G??by

Data: 2011-02-13 18:24:38
Autor: boukun
G??by
Nie wiem, czy to lektor, ale w każdym bądź razie ten na pewno jest głąbem, bo 24 czerwca 2024 roku jest właśnie poniedziałek, a na gazecie stoi data 21 czerwca 2024 roku, a to juz faktycznie nie jest poniedziałek, tylko piątek... http://film.onet.pl/wideo/stop-wpadka-odc-8,8326506,7,klip.html#

boukun

Data: 2011-02-13 21:05:40
Autor: Polok_prawdziwy
G??by
boukun wrote:

[...]

Dobze komentatoruw podtym ertykułem pocytać - cołko żałosno prowda tam zawarto jest...

PS - ale śMIERDZONCY HITRELOWIEC HANSKLOS nadal godać cibedzie, ze w sucjaliźmie głodem psymieroł...

Data: 2011-02-13 13:26:48
Autor: Hans Kloss
G??by
On 13 Lut, 21:05, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
boukun wrote:
nadal godać cibedzie, ze w
sucjaliźmie głodem psymieroł...

Bo tak było gnoju, i nie ja jeden przymierałem. Teraz kozi bobku
lepsze rzeczy na śmietniku leżą (wiem co wyrzucam..) niż to w
prylowskich sklepach na półkach leżało.
J-23

Data: 2011-02-13 22:30:39
Autor: Przemysław Warzywny
G??by

boukun wrote:
[...]

Nie mam najmniejszego zamiaru bronić tamtego systemu, ale może napiszesz dlaczego przymierałeś głodem. Z braku pieniędzy, możliwości kupna, czy z innego powodu?

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-13 14:18:53
Autor: Hans Kloss
G??by
On 13 Lut, 22:30, PrzemysĹ aw Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl>
wrote:

Nie mam najmniejszego zamiaru bronić tamtego systemu, ale może napiszesz
dlaczego przymierałeś głodem. Z braku pieniędzy, możliwości kupna, czy z
innego powodu?

Studia (ponad 40 godzin zajęć tygodniowo) + konieczność zarobienia na
nie nie dawały mi żadnej szansy na stanie w kolejkach. A bez tego nie
dało się we Wrocławiu w czasie tzw "stanu wojennego" nawet chleba
kupić. Kombinowaliśmy więc tak ze dawaliśmy swoje kartki jakiemuś
studentowi prawa, historii albo innego niepoważnego kierunku a on na
ogół wystał co trzeba,  za fatygę biorąc ćwierć kartki. Pieniądze nie
miały wtedy większego znaczenia, chyba że te w kolorze czarno-
zielonym.
J-23

Data: 2011-02-13 22:37:28
Autor: MH
G??by
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
nie nie dawa=B3y mi =BFadnej szansy na stanie w kolejkach. A bez tego nie
da=B3o si=EA we Wroc=B3awiu w czasie tzw "stanu wojennego" nawet chleba
kupi=E6. Kombinowali=B6my wi=EAc tak ze dawali=B6my swoje kartki jakiemu=B6
studentowi prawa, historii albo innego niepowa=BFnego kierunku a on na
og=F3=B3 wysta=B3 co trzeba,  za fatyg=EA bior=B1c =E6wier=E6 kartki.

========

A jakie to kierunki były poważne ??

MH

Data: 2011-02-13 14:40:25
Autor: Hans Kloss
G??by
On 13 Lut, 23:37, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

A jakie to kierunki by y powa ne ??
Te na których studenci mieli 40 godzin zajęć tygodniowo a nie 16.
J-23

Data: 2011-02-13 22:55:35
Autor: MH
G??by
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 13 Lut, 23:37, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> A jakie to kierunki by y powa ne ??
Te na kt=F3rych studenci mieli 40 godzin zaj=EA=E6 tygodniowo a nie 16.
J-23

========

Teologia ??

