Gizynski oplakuje... Karpiniuka w TVN24

Data: 2010-04-21 22:36:28
Autor: ColgatesBilly
Gizynski oplakuje... Karpiniuka w TVN24
Stanowczo nie docenialem PiSu.
Ale dzisiejsze wypowiedzi pokazuja, ze to wieksze nerdy i cipy radiomaryjne niz myslalem.
Pocaluja w dupe kazdego, ( Media, olejnik nawet PO ) by dostac troche wladzy i posiedziec w sejmie przez lata.

Moglbym tak dalej, ale szkoda na te kaleki czasu.
Tu calkowita zgoda z Boukuniem

PS z Jaroslawem bedzie podobnie.
Bedzie jeszcze potulniejszy wobec ukladu niz kiedykolwiek...
Bo wie cwaniak ze dla PiSu nie ma alternatywy
(co i im zawdzieczamy)

Aha, i przypomnial mi sie Ganley i stosunek PiSu do niego...
A byla to jedyna szansa na zmiany w EUropie.
Bracia okazali wrecz.,. pogarde (jak i dla narodowcow)
Tacy byli... PONAD  (to mi wyszlo, niestety)

Kto glupi niech ma... polska, katolska nadzieje
Bo glupich nie sieja w Polsce.,

KoL

Heheh Gizynski: Najbardziej twardy facet spotkany w zyciu: Jaroslaw ;)

Data: 2010-04-21 21:51:17
Autor: abc
Gizynski oplakuje... Karpiniuka w TVN24
Bo wie cwaniak ze dla PiSu nie ma alternatywy
(co i im zawdzieczamy)

Sztuczny podział na w gruncie rzeczy nieróżniące się partie polityczne jest
zupełnie niepotrzebny.

Data: 2010-04-21 21:57:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 21:51, abc pisze:
Bo wie cwaniak ze dla PiSu nie ma alternatywy
(co i im zawdzieczamy)

Sztuczny podział na w gruncie rzeczy nieróżniące się partie polityczne jest
zupełnie niepotrzebny.

Prawda... i tak jest we wszystkich prawie  krajach mianujących się "demokratycznymi"..  Partie różnią się tylko nazwami. A naiwni ludzie ulegają złudzeniu że mają jakiś wybór.

Data: 2010-04-21 22:05:17
Autor: Tomy M.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqnlcf$3aq$1news.onet.pl...

Prawda... i tak jest we wszystkich prawie  krajach mianujących się "demokratycznymi"..  Partie różnią się tylko nazwami. A naiwni ludzie ulegają złudzeniu że mają jakiś wybór.

Hehe ... analogię do maszyn hazardowych Wam "sprzedam"
Te przyciski do losowania czarne-czerwone, parzyste-nieparzyste
są podłączone do tego samego miejsca płyty głownej urządzenia...
A naiwniaków widywałem co się zastanawiali który przycisk wcisnąć :-)
.... tak jakby jakiś wybór mieli ... hehehehe!

--

Tomy M.

Data: 2010-04-22 01:52:31
Autor: ColgatesBilly
"abc" <abc@wp.pl> wrote in message news:4bcf5736$0$2594$65785112news.neostrada.pl...
Bo wie cwaniak ze dla PiSu nie ma alternatywy
(co i im zawdzieczamy)

Sztuczny podział na w gruncie rzeczy nieróżniące się partie polityczne jest
zupełnie niepotrzebny.

Przypomnialo mi sie NAJWAZNIEJSZE!
U szczytu potegi PiSu, bedac w RadiuM, Jaroslaw zostal
skonforntowany z paroma bardzo rzeczowymi, acz nazbyt bioracymi
"4RP" na powaznie sluchaczami.
Chcieli oni, by PiS zaczal zwiekszac struktury i poszerzac sie o
najwybitniejszych, najaktywniejszych ludzi spoza polityki,
by powstal Ruch Spoleczny i najwieksza postsolidarna partia.
Prof.Nowak (ten piszacy ostatnio nawet do GW) nazwal to nawet
ruchem przelomu dla 4RP.
Wybitny strateg Jaroslaw natychmiast zwekslowal takie pomysly, twierdzac ze
ma dostateczna ilosc wybitnych ludzi, ze to starczy, zeby sie
az tak nie podniecac tym wszystkim, a...
Kuchcinski, Bielan, Gizynski,  Szczypinska starcza....

