Data: 2017-07-14 11:43:23 | |
Autor: LordBluzg(R) | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
W dniu 2017-07-13 o 16:52, Pszemol pisze:
Czy jest jakiś domowy sposób na usunięcie tej warstwy glazury z tarcz Opierdol to młotkiem i doszlifuj grubym papierem. Nie pizgaj za mocno. Będzie odpadać w małych kawałkach. Nie oddawaj nigdzie tarcz do przetoczenia/szlifowania bo się spierdolą i będziesz miał czkawkę podczas hamowania. Lepiej wymienić niż przetaczać. -- LordBluzg(R) |
|
Data: 2017-07-15 08:41:12 | |
Autor: Pszemol | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
"LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> wrote in message news:oka3pq$j9q$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2017-07-13 o 16:52, Pszemol pisze: No ale przetoczenie w lokalnym sklepie z częściami kosztuje mnie $15/tarczę. Najtańsza nowa tarcza prawie $40/sztukę. No i szkoda wyrzucać prawie dobrej tarczy, lepiej przetoczyć - o ile nie jest zaorana, tak jak jest ta moja :-) |
|
Data: 2017-07-15 22:40:05 | |
Autor: LordBluzg(R) | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
W dniu 2017-07-15 o 15:41, Pszemol pisze:
"LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> wrote in message No to se przetocz a jak ci będzie kangura walił podczas hamowania, to przyjdziesz i mi loda zrobisz przez NNTP bo jak zwykle miałem rację :) Tak jak Ci napisałem. Opierdol to młotkiem ale nie za mocno bo może pęknąć. Już pewnie się dowiedziałeś że to żeliwo. Dalej nie mam ochoty odpowiadać, bo widzę że znów bladego pojęcia nie masz, dlaczego nie należy przetaczać żeliwa w tarczach hamulcowych. -- LordBluzg(R) |
|
Data: 2017-07-15 17:13:09 | |
Autor: Pszemol | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
"LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> wrote in message news:okdujv$nsq$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2017-07-15 o 15:41, Pszemol pisze: Nie wiedziałem że tego typu usługi od mężczyzn Cię rajcują... Ale w dzisiejszych czasach to w sumie nic niezwykłego ;-) Tu Cię jednak zawiodę, ja w te klocki się nie bawię - ja tylko z dziewczynami, więc nie oferuj mi czegoś takie więcej, ok? :-))) Tak jak Ci napisałem. Widzę, że mało czytasz w wątkach w których się wypowiadasz... Już wczoraj się okazało że druga tarcza jest zjechana przez zużyty klocek więc będę wymieniał obie przednie tarcze. A sądzę że jak otworzę tyły to też się okaże że i tyły wiemienię. Już pewnie się dowiedziałeś że to żeliwo. :-) Od dawna to wiedziałem - toż to oczywiste. Dalej nie mam ochoty odpowiadać, E... nie udawaj... jak Cię znam to napewno odpiszesz. bo widzę że znów bladego pojęcia nie masz, dlaczego Żeliwa nie należy przetarczać? Od kiedy? A to myślisz że nigdy nie było przetaczane? Ot, tak, wyjęli odlew z formy i na samochód, gotowe? :-)) Jestem pewny że były toczone i szlifowane w fabryce. |
|
Data: 2017-07-16 00:38:48 | |
Autor: Adam | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
W dniu 2017-07-16 o 00:13, Pszemol pisze:
"LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> wrote in message Też mnie dziwi, dlaczego Marek tak wzbrania przetaczać tarcze hamulcowe. Wszak jest to dość powszechna usługa. Mogą być dwa problemy lub ich suma: 1/ nieprawidłowe zamocowanie tarczy w uchwycie tokarki 2/ brak oczyszczenia piasty i wskutek tego krzywy montaż tarczy -- Pozdrawiam. Adam |
|
Data: 2017-07-16 01:15:49 | |
Autor: LordBluzg(R) | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
W dniu 2017-07-16 o 00:38, Adam pisze:
W dniu 2017-07-16 o 00:13, Pszemol pisze:Nie, kurwa. U was to brak wiedzy w obróbce metali a u tokarzy, to chęć zarobienia paru groszy że może się uda. Samo przeszlifowanie, to jeszcze OK ale toczenie to 40/50% ze się uda. Z resztą, co szkodzi spróbować :) Do dzieła! -- LordBluzg(R) |
|
Data: 2017-07-15 16:20:38 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
A dlaczego mialo by sie nie udac? No kurwa dlaczego?
