Glazura i naro偶nik zewn臋trzny nad blat em kuchennym - z listw膮?

Data: 2013-11-25 00:56:49
Autor: Olo
Glazura i naro偶nik zewn臋trzny nad blat em kuchennym - z listw膮?
W dniu 2013-11-21 22:13, Irokez pisze:
Witam

Jak z praktyki by艣cie polecali?

Blat kuchenny w liter臋 "L", w kt贸rej wewn臋trznym rogu mam wystaj膮cy
komin do po艂owy blatu.
W zwi膮zku z tym k艂ad膮c p艂ytki nad blatem powstaje mi jeden naro偶nik
zewn臋trzny.
Po jednej stronie tego komina mam zlew, po drugiej p艂yt臋 wi臋c b臋dzie
w臋dr贸wka gar贸w itp.
Zastanawiam si臋 jak to obrobi膰 ze wzgl臋du na mo偶liwe uderzenia.
Flizowa膰 to na 45 stopni czy za艂o偶y膰 profil aluminiowy anodowany?

--
Irokez
szukaj czego艣 takiego http://kpk24.pl/pl/p/PROFIL-KATOWY-PROSTY-ALUMINIOWY-ANODOWANY-SREBRNY-30x30mm/621 to przyk艂ad, w sklepie dla majsterkowicz贸w dostaniesz w cenie ok 15 z艂 za taki 10*10*1m*2m. Ja mam tej firmy http://www.gah.de i u偶y艂em tego w 艂azience do takich samych naro偶nik贸w jak Ty opisujesz.

Olo
M贸j adres zakodowany ROT13.

Glazura i naro偶nik zewn臋trzny nad blat em kuchennym - z listw膮?