Głaskał po kolanie czy nie?

Data: 2019-09-18 07:51:36
Autor: Runt
Głaskał po kolanie czy nie?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,25203090,prokuratura-nie-bedzie-postepowania-ws-zawiadomienia-o-molestowanie.html#a=362&c=159&s=BoxNewsLink

"Nie będzie śledztwa Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu na podstawie zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa molestowania seksualnego przez kard. Henryka Gulbinowicza. Zawiadomienie takie złożył pod koniec maja pełnomocnik poety Przemysława Kowalczyka (znanego jako Karol Chum)."

"Zawiadomienie złożone przez Przemysława Kowalczyka, znanego również jako poeta Karol Chum, dotyczyło molestowania seksualnego, którego miał się wobec niego dopuścić kard. Henryk Gulbinowicz, kiedy 16-letni wówczas mężczyzna był uczniem Niższego Seminarium Duchownego Franciszkanów w Legnicy."

https://bi.im-g.pl/im/8d/ac/17/z24825741IH,Kard-- Henryk-Gulbinowicz.jpg

Interesujące, że koleś sobie dopiero teraz kiedy juz jest PO ptakach przypomniał jak go sukienkowy >20 lat temu "molestował".

--
Runt

Data: 2019-09-18 02:03:30
Autor: Jacek Bialy
Głaskał po kolanie czy nie?
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dziwisz mu się?   Dwadzieścia lat temu to były jeszcze lata dziewięćdziesiąte - zniszczyli by człowieka za takie wynurzenia na temat wielebnego (wystarczy, żeby się poskarżył oficerowi prowadzącemu..)

JB

Data: 2019-09-18 11:09:58
Autor: A. Filip
stanowcze NIE! :-)]
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
[...]

No przecież jeszcze w 2004 Gazeta Wyborcza walnęła tytuł o *POMÓWIENIACH*
Jankowskiego.  Czyli jeszcze wtedy "wolne media" dawały parasol ochronny
"celebrytom (także kościelnym) oskarżanym o pedofilie".

Czyli jak w 2018 GW pisała że oskarżyciele bali się wcześniej ujawnić to
między wierszami pisze jako to sama GW ich w 2004 skutecznie nastraszyła.
"Największy dziennik opiniotwórczy" w 2004 sam stworzył opinie że
oskarżenia Jankowskiego o pedofilie to pomówienie :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-18 03:01:49
Autor: japanizer
Głaskał po kolanie czy nie? [Homoseksualistom napastującym 16 latków mówimy stanowcze NIE! :-)]
On Wednesday, September 18, 2019 at 11:12:00 AM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]

Jankowskiego.  Czyli jeszcze wtedy "wolne media" dawały parasol ochronny
"celebrytom (także kościelnym) oskarżanym o pedofilie".

Faszysta, debil Andrzejek, marzy za tym, żeby oskarżenie wystarczyło do tego, by ktoś automatycznie stawał się przestępcą?

Data: 2019-09-18 12:17:46
Autor: u2
W dniu 18.09.2019 o 12:01, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

niemiecka japa pieni się z bezsilnej złości, znaczy piękny dzień dzisiaj:))))))

--
I love love

Data: 2019-09-18 03:50:16
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- --

Wtedy nawet Urban mógł pisać tylko pierdoły, że jakiś ksiądz wydymał gosposię - żeby tylko księdzu przypomnieć, o czym to można jeszcze napisać, gdyby próbował podskoczyć. To samo z Wałęsą - ileż to pomyj na niego wydali w tygodniku 'NIE'?  Tylko niedajbóg o 'Bloku', bo to przecież główny ładunek wybuchowy był, a reszta to takie kapiszony odpalane co jakiś czas..

JB

Data: 2019-09-18 12:51:58
Autor: u2
W dniu 18.09.2019 o 12:50, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

bez przesady Jurek Uchol walił w kler w latach 90-tych aż skwierczało:)
--
I love love

Data: 2019-09-18 04:12:01
Autor: Jacek Bialy
[...]

Być może ciebie to ruszało, lecz ja tam nigdy nie znalazłem żadnych istotnych informacji prócz błyskotliwie pisanych sensacji dla gminu (kupowałem mniej więcej raz na kwartał). Tak samo 'walił' w ten kler, jak i w Wałęsę - żeby tylko nie wylać dziecka z kąpielą.

JB

Data: 2019-09-18 04:15:44
Autor: Jacek Bialy
[...]

Jakiego TW ujawnił Urban w swojej gazecie?  A przecież z Czesiem się przyjaźnił, często u niego bywał...

JB

Data: 2019-09-18 14:41:38
Autor: u2
W dniu 18.09.2019 o 13:15, Jacek Bialy pisze:

    -- - bez przesady Jurek Uchol walił w kler w latach 90-tych aż skwierczało:)

Jakiego TW ujawnił Urban w swojej gazecie?  A przecież z Czesiem się przyjaźnił, często u niego bywał...

UB

bez przesady, nikt nie ujawnia swoich źródeł osobowych:))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-18 11:18:12
Autor: u2
Głaskał po kolanie czy nie?
W dniu 18.09.2019 o 11:03, Jacek Bialy pisze:
[...]

nadchodzą wybory, więc rzucanie błotem to normalka, każdy wie, że się przedawniło, ale rzucić błotem nie zaszkodzi, tyle, że efekt zwykle odwrotny od zamierzonego, im bardziej ubecy plują na kler, tym większy opór tępego ciemnego moherowego l*da:))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-18 04:02:50
Autor: Jacek Bialy
Głaskał po kolanie czy nie?
-- -
[...]

Bo dzisiaj można tylko płuć, a wtedy można było wiele ujawnić - a to jest różnica siły rażenia. Choć głowy bym nie dał, że i dzisiaj pisior nie ukrył jakichś kwitów na wysokich dygnitarzy kościelnych, jak np. prymas Wyszyński, albo prymas Glemp. Przecież obaj byli tchórzem podszyci, czyli bezpieka mogła coś mieć brzydkiego.

JB

Data: 2019-09-18 14:44:51
Autor: u2
Głaskał po kolanie czy nie?
W dniu 18.09.2019 o 13:02, Jacek Bialy pisze:
-- -
[...]

bez przesady im więcej filmów typu Kler, tym lepiej, demaskowanie TW to doskonała robota, którą ciemny moherowy l*d  chętnie kupi:)))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-18 15:12:18
Autor: Runt
Głaskał po kolanie czy nie?
W dniu 2019-09-18 o 11:03, Jacek Bialy pisze:
[...]

Był/jest taki kardynał ;-)))

Dziwię się, że nic nie robił od lat, aż nagle mu się przypomniało. Z opisu wynika, że koles POrzucił stan sukienkowy i zaczął bawić się w pisanie ksiązek.

Dwadzieścia lat temu to były jeszcze lata dziewięćdziesiąte - zniszczyli by człowieka za takie wynurzenia na temat wielebnego (wystarczy, żeby się poskarżył oficerowi prowadzącemu..)

Czy w latach 90-tych jeszcze była komuna czy już katokomuna?

--
Runt

Data: 2019-09-18 07:44:41
Autor: Jacek Bialy
Głaskał po kolanie czy nie?
[...]

W latach 90 była hakokomuna - oficerowie peerelowskich służb miewali rozmaite haki na różnych wysoko postawionych ludzi. Taki esbek żeby chronić swojego TW mógł niszczyć jego wrogów przy pomocy innych TW (prokuratorów, dziennikarzy, albo na przykład przy pomocy zwykłego kierownika w pracy). JB

Głaskał po kolanie czy nie?