Głębokość wraków - co się podaje, gdzie dn o?

Data: 2009-08-26 14:06:12
Autor: Pszemol
Głębokość wraków - co się podaje, gdzie dn o?
Nie mam co ze sobą zrobić w ten weekend, czas ponurkować ;)

Chciałbym spróbować nurkowania na wrakach i mam pytanie:
jak w opisie nurkowym piszą, że wrak jest na głębokości 40 stóp
to mają na myśli że wrak leży na dnie o głebokości 40 stóp
czy może że wrak zaczyna się od 40 stóp a dno jest głębiej?

Ja zgaduję że to pierwsze... :-) Czy dobrze zgaduję?

Tu przykładowe opisy wraków koło Chicago:
http://www.uaschicago.org/adoptwrk/burtsite.html
http://www.uaschicago.org/adoptwrk/tac-site.html
http://www.uaschicago.org/adoptwrk/wingsite.html

Data: 2009-08-26 21:50:22
Autor: cad
Głębokość wraków - co się podaje, gdzie dno?
u nas podaje sie dno, czyli najwieksza glebokosc przy wraku,
kub.a

Data: 2009-08-27 13:19:34
Autor: jacekplacek
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
[...]

U góry jest strzałeczka z napisem: "next"
http://www.tinyurl.pl?mGNlmaej
Napis w opisie: "Max Depth:  10 m" oznacza maksymalną głębokość.
Nie znam angielskiego, więc musisz mi wybaczyć, że nie znalazłem Ci więcej informacji. Na pewno inni userzy pomogą. Ale, jakby, jakimś przypadkiem, nie pomogli, może skorzystasz z tego tajnego linku:
http://www.tinyurl.pl?e5RMqowf

Data: 2009-08-27 09:03:11
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:h76155$ar3$1inews.gazeta.pl...
http://www.tinyurl.pl?mGNlmaej
Napis w opisie: "Max Depth:  10 m" oznacza maksymalną głębokość.

Tak, tu jest to ujęte precyzyjniej.

Data: 2009-10-12 12:55:29
Autor: wieza blaznow
On 26 Sie, 14:06, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
[...]

windycitydiving.net

polecam.Nurkowalem z gosciami pare razy i sa w miare ok.
Mozesz skoczyc gdybys chcial rowniez do Milwaukee gdzie lezy  SS
Milwaukee badz Prize William.
Jeden lezy na 130 (80 do nadbudowki) a drugi na 90 (lezy na boku
zaczyna  sie wiec  na jakis 50 stopach)
A gdybys naprawde chcial kosmosu to polecam Bone Terre Mine (kopalnia)
top 10 adventure by National G.

Data: 2009-10-12 16:05:27
Autor: Pszemol
"wieza blaznow" <wiezablaznow@gmail.com> wrote in message news:5b72824f-e878-4189-a098-32c1d00c6d0ds31g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

Dzięki za rekomendacje - poczytam sobie o tych miejscach!

Data: 2009-10-13 16:48:58
Autor: wieza blaznow
On 12 Paź, 16:05, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"wieza blaznow" <wiezablaz...@gmail.com> wrote in message

> [...]

> top 10 adventure by National G.

Dzięki za rekomendacje - poczytam sobie o tych miejscach!

spoko.Jakbys chcial daj znac mozesz sie wybrac z nami :)

Głębokość wraków - co się podaje, gdzie dn o?