Gleba na lodzie i co dalej?

Data: 2009-11-04 09:42:09
Autor: Srututu
Gleba na lodzie i co dalej?
Zastanawiam sie co dalej z tym zrobic. Mam nadzieje, ze u mnie sie
skonczylo tylko odbiciem, ale moze trza bedzie pojsc do lekarza :/

1. Wyczulić się na objawy wstrząśnienia. I jak coś to do lekarza.
2. Nie zakładać, że jak spadnie śnieg to piaskarki ZDM w magiczny sposób pokażą się w ułamku sekundy jednocześnie w każdym miejscu w mieście.
3. Zainwestować w kolce. Jak chcesz na przyszłość kaskę w takich przypadkach to w ubezpieczenie NW.
4. Odpuścić sądy itp. Zrobisz z siebie pieniacza. To nie usa.

Data: 2009-11-04 10:05:29
Autor: bans
Gleba na lodzie i co dalej?
Srututu pisze:

4. Odpuścić sądy itp. Zrobisz z siebie pieniacza. To nie usa.

Bo pajaca, który skarży McDonalda, że poparzył się kawą nie wiedząc, że jest gorąca, już z siebie zaczyna robić.

--
bans

Data: 2009-11-04 10:20:33
Autor: pianagol[LUB]
Gleba na lodzie i co dalej?
Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:hcrg72$k8b$2mx1.internetia.pl...
Srututu pisze:

4. Odpuścić sądy itp. Zrobisz z siebie pieniacza. To nie usa.

Bo pajaca, który skarży McDonalda, że poparzył się kawą nie wiedząc, że jest gorąca, już z siebie zaczyna robić.

Pierdzielenie.
Powinien pójść do lekarza, dać się zbadać i mieć dokumentację.
Następnie dochodzić odszkodowania - droga powinna nadawać się do jazdy.

Mamy EU, ostatnio trybunał zasądził 5 tysięcy euro odszkodowania za straty moralne pewnej Fince mieszkającej we Włoszech z tego tytułu, że krzyże w szkołach wisiały.

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-11-04 11:16:11
Autor: Srututu
Gleba na lodzie i co dalej?
[...]

Nadawała się. Samochody jechały.

Data: 2009-11-04 11:23:19
Autor: Pawel Ratajczak
Gleba na lodzie i co dalej?
Srututu pisze:
[...]

Napisalem "Na to dojechala zona autem, ktora odwozila corke i nie byla w
stanie sie zatrzymac dzieki dzialaniu ABS na lodzie.".
Nie wiem jak waszym zdaniem, ale moim przy dojezdzie z gorki do
skrzyzowania osiedlowego (rownorzedne) na lodzie malo kto bedzie w
stanie sie zatrzymac i ustapic pierwszenstwa temu nadjezdzajacemu z
prawej - wiec droga nie nadawala sie do jazdy.

Pozdrawiam serdecznie,
Pawel

Data: 2009-11-04 11:27:03
Autor: PeJot
Gleba na lodzie i co dalej?
Pawel Ratajczak pisze:

[...]

Obawiam się że w razie kolizji winna była by małżonka, z uwagi  na standardowe " niedostosowanie prędkości do warunków na drodze ".

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-11-04 11:40:49
Autor: Wojtek Paszkowski
Gleba na lodzie i co dalej?
"pianagol[LUB]" <pranagal@poczta.onet.pl> wrote in message news:hcrh0o$f4b$1news.onet.pl...

Mamy EU, ostatnio trybunał zasądził 5 tysięcy euro odszkodowania za straty moralne pewnej Fince mieszkającej we Włoszech z tego tytułu, że krzyże w szkołach wisiały.

przede wszystkim mamy Polskę. U nas po takich wyrokach odszkodowawczych stanęłaby tablica: "droga nie utrzymywana w okresie zimowym" ;)
Dla przykładu, od dłuższego czasu na coraz większej ilości przystanków kolejowych spore połacie peronów są odgrodzone, albo przynajmniej otabliczkowane "peron wyłączony z eksploatacji" - zawsze to taniej niż odśnieżyć peron albo poprawić koślawe płytki.

Tak w zasadzie, to nawet w rozporządzeniu o znakach przy C-13 powinno być zalecenie: stawiać łącznie ze znakiem T-222 ("Uwaga, liczne obiekty w skrajni i ponadstandardowe uskoki poprzeczne"). Na mojej wsi już nawet stoi coś w stylu - "Uwaga, wąsko", he he.

pozdr

Data: 2009-11-04 15:46:49
Autor: Titus Atomicus
Gleba na lodzie i co dalej?
In article <hcrh0o$f4b$1@news.onet.pl>,
 "pianagol[LUB]" <pranagal@poczta.onet.pl> wrote:

Mamy EU, ostatnio trybunał zasądził 5 tysięcy euro odszkodowania za straty moralne pewnej Fince mieszkającej we Włoszech z tego tytułu, że krzyże w szkołach wisiały.

A tobie by sie podobalo gdyby w szkole do ktorej chodza twoje dzieci wisialy symbole muzulmanskie?

Prosze nie wszczynac wasni na tle religijnym.
NTG

TA

Data: 2009-11-04 18:31:44
Autor: Ryszard Mikke
Gleba na lodzie i co dalej?
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
> [...]

A tobie by sie podobalo gdyby w szkole do ktorej chodza twoje dzieci wisialy symbole muzulmanskie?

Hmmm...

W szkole mojej córki widziałem jakiś półksiężyc...

Allah akbar!

rmikke

Data: 2009-11-04 18:26:51
Autor: arturbac
Gleba na lodzie i co dalej?
pianagol[LUB] pisze:
Mamy EU, ostatnio trybunał zasądził 5 tysięcy euro odszkodowania za straty moralne pewnej Fince mieszkającej we Włoszech z tego tytułu, że krzyże w szkołach wisiały.

Tez bede musial uderzyc ale nie o odszkodowanie a poszanowanie praw moich dzieci. Uderzał z tym do Parlamentu Europejskiego ale mnie olali pisemnie tj stwierdzili ze w Polsce tak juz jest i im nic do tego.

Data: 2009-11-04 11:19:18
Autor: Pawel Ratajczak
Gleba na lodzie i co dalej?
bans pisze:
Srututu pisze:

4. Odpuścić sądy itp. Zrobisz z siebie pieniacza. To nie usa.

Bo pajaca, który skarży McDonalda, że poparzył się kawą nie wiedząc, że
jest gorąca, już z siebie zaczyna robić.

Czy kolega do mnie skierowal te slowa?

Pozdrawiam serdecznie,
Pawel

Gleba na lodzie i co dalej?