|
|
Data: 2017-07-15 20:16:13 | |
Autor: Pszemol | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:ed3ceacb-a8ca-4012-a2e6-32f966590483googlegroups.com...
A dlaczego mialo by sie nie udac? No kurwa dlaczego? LordBluzg próbował parę razy i go majster tak zjechał że mu uraz został więc się wzbrania od toczenia, biedak :-)) |
|
Data: 2017-07-16 01:39:52 | |
Autor: LordBluzg(R) | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
W dniu 2017-07-16 o 01:20, Zenek Kapelinder pisze:
A dlaczego mialo by sie nie udac? No kurwa dlaczego?Zapytaj tokarza :) On też nie wie dlaczego przetoczył, no równo, idealnie i hamulce po czasie skaczą :) Później się go zapytaj, ile wynosi MINIMALNA grubość przetoczonej tarczy dla danego modelu samochodu i dlaczego ZABRANIA się montażu tarczy, która zbyt szybko się nagrzewa i nie potrafi odprowadzić nadmiaru ciepła :)...co prowadzi do deformacji i wygięcia się tarcz bo są zwyczajnie za cieńkie. -- LordBluzg(R) |
|
Data: 2017-07-15 17:14:31 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
Zauwazyles gdzies ze ktos chce przetaczac ponizej minimalnej grubosci, bo ja nie. A minimalna grubosc tarczy jest taka ze w szczeline pomiedzy jarzmem a tarcza nie moze sie zmiescic blacha klocka.
|
|
Data: 2017-07-15 20:18:15 | |
Autor: Pszemol | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
"LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> wrote in message news:oke95g$im1$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2017-07-16 o 01:20, Zenek Kapelinder pisze: Pitolisz jak potłuczony. Później się go zapytaj, ile wynosi MINIMALNA grubość przetoczonej tarczy dla danego modelu samochodu i dlaczego ZABRANIA się montażu tarczy, która zbyt szybko się nagrzewa i nie potrafi odprowadzić nadmiaru ciepła :)...co prowadzi do deformacji i wygięcia się tarcz bo są zwyczajnie za cieńkie. No ale my mówimy tutaj o prawidłowym toczeniu. To przecież dla każdego z nas, z wyjątkiem Ciebie, że tarcza ma mieć przed toczeniem odpowiednią szerokość aby po toczeniu miała więcej milimetrów niż minimalna jej grubość wykończeniowa. Czemu tego nie wiedziałeś? Może dlatego majster musiał Cię parę razy zjechać :-)) |
|
Data: 2017-07-16 10:37:47 | |
Autor: LordBluzg(R) | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
W dniu 2017-07-16 o 03:18, Pszemol pisze:
No ale my mówimy tutaj o prawidłowym toczeniu. Sreniu. To przecież dla każdego z nas, z wyjątkiem Ciebie, że Buehehe. Czemu tego nie wiedziałeś? No właśnie, wystarczy cie podpuścić i lecisz w głupiznę :) Może dlatego majster musiał Cię parę razy zjechać :-)) Tobie pewnie kiedyś mózg przetoczył i za mocno zebrał. -- LordBluzg(R) |
|
Data: 2017-07-16 15:59:06 | |
Autor: Pszemol | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
"LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> wrote in message news:okf8m9$2ck$1mx1.internetia.pl...
