Glemp - Popieluszko !

Data: 2009-03-02 19:09:23
Autor: ja
Glemp - Popieluszko !
Pozdrawiam wszystkich , rowniez  tych , ktorzy w Glempie widzieli nastepce Chrystusa na ziemi !.....
ze wspomne tylko roznych koltunskich i ubezwlasnowolnionych ideowo mkarwanow , koniorow i innych najzwyczajnieszych a podobnych im glupcow .
Jak mialki to czlowiek , ten Glemp , jak plytkie jego wartosci i gleboka schizofrenia ,  pomieszany umysl i jak wyolbrzymione jest jego ego , pisalem tu niejednokrotnie . To wlasnie dzieki wymienionym i tym , ktorzy wbrew temu co ja o nim sadzilem , widzieli w nim swietosc kosciola , bedacymi rownoczesnie slepymi na jego, jakze ludzkie wrednosci i podlosci , zostalem tu okrzyczanym "komunista " .
No  i okazalo sie czarno na bialym !! .
Glemp to kreatura na ktora splunac , znaczyloby zaakceptowac i pochwalic !.
Dran , jakich w Polsce bylo niewielu !. Nawet w kosciele , pelnym przeciez w naszej historii sprzedawczykow , zdrajcow i pospolitych koniunkturalistow zdolnych do sprzedania ojczyzny za byle godnosci i pieniadze , jawi sie jako jeden z najgorszych .
Popieluszce daleko jest do  swietosci rozumianym w scisle koscielnym wymiarze . Jako ksiadz zdradzil w zasadzie podstawowe idee , do ktorych zostal powolany a ktore z natury rzeczy musza byc apolityczne  ale przeciez nikt nie moze zakwestionowac jego wartosci moralnych  i patriotycznych ........poza Glempem , ktory nawet po jego smnierci  robil wszystko aby mu przeszkodzic i go zdeprecjonowac !.
Tu godzi sie przypomniec malo znane szczegoly z wzajemnych , Glemp - Popieluszko, relacji !.
Nie kto inny jak wlasnie Glemp za tzw. komuny niemal sila chcial zrealizowac plan socjalistycznej wladzy pozbycia sie Popieluszki , poprzez wyslanie go na tzw. "studia " do Rzymu !.
Niestety nalegania , namowy i naciski Glempa na ksiedza Jerzego , nie przyniosly skutku . Pisze "niestety"  poniewaz gdyby ks. przeciez czasy komuny sa namiastka tego co  w porownaniu z dzisiejszym czasem spotkalo nasze spoleczenstwo .
Mialby czego bronic , korzystajc z ambony .
Bezrobocie nigdy nie spadlo ponizej 8 % a to znaczy , ze za tzw. "wolnosci " bez pracy i mozliwosci zaspokojenia podstawowych potrzeb dla siebie i swoich dzieci zyje conajmniej !! 4 milony ludzi !!.
Ludzie ci zyja w nedzy !! , zyja bez nadziei na poprawienie swojej egzystencji , czesto bez dachu nad glowa i najczesciej bez opieki medycznej ..( rok czekania na tzw. wizyte u onkologa , pol roku u urologa , 10 miesiecy u kardiologa itd !!!!! )
Patrza ci ludzie za to, na pol milionowe /mc dochody tych , ktorzy doprowadzili do tej sytuacji (Balcerowicz , Bielecki , Bochniarz itd ) , patrza na puchnace portfele tych , ktorzy wmawiaja nam , dzieki bedacym w ich rekach mediom , ze  nowy , niezozumialy dla oglupialej propaganda wiekszosci sytemie , maja  obowiazek chwalic swoja nedze !.

Z powazaniem
cyc

Data: 2009-03-02 19:12:04
Autor: cyc
Glemp - Popieluszko !

Użytkownik "ja" <herskurw.@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:goh7cj$h6c$1news.onet.pl...
[...]

Oczywiswcie "ja " to "cyc" .
To wyniklo z nowej bo koniecznej po przerwie , konfiguracji .

cyc

Data: 2009-03-02 19:15:51
Autor: rAzor
Glemp - Popieluszko !
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki cyc! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> nabazgrał::

Oczywiswcie "ja " to "cyc" .
To wyniklo z nowej bo koniecznej po przerwie , konfiguracji .

cyc

Dlaczego się podszywasz?
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-02 19:38:39
Autor: cyc
Glemp - Popieluszko !

Użytkownik "rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > napisał w wiadomości news:goh7ok$i5j$1news.onet.pl...
[...]