Case rest,,,, IN PEACE  ( in one piece)

KoL

Data: 2010-04-21 22:09:44
Autor: awe
Gizynski oplakuje... Karpiniuka w TVN24
Pierdolisz jak potluczony. Ci ludzie maja osobiste kontakty a polityka to troche teatr. Nawet tu na grupie nie szczedzimy sobie roznych rzeczy a jednak jakos sie lubimy.

awe

Data: 2010-04-21 22:09:13
Autor: Tomy M.
Gizynski oplakuje... Karpiniuka w TVN24
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqnlmn$4gs$1news.onet.pl...
... a jednak jakos sie lubimy.

awe ... nie przeceniaj tej miłości, gdyby psp zlot zorganizowało
to drzwi karetek by się nie zamykały ;-)

--

Tomy M.

Data: 2010-04-21 22:49:31
Autor: awe

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bcf5b6a$0$17092$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie prawda, z doswiadczenia wiem to na pewno, a poza tym te dziadygi wybieraja sie na cmentarz a nie na zloty...
awe

Data: 2010-04-22 01:44:24
Autor: ColgatesBilly
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hqnlmn$4gs$1news.onet.pl...
Pierdolisz jak potluczony. Ci ludzie maja osobiste kontakty a polityka to troche teatr. Nawet tu na grupie nie szczedzimy sobie roznych rzeczy a jednak jakos sie lubimy.

awe

Czy ja jestem zyd-kwasniewski zebym ci sie podobal?

KoL

Data: 2010-04-22 07:45:03
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-22 00:44, ColgatesBilly pisze:
[...]

Kwaśniewskim nie jesteś na pewno.

Data: 2010-04-22 14:54:46
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqonrn$a5i$2news.onet.pl...
[...]

Zakladam ze miales dobre intencje piszac te oszczerstwo!

KoL

Data: 2010-04-22 22:12:28
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-22 13:54, ColgatesBilly pisze:
[...]

Jak najbardziej. Dla mnie Żyd jest człowiekiem jak każdy inny. I na pewno nie nie jest to nic wstydliwego.

Data: 2010-04-22 14:55:45
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqonrl$a5i$1news.onet.pl...
[...]

On po katolicku.
U nich Maria jest prawda, a kwasniewskich sie lubi

KoL

Data: 2010-04-23 15:01:32
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqqb2a$uap$1news.onet.pl...
[...]

Jezus bardzo zle sie wyrazal jak Piotr "po ludzku" myslal
(dostal opiepsza ze z diabla jest)

KoL

PS aha, Ty tez... juz rozumiem.
Znaczy sie, Ty i awe... aha...
Zaraz zaraz.... ahaaaaaaaaaaaaa

Data: 2010-04-22 17:21:45
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqonrl$a5i$1news.onet.pl...
[...]

Nieprawda, co najwyżej razem chlają.

--
stevep

Data: 2010-04-22 18:38:53
Autor: ColgatesBilly
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hqpmm4$hu2$1news.vectranet.pl...
[...]

Karpiniuk z Gizynskim owszem, popijali razem'
ale nie mowicie Ojcu R...

KoL

Data: 2010-04-22 22:17:41
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-22 17:21, cirrus pisze:
[...]

Ja miałem na myśli odczucia do siebie  nas - grupowiczów na psp.

Data: 2010-04-22 09:18:11
Autor: HaMMeR
On 2010-04-21 21:36, ColgatesBilly wrote:
[...]
ciach

No.., tak sie wlasnie zastanawialem, kiedy uznasz, ze juz powinienes
dokonywac 'programowego skretu'..? Stajesz sie jednakze po prostu leniwy,
bo za kazdym razem czynisz to w ten sam sposob, ktory dla mnie np.
nie jest zaskoczeniem i tylko stosowany przez ciebie interwal czasowy
jest zmienny, stad moje oczekiwanie na ten 'programowy zwrot'..:)
No i straciles duzo z twojej pierwotnej 'elokwencji' i humoru, ale jak sadze,
nie latwo ci zyc z takim typem jak ty...
A wiec nie krepuj sie juz i otwartym tekstem wywal to, co masz wywalic i idz do kasy..!