No ale my mówimy tutaj o prawidłowym toczeniu. Toczeniu. To przecież dla każdego z nas, z wyjątkiem Ciebie, że Śmiejesz się jak głupi do sera :-) Czemu tego nie wiedziałeś? Głupiznę? Ja? To Ty pisałeś o tym, że po toczeniu tarcza za cienka. Może dlatego majster musiał Cię parę razy zjechać :-)) Ja nie miałem majstra - jestem sam sobie majstrem :-) Jak spieprzę własne auto to sam przez sobą będę odpowiadał.! |
|
Data: 2017-07-18 00:57:16 | |
Autor: LordBluzg(R) | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
"Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:okha4u$6d6$1dont-email.me
Sreniu.Toczeniu.No ale my mówimy tutaj o prawidłowym toczeniu.Sreniu. Jak spieprzę własne auto to sam przez sobą będę odpowiadał.! Jak nie wyhamujesz z powodu wadliwych tarcz i kogoś zabijesz to będzie dopowiadał przed sądem. To się da ustalić jakie tarcze używałeś :) -- LordBluzg(R)(TM) "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+ |
|
Data: 2017-07-18 01:10:42 | |
Autor: Pszemol | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> wrote:
"Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:okha4u$6d6$1dont-email.me :-) jesteś super mądry i ostrożny. Pokaż mi tarcze w swoim aucie! :-) p.s. uspokój się już, nie histeryzuj, mam 4 nowe tarcze założone wczoraj i Passacik hamuje jak ta lala! |
|
Data: 2017-07-16 01:41:47 | |
Autor: LordBluzg(R) | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
W dniu 2017-07-16 o 01:20, Zenek Kapelinder pisze:
A dlaczego mialo by sie nie udac? No kurwa dlaczego?Aaa, przy okazji. Jak nie załączysz następną razą cytowanego tekstu, do którego się odnosisz, to ci chuju nie odpowiem :) Wypierdalaj. -- LordBluzg(R) |
|
Data: 2017-07-16 01:22:28 | |
Autor: LordBluzg(R) | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
W dniu 2017-07-16 o 00:13, Pszemol pisze:
"LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> wrote in message Obojętne kto mi loda robi. Lubię śmietankowe z bakaliami. A ty o jakim lodzie myślałeś? Ale w dzisiejszych czasach to w sumie nic niezwykłego ;-) Huh, już ci to pisałem ale dałeś mi przykład że masz zjebaną pamięć krótkotrwałą. Zapisz sobie tego linka: http://www.ognik.com/)))).jpg Wracając do loda. Ok rozumiem że nie potrafisz zrobić loda nawet :) Żeliwa nie należy przetarczać? Od kiedy?http://www.ognik.com/)))).jpg Jestem pewny że były toczone i szlifowane w fabryce. No to się przy okazji dowiedz, jaki jest proces technologiczny przy produkcji tarcz hamulcowych. Materiał jest dostępny w necie ale jak widać, to dla ciebie nadal tajemnica :) -- LordBluzg(R) |
|
Data: 2017-07-15 20:14:30 | |
Autor: Pszemol | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
"LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> wrote in message news:oke85k$g7k$1mx1.internetia.pl...
