Głaskanie Lady Cucumber

Data: 2015-02-17 17:43:17
Autor: MarkWoydak
Głaskanie Lady Cucumber
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/konrad-golota-magdalena-ogorek-wyraznie-potepila-dzialania-rosji-na-ukrainie/4cp4r

Oczywi¶cie SLD zaprzecza,a jakże. Putin jest już 2-gi raz żonaty i nie wydamy naszej Madzi za Rosjanina! To oficjalnie. Poczt± dyplomatyczn± poszło na Kreml portfolio w strojach k±pielowych. Skoro wg PiS wyborami w xRP steruje Rosja to SLD ma wygran± w kieszeni!

MW

Data: 2015-02-17 09:32:54
Autor: kogutek444
Głaskanie Lady Cucumber
W dniu wtorek, 17 lutego 2015 18:07:57 UTC+1 użytkownik MarkWoydak napisał:
[...]

To bardzo dobrze wróży. Dużo drażni±cych spraw mogli by załatwić przy ¶niadaniu. Trochę za biedna dla Władka ale miło¶ć nie wybiera.

Data: 2015-02-17 18:52:20
Autor: MarkWoydak
Głaskanie Lady Cucumber

Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:c89c4830-a7ea-4a0f-8179-ba281d274672googlegroups.com...

--

Miller zapewne w wyobraĽni juz sie przechadza pod ręke z Putinem po Czerwonym Placu dziel±c UE na tłuste kawałki.

MW

Data: 2015-02-17 19:59:34
Autor: Budzik
Głaskanie Lady Cucumber
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

To bardzo dobrze wróży. Dużo drażni±cych spraw mogli by załatwić przy
¶niadaniu. Trochę za biedna dla Władka ale miło¶ć nie wybiera.

A która nie jest za biedna?

Data: 2015-02-17 14:42:51
Autor: kogutek444
Głaskanie Lady Cucumber
W dniu wtorek, 17 lutego 2015 20:59:35 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

> To bardzo dobrze wróży. Dużo drażni±cych spraw mogli by załatwić przy
> ¶niadaniu. Trochę za biedna dla Władka ale miło¶ć nie wybiera. A która nie jest za biedna?

Też racja. Polska racja stanu wymaga żeby do tego małżeństwa doszło. Angela by pewno chciała ale Władkowi na ni± nie staje.

Data: 2015-02-18 14:59:30
Autor: Budzik
Głaskanie Lady Cucumber
> [...]

Też racja. Polska racja stanu wymaga żeby do tego małżeństwa doszło.
Angela by pewno chciała ale Władkowi na ni± nie staje.

To co - składamy sie na posag dla MO?
Mysle, ze ze 100 miliardów dolców wystarczy.
Nadal bedzie sporo biedniejsza, ale przynajmniej juz nie tak bardzo...

Data: 2015-02-18 07:12:47
Autor: kogutek444
Głaskanie Lady Cucumber
W dniu ¶roda, 18 lutego 2015 15:59:31 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Mysle, ze ze 100 miliardów dolców wystarczy.
Nadal bedzie sporo biedniejsza, ale przynajmniej juz nie tak bardzo...

Poczekajmy, może bezinwestycyjnie ze strony ludu się da. Chociaż jako wielka rodzina sukienkę i jedzenie na wesele trzeba dać.

Data: 2015-02-18 15:59:27
Autor: Budzik
Głaskanie Lady Cucumber
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

Poczekajmy, może bezinwestycyjnie ze strony ludu się da. Chociaż jako
wielka rodzina sukienkę i jedzenie na wesele trzeba dać.

Z weselem to akurat nie problem - z zagranicy prawie nikt nie przyjedzie a miejscowi to wiadomo, co beda spozywac :) gul gul gul...

Data: 2015-02-18 08:45:44
Autor: kogutek444
Głaskanie Lady Cucumber
W dniu ¶roda, 18 lutego 2015 16:59:28 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

> Poczekajmy, może bezinwestycyjnie ze strony ludu się da. Chociaż jako
> wielka rodzina sukienkę i jedzenie na wesele trzeba dać. Z weselem to akurat nie problem - z zagranicy prawie nikt nie przyjedzie a miejscowi to wiadomo, co beda spozywac :) gul gul gul...

