Git geszeft

Data: 2012-09-30 10:06:34
Autor: abc
Git geszeft
Mosze, a skąd ty masz taki ładny zegarek?
- Podoba się, co? Tate mi sprzedał jak umierał.

Data: 2012-09-30 13:33:53
Autor: Chiron
Git geszeft
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:5067fde8$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
Mosze, a skąd ty masz taki ładny zegarek?
- Podoba się, co? Tate mi sprzedał jak umierał.

wojna izraelsko- arabska. Izraelski czołg goni Araba, który co rusz staje i strzela serią z "kałacha". Oczywiście- efekt żaden, w końcu opróżnił ostatni magazynek. Zatrzymał się i spojrzał dumnie na czołg- czeka na śmierć. W pewnym momencie czołg stanął, wychyla się izraelczyk i pyta:
-Ali- naboje ci się skończyły?
- Tak- zabijcie mnie!!!
-Ali- a może ty chcesz kupić?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-30 14:16:14
Autor: abc
Git geszeft
Czterech Żydów spotyka się na giełdzie w Kijowie. Po przywitaniu
rozpoczynają się przechwalać:
      - Ja wczoraj rozmawiałem z policmajstrem.
      - Policmajster... policmajster! Też mi dygnitarz! - lekceważąco krzywi
się drugi - Ja gościłem naczelnika powiatu.
      - Co tam naczelnik powiatu! - mówi trzeci - Ja byłem w gabinecie
rzeczywistego radcy stanu.
      - To wszystko nic! - powiada czwarty - Ja dzisiaj rano rozmawiałem z
samym gubernatorem, grafem Ignatiewem.
Trzej pozostali słuchacze nie mogą wyjść z podziwu:
      - Aj, aj, aj! Z samym grafem Ignatiewem! I co on ci powiedział?
      - A co miał powiedzieć? "Paszoł won, jewrej!"

Git geszeft