Gleba szmato!

Data: 2020-11-24 12:26:25
Autor: Runt
Gleba szmato!
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/strajk-kobiet-janek-radziwon-uslyszalem-szmato-na-ziemie-wywiad/yenfpmj,79cfc278

"Tak - usłyszałem: "szmato na ziemię" i ktoś mną o ziemię rzucił."

"Reszta policji była na zewnątrz, ubezpieczając pojazd. W końcu przejechaliśmy kawałek dalej, w boczną uliczkę, gdzie zostałem przesadzony do nieoznakowanego, szarego vana.
Jak zachowywali się policjanci w radiowozie?
Strasznie klęli między sobą, a dla mnie byli szorstcy, np. nie chcieli mi skuć rąk z przodu, ale ogólnie byli w porządku."

Czy podobnie policja traktowała "patriotów" z 11 listopada?

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Gleba szmato!