Giza odchodzi z Legii

Data: 2010-10-01 14:28:43
Autor: yamma
Giza odchodzi z Legii
http://legia.com/www/index.php?akt=17927
"W piątek Legia za porozumieniem stron rozwiązała umowę z Piotrem Gizą. Informację przekazał legia.com dyrektor ds. rozwoju sportowego Marek Jóźwiak.  Tym samym kończy się trzyletnia przygoda "Gizmo" z naszym klubem.
Piotr Giza trafił na Łazienkowską w połowie 2007 roku. W naszym klubie wywalczył Puchar Polski i dwa wicemistrzostwa kraju. "Gizmo" rozegrał 94 mecze z "eLką" na piersi i strzelił 10 goli."

Wczoraj Kumbev, dzisiaj Giza. Kończy się epoka darmozjadów w Legii. :-)
yamma

Data: 2010-10-01 14:35:00
Autor: Cavallino
Giza odchodzi z Legii
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Wczoraj Kumbev, dzisiaj Giza. Kończy się epoka darmozjadów w Legii. :-)

To oni mieli wyższe pensje niż Cabral lub Knezevic? ;-)

Data: 2010-10-01 14:47:54
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Giza odchodzi z Legii
W dniu 2010-10-01 14:28, yamma pisze:
Wczoraj Kumbev, dzisiaj Giza. Kończy się epoka darmozjadów w Legii. :-)

Panczena to mi szkoda. jak pomyślę, że grał Warzywniak a Pance nie było nawet na ławce to mnie szlag trafia...
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2010-10-01 14:56:36
Autor: yamma
Giza odchodzi z Legii
Andrzej Zbierzchowski wrote:
W dniu 2010-10-01 14:28, yamma pisze:
Wczoraj Kumbev, dzisiaj Giza. Kończy się epoka darmozjadów w Legii.
:-)

Panczena to mi szkoda. jak pomyślę, że grał Warzywniak a Pance nie
było nawet na ławce to mnie szlag trafia...

Wiesz co, mnie też go było szkoda dopóki nie zobaczyłem go w sparingu z Młodą Legią. Iwański z pamiętnego filmiku na YT to przy nim demon szybkości.
yamma

Data: 2010-10-01 17:40:23
Autor: maciej
Giza odchodzi z Legii
yamma napisał:

Za:
http://www.sport.pl/pilka/1,65039,8452716,Ekstraklasa__Legia_pozbyla_sie_Piotra_Gizy.html

"- Teraz chcę odpocząć, dlatego wracam do Krakowa."

Przemęczony chłop jest.

Giza odchodzi z Legii