Gitara do GH wszystkie wersje

Data: 2009-05-05 03:05:03
Autor: dominizba
Gitara do GH wszystkie wersje
Chlopaki czy ta gitara http://www.allegro.pl/item625240247_gitara_guitar_hero_hit_naaajtaniej.html
napewno wspolgra z x360? Wydaje mi sie, ze koles leci w kulki i
sprzedaje wersje tylko PC.

Data: 2009-05-05 14:15:24
Autor: zieja
dominizba@gmail.com pisze:
Chlopaki czy ta gitara http://www.allegro.pl/item625240247_gitara_guitar_hero_hit_naaajtaniej.html
napewno wspolgra z x360? Wydaje mi sie, ze koles leci w kulki i
sprzedaje wersje tylko PC.
Bedzie dzialac , GH III na PC bylo sprzedawane z gitara do XBOX 360 (Z GH II). Dziala i na PC i na X-sie i jak ci nie przeszkadza kabel spokojnie kupuj -sprawdzone przezemnie :)

Data: 2009-05-06 05:25:47
Autor: Wojtas
On 5 Maj, 14:15, zieja <zi...@interia.pl> wrote:
domini...@gmail.com pisze:> Chlopaki czy ta gitarahttp://www.allegro.pl/item625240247_gitara_guitar_hero_hit_naaajtanie...
> napewno wspolgra z x360? Wydaje mi sie, ze koles leci w kulki i
> sprzedaje wersje tylko PC.

bedzie dzialac ze wszystkimi gh i rock band ale do gh world tour
musisz sciagnac patcha z netu
kup psx extreme 141 tam masz porownanie gitar i perkusji

Gitara do GH wszystkie wersje