Glebokie szafy metalowe?

Data: 2009-05-05 09:25:12
Autor: ±ćęłń󶼿
Glebokie szafy metalowe?
Mam schowek poza mieszkaniem, jest odrobina wigoci wyczuwalna w powietrzu i chciałbym wstawić jakies pojemne szafy ale raczej metalowe niż drewnopodobne, żeby w przyszło¶ci nie mieć kłopotów z grzybem czy ple¶ni±.
Co możecie polecić z metalowych, niedrogich a pojemnych szaf?
Znalazłem u jednego producenta szafy głeboko¶ci 60 cm biurowe z półkami (metalowa szafa aktowa z drzwiami skrzydłowymi seria 900), ale jeszcze czemu¶ bym się poprzygl±dał.

Alternatywa jeszcze lepsza to byłby jaki¶ tani system półek i drzwi suwanych - jak najwięcej metalu, jak najmniej wiórówki.
JaC

Data: 2009-05-05 09:29:48
Autor: Panslavista
Glebokie szafy metalowe?

Użytkownik "±ćęłń󶼿" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomo¶ci

Z nierdzewki, czy alu? Bo metale w zasadzie też nie lubi± wilgoci, soli
(kurz) i tlenu...

Data: 2009-05-09 07:25:52
Autor: bynio
Glebokie szafy metalowe?
w metalowej szafie ustawionej na zewn±trz może skraplać się para
wodna.
Moim zdaniem metal to niedobry pomysł.
A może Pcv-spienione? Lub polistyren spieniony -płyty?

Glebokie szafy metalowe?