MH

Data: 2011-02-13 16:26:44
Autor: Hans Kloss
G??by
On 13 Lut, 23:55, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Teologia ??
 Być może, nie wiem jak wygląda rozkład zajęć na studiach
teologicznych.
J-23

Data: 2011-02-14 08:11:20
Autor: Przemysław Warzywny
G??by

wrote:

[...]

Dość szybko okres przymierania głodem skrócił ci się z okresu socjalizmu do okresu stanu wojennego. Nie jesteś wyjątkiem, wiele osób w całej Polsce miało problem z zakupami niekoniecznie uczestnicząc w zajęciach 40 godzin tygodniowo. Cóż stan wojenny jest stanem zupełnie wyjątkowym, a ty wsadziłeś wszystko do jednego wora i rozszerzyłeś na kilkadziesiąt lat.

Przemek

Data: 2011-02-14 08:52:28
Autor: jadrys
G??by
W dniu 2011-02-14 08:11, Przemysław Warzywny pisze:

[...]

Ale to nie znaczy że ktoś głodował. Że musiał pożywiania szukać w śmietnikach.

Data: 2011-02-15 00:13:03
Autor: raff
G??by

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:ijan1o$3rj$2news.onet.pl...
[...]

No ty na pewno, hehehe.

R.

Data: 2011-02-14 08:50:21
Autor: jadrys
G??by
wrote:

[...]

To były płatne studia?

Data: 2011-02-13 22:54:59
Autor: raff
G??by

boukun wrote:
[...]

Ale to jest byly SBek, to jemu bylo dobrze w PRLu.

Trzeba ich bylo powywieszac.

R.

Data: 2011-02-14 08:53:25
Autor: jadrys
G??by
W dniu 2011-02-13 22:54, raff pisze:

Ale to jest byly SBek, to jemu bylo dobrze w PRLu.

Trzeba ich bylo powywieszac.

R.

Ty taż raff, przymierałeś głodem?

Data: 2011-02-14 11:36:45
Autor: obserwator
G??by
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Ty taż raff, przymierałeś głodem?

podly esbeku, co ty tu pierniczysz na tej grupie?

Data: 2011-02-14 20:41:51
Autor: u2
G??by
W dniu 2011-02-14 12:36,  obserwator pisze:
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Ty taż raff, przymierałeś głodem?

podly esbeku, co ty tu pierniczysz na tej grupie?

Hadryś chciałby być esbekiem, a nawet do PZPR-u go nie przyjęli :)

Data: 2011-02-14 12:29:28
Autor: raff
G??by

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:ijan1p$3rj$3news.onet.pl...
W dniu 2011-02-13 22:54, raff pisze:

Ale to jest byly SBek, to jemu bylo dobrze w PRLu.

Trzeba ich bylo powywieszac.

R.

Ty taż raff, przymierałeś głodem?

Głodem nie, ale szynke to widziałem od świeta.

Tak samo pomarancze.

R.

Data: 2011-02-14 20:08:00
Autor: jadrys
G??by
W dniu 2011-02-14 12:29, raff pisze:
[...]

No i teraz prawdziwą szynkę widzi mało Polaków. Przecie nie można nazwać szynką tego świństwa o smaku makreli sprzedawanego pod nazwą szynka, - cena do 20 zł. .

A czy teraz kupujesz często pomarańcze? Bo ja ostatnie kupiłem chyba z rok temu.

Data: 2011-02-14 20:34:41
Autor: u2
G??by
W dniu 2011-02-14 20:08, jadrys pisze:

A czy teraz kupujesz często pomarańcze? Bo ja ostatnie kupiłem chyba z
rok temu.

To cienki bolek z ciebie. Daniel O. kiedyś uważał możliwość kupowania
bananów w Polsce za miarę wolności Polaków. :)

Data: 2011-02-15 09:13:35
Autor: jadrys
G??by
W dniu 2011-02-14 20:34, u2 pisze:
[...]

Daniel O był, jest i chyba pozostania durniem do końca swoich dni.

G??by