Gładko sunąć po nierównościach

Data: 2011-05-17 22:57:59
Autor: Michał
Gładko sunąć po nierównościach
Co powiecie? Kiedyś ABS był systemem stosowanym w autach luksusowych. Może
gdyby taki system istniał, także za jakiś czas pojawiłby się w autach klasy
średniej? A może coś takiego już się wprowadza w seryjnie produkowanych
autach?

Musicie to zobaczyć!!:

http://www.youtube.com/watch?v=Lyf4rfT7bHU

wszystkie jaja jakie tu były omawiane BOSE zrobił to na serio i działa

-tłumi tak że żaden phaeton,a8,safrane,c6,xm,thesis,sclass tego nie zrobi !
-elektronicznie sterowane bardzo szybkie zawieszenie
-skacze bardziej niż vw phaeton (serio 2 tonowe auto skacze)
-trzyma się drogi że HEJ

s class 1998+ z ABC mógł się tak odchylać na zakrętach (w przeciwną stronę)
było to gdzieś w opcjach kompa ? lub xantia 2 ? czy "wyklikać" się to dało?

ja chce tego 20letniego LS400 z tym zawieszeniem !!!! ;)

pozdrawiam.

Data: 2011-05-17 23:23:52
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> średniej? A może coś takiego już się wprowadza w seryjnie produkowanych

aaa było :)

--

Gładko sunąć po nierównościach