Giza odchodzi z Legii

Data: 2010-10-01 14:47:54
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Giza odchodzi z Legii
W dniu 2010-10-01 14:28, yamma pisze:
Wczoraj Kumbev, dzisiaj Giza. Kończy się epoka darmozjadów w Legii. :-)

Panczena to mi szkoda. jak pomyślę, że grał Warzywniak a Pance nie było nawet na ławce to mnie szlag trafia...
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2010-10-01 14:56:36
Autor: yamma
Giza odchodzi z Legii
Andrzej Zbierzchowski wrote:
W dniu 2010-10-01 14:28, yamma pisze:
Wczoraj Kumbev, dzisiaj Giza. Kończy się epoka darmozjadów w Legii.
:-)

Panczena to mi szkoda. jak pomyślę, że grał Warzywniak a Pance nie
było nawet na ławce to mnie szlag trafia...

Wiesz co, mnie też go było szkoda dopóki nie zobaczyłem go w sparingu z Młodą Legią. Iwański z pamiętnego filmiku na YT to przy nim demon szybkości.
yamma

Giza odchodzi z Legii