Głąb kapuściany czy wyrachowany talmudysta?

Data: 2013-04-02 14:32:26
Autor: boukun
Głąb kapuściany czy wyrachowany talmudysta?
- Katastrofa w Smoleńsku była prawdopodobnie skutkiem zamachu a nie awarii i świadczą o tym wszystkie znane nam fakty - powiedział w wywiadzie dla tygodnika "Sieci" Antoni Macierewicz.

Nie było żadnej awarii, tylko lat na wariackich papierach i ląduj dziaduuuu...

boukun

Data: 2013-04-02 15:04:22
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-02 14:32, boukun pisze:
[...]

Był IŁ który zagęścił mgłę i głos z wieży lotniska, "jesteście na kursie, lądujcie pany".

Data: 2013-04-02 15:36:33
Autor: Chiron
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kjejl1$455$1mx1.internetia.pl...
[...]

Normalnie bokun jakbyś przy tym był. Tyle, że fakty mówią co innego. No ale co tam fakty, prawda? Pytanie tylko, dlaczego łatwiej Ci znieważać pamięć umarłych- niż szukać prawdy? Przecież wariant "ląduj dziadu" wykluczyła nawet komisja Millera? No to dlaczego Ty się przy nim upierasz?

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Data: 2013-04-02 12:36:24
Autor: Stachu Chebel
On 2 Kwi, 15:36, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:kjejl1$455$1mx1.internetia.pl...

> [...]

umarłych- niż szukać prawdy? Przecież wariant "ląduj dziadu" wykluczyła
nawet komisja Millera? No to dlaczego Ty się przy nim upierasz?

Fakty i ich fachowa analiza są tutaj:

http://www.altair.com.pl/news/view?news_id=5015

Data: 2013-04-02 15:43:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:kjemsq$g71$1node1.news.atman.pl...
[...]

Fakty mówią, że to była teleportacja i podrzucenie szczątków samolotu. Prezydent Kaczyński ze współpasażerami obecnie zapierdala w kopalni uranu na Kołymie!
To jest najprawdziwsza prawda!

ubawiony emeryt

Data: 2013-04-02 16:24:17
Autor: pluton_
Głąb kapuściany czy wyrachowany talmudysta?
 Przecież wariant "ląduj dziadu" wykluczyła
nawet komisja Millera? No to dlaczego Ty się przy nim upierasz?

A potrafisz wyjasnic, co doroslych ludzi (nie jednego, kilku)
sklonilo do lotu z predkoscia 300 km/h we mgle,
przy zerowej widocznosci na wysokosci, ktorej zabraniaja
wszelkie procedury ?

Nullification

Data: 2013-04-02 16:51:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kjepm3$jb3$1node1.news.atman.pl...
[...]

To już wyjaśnił Aleksander Dumas (ojciec) w swej pracy "Józef Balsamo", stanowiącą pierwszą z pięciu części naukowego cyklu "Pamiętniki lekarza". Co, którzy tę naukową pracę czytali, wiedzą o co chodzi!

rozbawiony emeryt

Data: 2013-04-02 17:21:37
Autor: xan
W dniu 02.04.2013 15:36, Chiron pisze:
[...]

Komisja Milera, wykluczyła ? Chłopie nie lej wody, komisja wykazała brak sterylności kokpitu przy lądowaniu, było tam jak na piotrkowskiej w Łodzi. Połowy głosów nie rozpoznali ani też tego co mówiono.

Data: 2013-04-02 17:38:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kjet21$26a$1news.icm.edu.pl...
[...]

A to było tak:
Prawdziwy przebieg katastrofy. Jedyna logiczna hipoteza opracowana na podstawie analizy stenogramów KIES. Dramat zaczyna się gdy piloci dowiadują się o mgle Drugi pilot o 8:16:53.1: pyta "Za ile te uroczystości się zaczynają" Dowódca o 8:16:56.2 odpowiada "Nie wiem ale jak nie usiądziemy to oni.." O godz. 8:26:18.9 dowódca informuje dyrektora Kazanę "Panie dyrektorze, wyszła mgła w tej chwili....przy tych warunkach, które są w tej chwili nie damy rady usiąść" Po nie odczytanych słowach Kazany dowódca mówi "spróbujemy podejść, zrobimy jedno zajście ale prawdopodobnie nic z tego nie będzie" Po kolejnej nieczytelnej odpowiedzi Kazany dodaje "Tak że proszę już myśleć nad decyzją co będziemy robili" I znów nieczytelna wymiana zdań po której Dowódca mówi "Paliwa już tak dużo nie starczy żeby wisieć". Na co Dyrektor Kazana odpowiada "No to mamy problem" (8:26:45.0) Mijają niecałe cztery minuty w których dyrektor Kazana przekazuje informacje od Kapitana Protasiuka Prezydentowi, zapewne mówi o mgle i potrzebie wybrania lotniska zapasowego. Po niecałych czterech minutach Dyr. Kazana ponownie pojawia się w kokpicie i o 8:30:33.4 przekazuje informację "Na razie nie ma decyzji Prezydenta co dalej robić" Dyr. Kazana nie pojawia się w kokpicie już do końca lotu. Oczywiste jest że dyr. Kazana nie miał kompetencji aby doradzać w tej kwestii prezydentowi ani możliwości wymuszenia na załodze decyzji odpowiadających Prezydentowi. Jaki z tego wniosek. Jedyny możliwy jest taki że po wysłaniu go do kokpitu Prezydent przyzywa do siebie dowódcę wojsk lotniczych gen. Błasika co jest logiczne i być może gen. Tadeusza Buka dowódcę wojsk lądowych (który jednak wcześniej przez 7 lat służył w 25 Brygadzie Kawalerii Powietrznej, w tym 3 lata na stanowisku zastępcy dowódcy). A dowodem na to jest to. że po około 5 minutach w kokpicie pojawiają się generałowie. Wypowiedź nieprzypisana "Generałowie (?)" (8:36:51.4 ) Kapitan Protasiuk: "Witamy" (8:36:53.4). Na to, że drugim generałem obok Błasika w kokpicie był Tadeusz Buk wskazuje wypowiedź z zarejestrowana w kokpicie o 8:39:02.5 "Tadek(?) proszę,".