Gorzałę kupuje pan młody. Ogórki w każdej postaci po naszej stronie.

Data: 2015-02-18 17:43:37
Autor: Budzik
Głaskanie Lady Cucumber
> [...]

przyjedzie a miejscowi to wiadomo, co beda spozywac :) gul gul gul...

Gorzałę kupuje pan młody. Ogórki w każdej postaci po naszej stronie.

Widzisz jak budzetowo się udało.
TYlko zeby, jak to na wsi, wesele nie skonczyło się bójk±... Bo jak juz zaczna lac, to skoncza w warszawie conajmniej.
I potem bedzie kac vegas. My? Nas tu nie ma przeciez...

Data: 2015-02-18 11:20:04
Autor: kogutek444
Głaskanie Lady Cucumber
W dniu ¶roda, 18 lutego 2015 18:43:40 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
I potem bedzie kac vegas. My? Nas tu nie ma przeciez...
To się go¶ciowi zrobi samobójstwo a żona będzie dziedziczyła. Kto by pomy¶lał że dzięki ogórkowi Polska nie będzie od morza do gór ale od morza do kilku mórz. Tylko co z Ukrain± w takiej sytuacji zrobimy. Nie lubimy Ukraińców bardziej niż oni nas nie lubi±. Już wiem. Wy¶lemy zielone ludziki.

Data: 2015-02-18 20:49:53
Autor: Budzik
Głaskanie Lady Cucumber
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

To się go¶ciowi zrobi samobójstwo a żona będzie dziedziczyła. Kto by
pomy¶lał że dzięki ogórkowi Polska nie będzie od morza do gór ale od
morza do kilku mórz.

Ogórek? Mowisz ze taka z niej "agentka"?
:)

Tylko co z Ukrain± w takiej sytuacji zrobimy. Nie
lubimy Ukraińców bardziej niż oni nas nie lubi±. Już wiem. Wy¶lemy
zielone ludziki.

A co ma wspolnego Rosja z Ukraina? Przeciez na Ukrainie Rosji nie ma... SIC!

Data: 2015-02-18 18:28:42
Autor: MarkWoydak
Głaskanie Lady Cucumber
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA445A58CB56F9budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Wróbel nie ptitza, Polsha nie zagranica. Miller z Kwachem dadz± w szyję i znów będzie ZSRR.

MW

Data: 2015-02-18 19:21:42
Autor: andal
Głaskanie Lady Cucumber
On Wed, 18 Feb 2015 18:28:42 +0100, MarkWoydak wrote:

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA445A58CB56F9budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
UĹĽytkownik  kogutek444@gmail.com ...

Poczekajmy, moĹĽe bezinwestycyjnie ze strony ludu siÄ™ da. ChociaĹĽ jako
wielka rodzina sukienkę i jedzenie na wesele trzeba dać.

Z weselem to akurat nie problem - z zagranicy prawie nikt nie
przyjedzie a miejscowi to wiadomo, co beda spozywac :) gul gul gul...

WrĂłbel nie ptitza, Polsha nie zagranica. Miller z Kwachem dadzÄ… w szyjÄ™
i znów będzie ZSRR.

MW

z merkel sie tyz dogadaja i po ptokach

a boukun i jemu podobni nadal niewolnicy

Data: 2015-02-18 20:56:31
Autor: MarkWoydak
GĹ‚askanie Lady Cucumber

Użytkownik "andal" <andal@andal.com> napisał w wiadomości news:mc2oo6$tgk$3speranza.aioe.org...
[...]

Oni chcą być niewolnikami. W wolnym świecie nie potrafią zyć.

MW

Data: 2015-02-18 21:00:17
Autor: boukun
GĹ‚askanie Lady Cucumber
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mc2qqm$h2c$2news.albasani.net...

[...]