No ale przetoczenie w lokalnym sklepie z częściami kosztuje mnie Dobrze wiesz że o tym samym co Ty :-)) Ale w dzisiejszych czasach to w sumie nic niezwykłego ;-) Owszem, pisałeś, i pamiętam, więc z moją pamięcią wszystko ok. Ja po prostu nie muszę się stosować do Twoich sugestii, prawda? Wracając do loda. Ok rozumiem że nie potrafisz zrobić loda nawet :) Nie. A Ty potrafisz? Napewno Twój boyfriend się ucieszy... Żeliwa nie należy przetarczać? Od kiedy?http://www.ognik.com/)))).jpg Owszem, i nie mam zamiaru drążyć. Na tokarza do fabryki się nie wybieram... |
|
Data: 2017-07-16 10:46:23 | |
Autor: LordBluzg(R) | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
W dniu 2017-07-16 o 03:14, Pszemol pisze:
A ty o jakim lodzie myślałeś? Ciekawe. Wiesz jak widać lepiej od piszącego co ma na myśli, to po co w ogóle dyskutujesz, wiedząc lepiej? Owszem, pisałeś, i pamiętam, więc z moją pamięcią wszystko ok. Nie musisz. Dłubać w nosie i pierdzieć podczas dyskusji też możesz przecież :) nawet werbalnej :) No to się przy okazji dowiedz, jaki jest proces technologiczny przy To zapytaj takiego tokarza ile wynosi minimalna grubość dla twojej tarczy. Czy można zebrać 2, 4, 6mm bez problemów a jeśli nie to dlaczego? Generalnie, skoro nakurwiasz taką wiedzą, podaj grubość oryginalnej, nowej tarczy dla twojego VW, oceń obecny stopień zużycia, łącznie z wżerami oraz podaj ile mm nalezy stoczyć te tarcze i na końcu podaj wartość w mm i porównaj z tym co zaleca producent. To prosta operacja. Zamiast pierdolenia przez kilka dni na grupie, bierzesz suwmiarkę, katalog i odpowiedź masz w 5 minut. Napieraj. -- LordBluzg(R) |
|
Data: 2017-07-16 18:40:54 | |
Autor: Pszemol | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
"LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> wrote in message news:okf959$3jn$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2017-07-16 o 03:14, Pszemol pisze: Bo Cię lubię i nie chcę abyś się czuł samotny jak Ci nie odpiszę :-P Owszem, pisałeś, i pamiętam, więc z moją pamięcią wszystko ok. Dokładnie. Mogę i to lubię. No to się przy okazji dowiedz, jaki jest proces technologiczny przy Ja nie muszę pytać, producent tarczy wytłoczył na krawędzi napisy. Na tej mojej było wytłoczone jakie są minimalne mm. Generalnie, skoro nakurwiasz taką wiedzą, podaj grubość oryginalnej, nowej tarczy dla twojego VW, oceń obecny stopień zużycia, łącznie z wżerami oraz podaj ile mm nalezy stoczyć te tarcze i na końcu podaj wartość w mm i porównaj z tym co zaleca producent. To prosta operacja. Kituś, Ty znowu jesteś spóźniony :-) |
|
Data: 2017-07-18 00:46:15 | |
Autor: LordBluzg(R) | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
"Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:okha4v$6d6$2dont-email.me
Bo Cię lubię i nie chcę abyś się czuł samotny jak Ci nie odpiszę :-PCiekawe. Wiesz jak widać lepiej od piszącego co ma na myśli,A ty o jakim lodzie myślałeś?Dobrze wiesz że o tym samym co Ty :-)) Oj kretynie #miszczu samolubie/appleonanisto/egocentryku z płaczem do polskiej społeczności :) To ja Ci odpisuję bo nie masz nawet mikrometra wiedzy, jesteś pozbawiony logiki a fizyka (dla dzieci) to cię jakoś ominęła, łącznie z inteligentym myśleniem :) Generalnie mam to w głębokiej dupie ale wyobraź sobie (nie wiem czy potrafisz, bo jednak nie zauważasz/widzisz/nie dałeś żadnego dowodu), że na grupie są czytlnicy, którzy mają megaubaw z twoich wypocin :D Dokładnie. Mogę i to