Gleba na lodzie i co dalej?

Data: 2009-11-04 21:41:47
Autor: Wojtek M.
Gleba na lodzie i co dalej?

Jakies Wasze doswiadczenia w podobnych sytuacjach?

Wstaję, oglądam rower, przeklinam w myślach, wsiadam i jadę dalej

Data: 2009-11-04 23:45:48
Autor: szaman
Gleba na lodzie i co dalej?
Wojtek M. wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Wstaję, oglądam rower, przeklinam w myślach, wsiadam i jadę dalej

a jeśli na lodzie to:
próbuję wstać, po kilku próbach wstaję,
gonię rower, który jeszcze po lodzie ślizgowym ruchem gna na przód, (ewnetualnei szukam roweru, potem go gonię:P),
przeklinam w myślach (niech i tak będzie, ja już neikoniecznie tak niespotykanie spokojnym czlowiekiem jestem:P
próbuję wsiąść,
ślizgam się dalej:P

pozdrawiam,
.... za 5 godzin znowu na rower i heeeja do Gliwitz:)

Gleba na lodzie i co dalej?