Najpierw trzeba się uwolnić od bandy okrągłostołowej i de bula, żeby stać się wolnym...

boukun

Data: 2015-02-18 13:18:34
Autor: kogutek444
Głaskanie Lady Cucumber
W dniu ¶roda, 18 lutego 2015 21:00:19 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mc2qqm$h2c$2news.albasani.net...

> Użytkownik "andal" <andal@andal.com> napisał w wiadomo¶ci > news:mc2oo6$tgk$3speranza.aioe.org...

> Oni chc± być niewolnikami. W wolnym ¶wiecie nie potrafi± zyć.
>
> MW

Najpierw trzeba się uwolnić od bandy okr±głostołowej i de bula, żeby stać się wolnym...

boukun

Nie da się teraz uwolnić od bandy okr±głostołowej. Była w dziewięćdziesi±tym. Wtedy trzeba było skorzystać z do¶wiadczenia czerwonych i powiesić na latarniach 5000 winnych doprowadzenia kraju do ruiny. A jak by się tylu nie znalazło to z niewinnych dobrać. Teraz już pozamiatane.

Data: 2015-02-18 22:40:56
Autor: andal
Głaskanie Lady Cucumber
On Wed, 18 Feb 2015 13:18:34 -0800, kogutek444 wrote:

W dniu środa, 18 lutego 2015 21:00:19 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]
>
> MW

Najpierw trzeba się uwolnić od bandy okrągłostołowej i de bula, żeby

Nie da się teraz uwolnić od bandy okrągłostołowej. Była w
dziewięćdziesiątym. Wtedy trzeba było skorzystać z doświadczenia
czerwonych i powiesić na latarniach 5000 winnych doprowadzenia kraju do
ruiny. A jak by się tylu nie znalazło to z niewinnych dobrać. Teraz już
pozamiatane.

ty bys chcial boukuna rodzicow powiesic ?

on i bez tego jest sierota

umyslowy

Data: 2015-02-18 23:51:57
Autor: boukun
GĹ‚askanie Lady Cucumber
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mc34do$35s$1speranza.aioe.org...
> [...]

pozamiatane.

ty bys chcial boukuna rodzicow powiesic ?

Skurwysynu, jeszcze raz sobie za dużo mpozwolisz, to nie będę miał skrupułów opublikować twoje danen personalne...
A gdybymm miał cię dziadu pod reką, to bym ci wykurwił w ryj i skuł jak psa...

boukun

Data: 2015-02-18 23:39:16
Autor: boukun
Głaskanie Lady Cucumber
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:9fc0ad91-c273-428e-9ca8-47df051fd515googlegroups.com...
> [...]

Nie da się teraz uwolnić od bandy okr±głostołowej. Była w dziewięćdziesi±tym. Wtedy trzeba było skorzystać z do¶wiadczenia czerwonych i powiesić na latarniach 5000 winnych doprowadzenia kraju do ruiny. A jak by się tylu nie znalazło to z niewinnych dobrać. Teraz już pozamiatane.

Damy radę...

boukun

Data: 2015-02-18 16:02:17
Autor: kogutek444
Głaskanie Lady Cucumber
W dniu ¶roda, 18 lutego 2015 23:39:18 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]
>
> Nie da się teraz uwolnić od bandy okr±głostołowej. Była w > dziewięćdziesi±tym. Wtedy trzeba było skorzystać z do¶wiadczenia > czerwonych i powiesić na latarniach 5000 winnych doprowadzenia kraju do > ruiny. A jak by się tylu nie znalazło to z niewinnych dobrać. Teraz już > pozamiatane.

Oczywi¶cie że nie dacie rady. Mleko się rozlało. Teraz nie znajdziesz grupy niezidentyfikowanych osób i czasopisma. Najlepsze jest to że codziennie widzimy ich w telewizji a cały czas s± bliżej niezidentyfikowani. Je¶li piszesz " damy radę" to na pocz±tek opublikujcie listę polaków co mieli i maj± tajne konta w Szwajcarii.

Głaskanie Lady Cucumber