Głębokie kałuże - Wielki problem

Data: 2010-08-07 11:11:39
Autor: Adam Szewczak
Głębokie kałuże - Wielki problem

Użytkownik "syntax error" <where@no.one.has.gone.before.com> napisał w wiadomości news:i3j7jq$sj0$1node2.news.atman.pl...
Słuchajcie,

Powiem szczerze miałem ostatnio taki nieznośny przypadek, że wjechałem przy 60 KM/h w kałużę i... silnik stracił moc, ewidentnie się dławił i wydawał z siebie dieslowskie dźwięki. Sprawa była prawdopodobnie prosta, zalał się być może apart zapłonowy i zapodawał iskrę na 3 cylindry. Po jakiejść godzinie auto odżyło bez żadnej ingerencji.

Dodatkowo jeżdżę do pracy zawsze zalaną podczas deszczu Płochocińską, gdzie raz, że kierowcy jadący z naprzeciwka ciągle zachlapują przednią szybą a dwa, to fakt, że na drodze jest całe mnóstwo niebezpiecznych kałuż, których... przy dużym ruchu nie sposób ominąć. Dodam, że w zeszłym roku zginął tu kierowca, który rozpędzony wpadł na taflę wody i rozbił auto na przystanku lub latarni... Pytanie: co robić w takiej sytuacji?

Pytanie nr 2. Wczorajsza wichura i oberwanie chmury zalało Warszawę, pojawiło się wiele tuneli, które było mocno podtopione. Co zrobić i jak przejechać przez głęboką na 30-50 cm kałużę? Trzeba do tego podejść z jakąś techniką czy jak?

    Wielkie prawdopodobienstwo ze benzyne i tak zaleje. Ja wczoraj podczas tej burzy wracalem akurat i ursynow byl jak zwykle zalany. Przejechalem ale raczej dlatego ze znam na pamiec otoczenie drogi i wiem na jakiej wysokosci mam zasys do filtra. A w dieslu nie zaleje raczej elektryki.

Jak juz koniecznie to lepiej przejechac takie rozlewisko wolno.

PZDr
Adam

Data: 2010-08-07 12:32:13
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 7 Aug 2010 11:11:39 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

Jak juz koniecznie to lepiej przejechac takie rozlewisko wolno.

Raczej - nie za szybko i nie za wolno. --
     ___________ (R)

Data: 2010-08-07 13:16:07
Autor: BQB
Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Sat, 7 Aug 2010 11:11:39 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

Jak juz koniecznie to lepiej przejechac takie rozlewisko wolno.

Raczej - nie za szybko i nie za wolno.

W TV pokazywali, że jak się wjedzie w głęboką kałużę i wytworzy się przed nami fala, to trzeba się poruszać z prędkością tej fali, aby się do nas nie "cofnęła"

Data: 2010-08-07 14:34:31
Autor: Viking
Głębokie kałuże - Wielki prob lem
BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote in
W TV pokazywali, że jak się wjedzie w głęboką kałużę i wytworzy
się przed nami fala, to trzeba się poruszać z prędkością tej fali,
aby się do nas nie "cofnęła"

kumpel najwyrazniej nie ogladal, rozpedzil XM-a na maksa i wpakowal sie pod zalany wiaduknt, wode wjazdem wypchnal i jak wracala zalala go do cyckow:) zostal na srodku pod mostem, w XM-ie wody do szyby:) do tego mial HDD w wewnetrzenj kieszenie kurtki ktorego tez zalal:) HDD wart byl pewnie wiecej od XM-a;)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393

Głębokie kałuże - Wielki problem