Gizynski oplakuje... Karpiniuka w TVN24

Data: 2010-04-22 09:18:11
Autor: HaMMeR
Gizynski oplakuje... Karpiniuka w TVN24
On 2010-04-21 21:36, ColgatesBilly wrote:
Stanowczo nie docenialem PiSu.
Ale dzisiejsze wypowiedzi pokazuja, ze to wieksze nerdy i cipy
radiomaryjne niz myslalem.
Pocaluja w dupe kazdego, ( Media, olejnik nawet PO ) by dostac troche
wladzy i posiedziec w sejmie przez lata.
ciach

No.., tak sie wlasnie zastanawialem, kiedy uznasz, ze juz powinienes
dokonywac 'programowego skretu'..? Stajesz sie jednakze po prostu leniwy,
bo za kazdym razem czynisz to w ten sam sposob, ktory dla mnie np.
nie jest zaskoczeniem i tylko stosowany przez ciebie interwal czasowy
jest zmienny, stad moje oczekiwanie na ten 'programowy zwrot'..:)
No i straciles duzo z twojej pierwotnej 'elokwencji' i humoru, ale jak sadze,
nie latwo ci zyc z takim typem jak ty...
A wiec nie krepuj sie juz i otwartym tekstem wywal to, co masz wywalic i idz do kasy..!

Data: 2010-04-22 15:17:44
Autor: ColgatesBilly
"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> wrote in message news:hqot7n$7ea$1newsread1.aster.pl...
On 2010-04-21 21:36, ColgatesBilly wrote:
[...]

Jestes tak zastygly w zapoznionym konflikcie i dogryzkach na linii
PO - PiS, ze nawet nie zauwazasz, ze jestem nader konsekwentny, acz moze to
rzeczywiscie niepojete dla Polaka.
Jak to: bronic Kosciol (przed lewakami) i atakowac go jednoczesnie (za odstepstwo wiary)?
Krytykowac PiS - jak wielu co przejrzalo po upadku koalicji
(Ty sie ostales... tam gdzie stal Kaczynski... mowiacy o ZOMO)...
a jednoczesnie bornic go przed ta lewacko-ubecka mierzwa ludzka?

I owszem, Oceny musza byc niejednoznaczne-sprzeczne, bo te cipy socjalistyczne
to uczciwi ludzie, niemniej...patrzac na JALOWE intrygi Jaroslawa, nie tylko roze
i gowno wyniklo z tych wszystkich obietnic.
Czasem wiec, poddaje sie roznym nastrojom, i sentymentom.
Se facto: poprzez brak uderzenia, a coiagle bredzenie o "lustracji" "pokazaniu prawdy"
TYLKO ZMOBILIZOWALI CALE TO WIELKIE SRODOWISKO
ktore moze, czujac sie bezpieczne, MOZE BYLOBY POZYTECZ¨NE.
Oh, wielkie dzieki ze odkryli ze... Damiecki donosil.
(ale mu dokopali po latach...  wlasnie jemu, psia ich mac)
Przy okazji zniszczyli LPR, SO a profesorow i inteligencje OLALI.

Ogolnie wiec, jestem dosyc... wyjatkiem tu, bez bratniej wielce duszy
a podpadajacym wszystkim.
Bo ktos moze by mi bratem 90% drogi, a potem walnie ze tylko Maryja
moze Polske uratowac.
A swoich pogladow nie zmienilem nigdy, co najwyzej dalem sie nabrac na PiS.
Zawsze byly zblizone do DAWNEGO boukuna, ktorego polacko niszczyliscie
zanimk... sie naprawde ZBIESIL.
(oczywiscie, ta jego partyjke zawsze olewalem)
Powtorze wiec na koniec: PiS zawsze lepszy niz PO, ale nie jest¨zadnym rozwiazaniem, a mnie..
Eastwooda po prostu wzbiera jak widze jakie to tchorzliwe mieczaki.

PS co do kunsztu i humoru.
Coz, naprawde po odejsciu P.Eli i Izy nie ma dla kogo sie starc,
ale i tak, nawet na tym wejsciu daloby sie stworzyc niezla kolekcje fajnych mysli i zdan.
Z>reszta, napisze cos dobrego- madrego, odzywa sie tylko jakies denil EUR albo Papi czy zbig

Nie dla psow lancuchowych moja kielbasa

P-KoL

PS troche ci jednak widze ten PiS pomieszal w glowie...
Tak tak... Moskawa mi placi..., KGB Cie otacza i chce zjesc.
Sorry, popieranie SOROSOWYCH rewolucji Nowego Swiata
zdaje sie nigdy nie znajdowalo poparcia mego piora,
zas jak przewidywalem, z calego tego dzialania nic nie zostanie.
To inna cywilizacja.. od Buga.
I mam prawo gdzies miec po mlatach, zarowno Solidarnosc ( jej ludzi..)
jak i przesadny SYMBOLIZM, i babranie sie nas w ICHNIEJ osobistej
przeszlosci i wlasnych oersonalnych dysputach

Gizynski oplakuje... Karpiniuka w TVN24