lubię.Owszem, pisałeś, i pamiętam, więc z moją pamięcią wszystko ok.Nie musisz. Dłubać w nosie i pierdzieć podczas dyskusji też możesz przecież :) nawet werbalnej :) Może też "rodzyny" wybierasz podczas spotkania i smakujesz? :) Ja nie muszę pytać, producent tarczy wytłoczył na krawędzi napisy.Na tokarza do fabryki się nie wybieram...To zapytaj takiego tokarza ile wynosi minimalna grubość dla twojej tarczy. Czy można zebrać 2, 4, 6mm bez problemów a jeśli nie ROTFL. Dokładnie tak samo jak na kluczach calowych umieścił napis "Universal" Do dzisiaj znajomi mechanicy, jak wspomnę twoje "dyrdymały" to mają taki polew, że imadło ze śmiechu się odkręca od stołu :D Według ciebie napis "Universal" na kluczu CALOWYM odnosi się do tego że jest on uniwersalny również do śrub metrycznych :D. Większego #głupizną stwierdzenia dawno nie czytałem...no ale skoro mieszkasz wśród okupantów mądrych Indian, to wcale się nie dziwię :) Gdybyś spytał jednak Indian, to pewnie by ci wskazali prawidłową #patch w tym gąszczu :) Na tej mojej było wytłoczone jakie są minimalne mm. OJOJOJO, debilku, to są minimalne zużycia a nie minimalne do toczenia :D Znów pomyliłeś (jak zwykle) zrozumienie problemu, czego wyraz dałeś nie jeden raz. Generalnie, skoro nakurwiasz taką wiedzą, podaj grubość oryginalnej, nowej tarczy dla twojego VW, oceń obecny stopień zużycia, łącznie z wżerami oraz podaj ile mm nalezy stoczyć te tarcze i na końcu podaj wartość w mm i porównaj z tym co zaleca producent. To prosta operacja.Kituś, Ty znowu jesteś spóźniony :-) Ty jesteś OPÓŹNIONY w rozwoju :) Wyjaśnię jednak ale nie wiem czy wiedzę przyswoisz, czego dotąd nie okazałeś (brak odpowiedzi po rzeczowych wyjaśnieniach w innym wątku). Kiedy tarcze hamulcowe, są zardzewiałe, mają wżery i są zużyte, każdy, mający wiedzę tokarz nie będzie ich przetaczał do wymiaru minimalnego, który jest wymiarem ZUŻYCIA a nie toczenia. Dlaczego? Otóż, stocznie tarcz, wymaga również stoczenia "RANTU" (https://pl.wikipedia.org/wiki/Rant) który w tym przypadku ma MEGAZNACZENIE w procesie masy tarczy (odprowadzanie ciepła/nagrzewanie) a zarazem jej usztwnienia w przypadku przegrzania. Stocznie rantu, pozbawia tarczę FIZYCZNEGO usztywniacza co powoduje jej wypaczanie ( https://sjp.pwn.pl/sjp/wypaczyc;2540052.html ) i prowadzi do bicia tarcz. Teraz w spokoju możesz już nie odpowiadać i wypierdalać wzbogacony o następny promil wiedzy :) -- LordBluzg(R)(TM) "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+ |
|
Data: 2017-07-18 01:10:41 | |
Autor: Pszemol | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> wrote:
"Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:okha4v$6d6$2dont-email.me Jakim płaczem? Znowu za dużo wypiłeś i masz pijackie urojenia? Białe myszki? Pszemol płacze? :-) To ja Ci odpisuję bo nie masz nawet mikrometra wiedzy, jesteś pozbawiony To daruj sobie, bo problem tu na grupie rozwiązaliśmy już wspólnie dawno temu, zanim się tu pojawiłeś ze swoimi bluzgamj :-) Generalnie mam to w głębokiej dupie ale wyobraź sobie (nie wiem czy Do usług :-) Śmiech to zdrowie! A jak ja się czegoś jeszcze przy okazji dowiem to super! Pyszne są! Twoje też są takie słone?Dokładnie. Mogę i to lubię.Owszem, pisałeś, i pamiętam, więc z moją pamięcią wszystko ok.Nie musisz. Dłubać w nosie i pierdzieć podczas dyskusji też możesz przecież :) nawet werbalnej :) Ja nie muszę pytać, producent tarczy wytłoczył na krawędzi napisy.Na tokarza do fabryki się nie wybieram...To