2.) Po przybyciu do kokpitu generałów następuje dziwna sytuacja. Pada dużo krótkich wypowiedzi o charakterze krótkich poleceń, które w stenogramie określone są jako wypowiedzi niezidentyfikowanego mężczyzny spoza załogi: (8:37:51.6) "Siadajcie", (8:37:52.6) "Siadaj", (8:37:59.6) "Spokojnie", (8:38:28.5) "Poczekajmy", (8:39:36.3) "Przygotowane (?)", (8:39:46.5) "Ustal jakie". Wygląda to tak jakby ta osoba (moim zdaniem gen Błasik) przejęła dowodzenie statkiem. W tym czasie kapitan Protasiuk prowadzi jedynie techniczne rozmowy. O godz. 8:40:09.6 słychać komunikat TERRAIN AHEAD Po tym komunikacie mamy znowu serię znamiennych wypowiedzi niezidentyfikowanego mężczyzny spoza załogi,: (8:40:12.1) "Z punktu widzenia.", (8:40:15.5) "Widzicie (?)", (8:40:29.2) "Weź sobie policz". I wreszcie następują kluczowe sekundy lotu. O 8:40:44.5 Drugi pilot podaje wysokość "Sto metrów?. Potwierdza to Nawigator. Słychać słowa dowódcy (8:40:51.9 ) "(-)chodzimy na drugie". Nawigator (8:40:52.4) "Dziewięćdziesiąt, osiemdziesiąt" Drugi pilot (8:40:53.1) "Odchodzimy". Po tych słowach słychać już tylko spokojne odliczanie wysokości przez Nawigatora: (8:40:53.7) "Siedemdziesiąt", (8:40:54.6) "Sześćdziesiąt", (8:40:55.9) "Czterdzieści", (8:40:57.5) "Trzydzieści", (8:40:58.1) "Dwadzieścia". Nie ma w stenogramach nic więcej, nie ma słów dowódcy, nie ma drugiego pilota. Tylko spokojne odliczanie wysokości przez nawigatora. Dlaczego więc jest cisza?. Odpowiedź jest prosta ale kluczowa dla przebiegu wypadków. Słowa kapitana Protasiuka (8:40:51.9 ) "(-)chodzimy na drugie" i drugiego pilota (8:40:53.1) "Odchodzimy" nie były komendą i potwierdzeniem komendy lecz pytaniami do nadzorującego lądowanie niezidentyfikowanego mężczyzny spoza załogi (moim zdaniem to mógł być jedynie gen, Błasik) . Widocznie odpowiedzią od nadzorującego załogę była decyzja lądowania. To jedyne logiczne wytłumaczenie przebiegu ostatnich sekund lotu. A moja hipoteza najlepiej wyjaśnia wątpliwości i niekonsekwencje w innych teoriach. Twierdzę że pada komenda "siadajcie" ,co w kontekście należy rozumieć jako lądujcie, dlatego że w czasie kiedy te słowa padają całą załoga jest na miejscach i podchodzi do lądowania (lub do 100m). W kokpicie nie ma foteli dla turystów więc kto i gdzie niby miał siadać. Dlatego słowa siadaj siadajcie znaczyły lądujcie. .Twierdzę że piloci chcieli odejść na drugi krąg, co wcześniej gdy w kokpicie nie było generałów ustalili. Słowo siadajcie pada gdy samolot już schodził w dół i znajdował się na ok 300m. Jeżeli na tej wysokości piloci otrzymali polecenie lądowania to logiczne jest że gdy znaleźli się na wys. 100 m i nie widzieli ziemi zadali pytanie czy odchodzimy właśnie wtedy, na wysokości decyzji. A to że otrzymali potwierdzenie wcześniejszego polecenia lądowania potwierdza zachowanie załogi w kolejnych sekundach kiedy nawigator spokojnie podawał kolejne wysokości aż do 20m i żaden z pilotów nie reagował, bo schodzili do lądowania.............

Tak było pisiaczki...

odkrywczy emeryt

Data: 2013-04-02 22:05:23
Autor: boukun
[...]

"Fakty" psycholi i talmudystów, to żadne fakty. Fakty były znane już 10 kwietnia 2010 roku, Lechu leciał na wariata i sam się prosił o bum!

boukun

Głąb kapuściany czy wyrachowany talmudysta?