Data: 2010-04-22 15:17:44
Autor: ColgatesBilly
"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> wrote in message news:hqot7n$7ea$1newsread1.aster.pl...
On 2010-04-21 21:36, ColgatesBilly wrote:
[...]

Jestes tak zastygly w zapoznionym konflikcie i dogryzkach na linii
PO - PiS, ze nawet nie zauwazasz, ze jestem nader konsekwentny, acz moze to
rzeczywiscie niepojete dla Polaka.
Jak to: bronic Kosciol (przed lewakami) i atakowac go jednoczesnie (za odstepstwo wiary)?
Krytykowac PiS - jak wielu co przejrzalo po upadku koalicji
(Ty sie ostales... tam gdzie stal Kaczynski... mowiacy o ZOMO)...
a jednoczesnie bornic go przed ta lewacko-ubecka mierzwa ludzka?

I owszem, Oceny musza byc niejednoznaczne-sprzeczne, bo te cipy socjalistyczne
to uczciwi ludzie, niemniej...patrzac na JALOWE intrygi Jaroslawa, nie tylko roze
i gowno wyniklo z tych wszystkich obietnic.
Czasem wiec, poddaje sie roznym nastrojom, i sentymentom.
Se facto: poprzez brak uderzenia, a coiagle bredzenie o "lustracji" "pokazaniu prawdy"
TYLKO ZMOBILIZOWALI CALE TO WIELKIE SRODOWISKO
ktore moze, czujac sie bezpieczne, MOZE BYLOBY POZYTECZ¨NE.
Oh, wielkie dzieki ze odkryli ze... Damiecki donosil.
(ale mu dokopali po latach...  wlasnie jemu, psia ich mac)
Przy okazji zniszczyli LPR, SO a profesorow i inteligencje OLALI.

Ogolnie wiec, jestem dosyc... wyjatkiem tu, bez bratniej wielce duszy
a podpadajacym wszystkim.
Bo ktos moze by mi bratem 90% drogi, a potem walnie ze tylko Maryja
moze Polske uratowac.
A swoich pogladow nie zmienilem nigdy, co najwyzej dalem sie nabrac na PiS.
Zawsze byly zblizone do DAWNEGO boukuna, ktorego polacko niszczyliscie
zanimk... sie naprawde ZBIESIL.
(oczywiscie, ta jego partyjke zawsze olewalem)
Powtorze wiec na koniec: PiS zawsze lepszy niz PO, ale nie jest¨zadnym rozwiazaniem, a mnie..
Eastwooda po prostu wzbiera jak widze jakie to tchorzliwe mieczaki.

PS co do kunsztu i humoru.
Coz, naprawde po odejsciu P.Eli i Izy nie ma dla kogo sie starc,
ale i tak, nawet na tym wejsciu daloby sie stworzyc niezla kolekcje fajnych mysli i zdan.
Z>reszta, napisze cos dobrego- madrego, odzywa sie tylko jakies denil EUR albo Papi czy zbig

Nie dla psow lancuchowych moja kielbasa

P-KoL

PS troche ci jednak widze ten PiS pomieszal w glowie...
Tak tak... Moskawa mi placi..., KGB Cie otacza i chce zjesc.
Sorry, popieranie SOROSOWYCH rewolucji Nowego Swiata
zdaje sie nigdy nie znajdowalo poparcia mego piora,
zas jak przewidywalem, z calego tego dzialania nic nie zostanie.
To inna cywilizacja.. od Buga.
I mam prawo gdzies miec po mlatach, zarowno Solidarnosc ( jej ludzi..)
jak i przesadny SYMBOLIZM, i babranie sie nas w ICHNIEJ osobistej
przeszlosci i wlasnych oersonalnych dysputach

Gizynski oplakuje... Karpiniuka w TVN24