zapytaj takiego tokarza ile wynosi minimalna grubość dla twojej tarczy. Czy można zebrać 2, 4, 6mm bez problemów a jeśli nie Dokładnie tak! Do dzisiaj znajomi mechanicy, jak wspomnę twoje "dyrdymały" to mają taki Może Ci na nogę spaść, i będziesz dopiero płakał, uważaj! Według ciebie napis "Universal" na kluczu CALOWYM odnosi się do tego że Patch? Jesteś pewny? :-) Może Ci chodziło o Path? :-) Ale polew! Na tej mojej było wytłoczone jakie są minimalne mm. To są minimalne rozmiary z którymi można założyć klientowi na samochód i posłać go do domu. Generalnie, skoro nakurwiasz taką wiedzą, podaj grubość oryginalnej, nowej tarczy dla twojego VW, oceń obecny stopień zużycia, łącznie z wżerami oraz podaj ile mm nalezy stoczyć te tarcze i na końcu podaj wartość w mm i porównaj z tym co zaleca producent. To prosta operacja.Kituś, Ty znowu jesteś spóźniony :-) :-) Otóż, stocznie tarcz, wymaga również stoczenia "RANTU" Nie mam żadnego rantu na swoich tarczach. Pokazać Ci? Ale jak tak go lubisz to ustaw sobie nóż na tokarce aby rancik ominąć i go nie ściąć :-))) Teraz w spokoju możesz już nie odpowiadać i wypierdalać wzbogacony o .... dziękuję Wuju Niepytany :-) |
|
Data: 2017-07-17 10:02:57 | |
Autor: J.F. | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:okf959$3jn$1@mx1.internetia.pl...
W dniu 2017-07-16 o 03:14, Pszemol pisze: No to się przy okazji dowiedz, jaki jest proces technologiczny przy To zapytaj takiego tokarza ile wynosi minimalna grubość dla twojej tarczy. Czy można zebrać 2, 4, 6mm bez problemów a jeśli nie to dlaczego? Kolekcje Tabela ogladales ? Bajki z ta gruboscia :-) Generalnie, skoro nakurwiasz taką wiedzą, podaj grubość oryginalnej, nowej tarczy dla twojego VW, oceń obecny stopień zużycia, łącznie z wżerami oraz podaj ile mm nalezy stoczyć te tarcze i na końcu podaj wartość w mm i porównaj z tym co zaleca producent. To prosta operacja. Producentowi zalezy, zebys kupil nowe tarcze :-) J. |
|
Data: 2017-07-18 16:20:31 | |
Autor: J.F. | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:okd5q7$nev$1@dont-email.me...
"LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> wrote in message Opierdol to młotkiem i doszlifuj grubym papierem. Nie pizgaj za mocno. Będzie odpadać w małych kawałkach. No ale przetoczenie w lokalnym sklepie z częściami kosztuje mnie $15/tarczę. Po 140kmil powinny byc tarcze sporo zuzyte. Moze nawet do fabrycznych znacznikow minimum. Wiec toczenie za pol ceny i zostaje pol tarczy, albo $40 i mamy cala nowa :-) J. |
|
Data: 2017-07-18 14:53:08 | |
Autor: Pszemol | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:okd5q7$nev$1@dont-email.me...A skąd u Ciebie teza, że te tarcze przeżyły 140kmil? Kolega zeznaje, że wymieniał hamulce, tarcze też. Oceniając po stopniu zużycia klocków te tarcze są (były) nowe, przeżyły dopiero pierwszy komplet klocków. Swoją drogą, czy u Was się tarcze daje do recyklingu? Jakiś złom skupuje tarcze? |
|
Data: 2017-07-20 16:43:46 | |
Autor: J.F. | |
Glazura na tarczach hamulcowych | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:okl7ck$h60$2@dont-email.me...
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup Z doswiadczenia :-) wymieniał hamulce, tarcze też. Oceniając po stopniu zużycia klocków te Swoją drogą, czy u Was się tarcze daje do recyklingu? Jakiś złom skupuje Kazdy zlom chetnie przyjmie tarcze, skoro mowicie ze to zeliwo. Tylko ... nie wiem ile tam obecnie - 10gr/kg ? A nie chyba juz 90gr ... J. |
|