić kretyńską wypowiedź kurdupla, bezczelnie kłamiąc twierdzi, iż Michnik mówił to samo. Kłamstwo jest wpisane w wypowiedzi picowców, ale żeby się powoływać na kogoś na kogo od zawsze się pluje...

--

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-06 13:09:38
Autor: brat_olin
On 6 Maj, 21:38, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
[...]

Dal Pan zly tytul.  To Michnik mowi to samo co prezes, a nie
odwrotnie.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-05-06 22:24:13
Autor: gazeta
Girzyński: Kaczyński mówi to samo, co Michnik
Dlaczego za wszelką cenę chcecie wprowadzić bezprawie na Ukrainie.
Przewież wasza najlepsza koleżanka ma wyrok prawomocny.
Obserwator.

Data: 2012-05-06 20:40:24
Autor: Obserwator
gazeta <ozeirtychy@wp.pl> napisał(a):
Dlaczego za wszelką cenę chcecie wprowadzić bezprawie na Ukrainie.
Przewież wasza najlepsza koleżanka ma wyrok prawomocny.
Obserwator.

macie jakis interes w popieraniu mafii ktora rzadzi na Ukrainie, *obserwator*?

Popieracie towarzyszu represjonowanie i przesladowania przeciwnikow politycznych, przez czlonkow mafii?

Data: 2012-05-07 17:33:44
Autor: Pamelo
Dnia Sun, 6 May 2012 20:40:24 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Czegoś się chłopie naćpał?

Data: 2012-05-06 20:44:47
Autor: Obserwator
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
[...]

w szkole nie uczyli umiejetnosci czytania ze zrozumienim i logicznego rozumowania, przemyslawie warzywny?

Data: 2012-05-07 17:33:16
Autor: Pamelo
Dnia Sun, 6 May 2012 20:44:47 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

A was sowiecki pociotku nie nauczyli przedstawiać się z imienia i nazwiska?

Data: 2012-05-07 18:31:08
Autor: Przemysław W
Girzyński: Kaczyński mówi to samo, co Michnik
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

w szkole nie uczyli umiejetnosci czytania ze zrozumienim i logicznego
rozumowania, przemyslawie warzywny?

To dlaczego nie wykorzystujesz swoich umiejętności?

Przemek

Data: 2012-05-07 16:35:46
Autor: Obserwator
> [...]

> rozumowania, przemyslawie warzywny?

To dlaczego nie wykorzystujesz swoich umiejętności?

nie odgryzaj sie, bo kazdy normalny czlowiek wie kim jestes. Probujesz klamac
i przekrecac wklejany przez ciebie tekst, bo uwazasz, ze ludzie sa tak
ograniczeni umyslowo jak ty.  --

Data: 2012-05-07 18:39:58
Autor: Przemysław W
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo8tl1$jkd$1inews.gazeta.pl...
> [...]

i przekrecac wklejany przez ciebie tekst, bo uwazasz, ze ludzie sa tak

Gdzie jest ta próba kłamstwa?

Przemek

Data: 2012-05-08 12:12:05
Autor: Pan hrabia Bobrowski
> [...]

i przekrecac wklejany przez ciebie tekst, bo uwazasz, ze ludzie sa tak

Wiesz co chłopie, spadaj stąd. Mamy już dość twoich "mondrości" i chamstwa.

BBR

Data: 2012-05-08 12:58:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4fa8f174$0$1297$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

ograniczeni umyslowo jak ty.

Wiesz co chłopie, spadaj stąd. Mamy już dość twoich "mondrości" i chamstwa.

A może tak za siebie i tylko za siebie?

Data: 2012-05-08 12:11:20
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jo8tcf$ir3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak może wykorzystywać skoro nic nie umie? Oooops. Potrafi donosić! ;)

BBR

Data: 2012-05-07 10:18:47
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jo6jvl$7ov$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ten cały Girzyński to jakiś memłak. Samym wyglądem budzi odruch wstrętu, a jak otworzy buźkę to kompletnego obrzydzenia. Zadufani w sobie PiS-owcy popychają Ukrainę w ręce Putina. Czy to celowe działanie czy nie nie mi oceniać. Przypomnę tylko, że swego czasu prezes PiS wygłosił orędzie do przyjaciół Rosjan, a ojczulek z Torunia nadawał swoim radyjkiem z terenu Rosji. Kto nie wierzy niech sprawdzi.

BBR

Girzyński: Kaczyński mówi to samo, co Michnik