Nie podszywam sie !!  .........i tez nie placze po Gieremku ....choc jak kazdego czlowieka , po prostu i pochrzescijansku mi go zal !!.

cyc

Data: 2009-03-02 20:43:21
Autor: ColgatesBilly
Glemp - Popieluszko !

"cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> wrote in message news:goh93g$mr4$1news.onet.pl...

[...]

To masz duzo cz<asu... KAZDEGO?

Aha, a gdzie w Biblii pisze, ze chrzescijanskie jest...zalowac czlowieka?
( byla taka sytuacja z Jezusem, i ofiarami wypadku na wiezy..
  - Niech umarli grzebia umarlych ;)

PS zal Ci Dmowskiego i... Kaczynskich?

(sory zxa takie absurdalne zestawienie)

Data: 2009-03-02 13:59:04
Autor: Panslavista
Glemp - Popieluszko !
On 2 Mar, 19:43, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"cyc" <hersku...@buziaczek.pl> wrote in messagenews:goh93g$mr4$1news.onet.pl...

> [...]

Aha, a gdzie w Biblii pisze, ze chrzescijanskie jest...zalowac czlowieka?
( byla taka sytuacja z Jezusem, i ofiarami wypadku na wiezy..

K- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

     Ksiądz Jerzy miał raka w terminalnym stadium - dlatego został
kapelanem Solidarności - konkurentów skwitował w prosty sposób - ja i
tak umrę, a wy możecie jeszcze długo pracować na niwie Pana... Oni
wszyscy wiedzieli, że eSBuce zabiją kapelana. Mordercy nadal czatują i
nadal mordują księży - pozorują napady rabunkowe.

Data: 2009-03-03 18:13:06
Autor: cyc
Glemp - Popieluszko !

Użytkownik "rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > napisał w wiadomości news:gojd76$c24$3news.onet.pl...
[...]

Dodaj "jak pies " i bedzie git !!.
Teraz jednak powiedz w ktorym momencie to " lzenie " ? .
Ze nie podszywam sie ? . Jesli jednak podszywam to pod kogo ?

cyc

Data: 2009-03-03 18:58:24
Autor: BiguSS Wrog Ludu
Glemp - Popieluszko !
On Tue, 3 Mar 2009 18:13:06 +0100, "cyc" <biguskurw.@buziaczek.pl>
wrote:

 [...]

Dodaj "jak pies " i bedzie git !!.
Teraz jednak powiedz w ktorym momencie to " lzenie " ? .
Ze nie podszywam sie ? . Jesli jednak podszywam to pod kogo ?

 pod nikogo! jestes big-bolo-miglanc-adam-cyc ;o)
 jak bedziesz mily to ci powiem skad to wiem ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-03-02 19:19:04
Autor: Piotr
Glemp - Popieluszko !
Dnia Mon, 2 Mar 2009 19:12:04 +0100, cyc napisał(a):

Oczywiswcie "ja " to "cyc" .
To wyniklo z nowej bo koniecznej po przerwie , konfiguracji .

Dobrze, że napisałeś, nikt by cię nie poznał, he, he...
To za lekkie póro, taki urynograf...
pz
Piotr

Data: 2009-03-02 19:36:29
Autor: cyc
Glemp - Popieluszko !

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:5xbasmymo40p$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No coz !!
Takie skojarzenia , jakie ideologie !!.

cyc

Data: 2009-03-02 19:17:15
Autor: Piotr
Glemp - Popieluszko !
Dnia Mon, 2 Mar 2009 19:09:23 +0100, ja napisał(a):

Z powazaniem
cyc

Hm, cycu, jeżeli chciał wysłać do Rzymu, to może chciał uratować mu życie?
Może Glemp wiedział, kto przed okrągłym stołem ma szansę na wyjazd "do
Rzymu", z biletemi od bezpieki? Kto to wie... Może Szechter? Nie dałeś nic ciekawego, ani nawet konkretnego, a wyzywasz innych od
kanalii. A ciekawe może być dlaczego Glemp nie chciał zeznawać.
pz
Piotr

Data: 2009-03-02 19:35:24
Autor: cyc
Glemp - Popieluszko !

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:13npqaj40130s.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Gdyby chcial uratowac mu zycide , to po jego smierci nie stawialby klod w sprawie jewgo beatyfikacji !!!!!!.
To takie proste , Piotrze !!.
Glemp byl ,jest i i pewnie do konca bedzie , godnym pogardy scierwem !.,
Kazda kolejna jego decyzja tego dowodzi , ze przypomne tylko jego "zyciowy projekt " majacy wzniesc go na szczyty pychy pt. sw. Opatrznosci , w czasach , kiedy dzieci masowo chodza glodne   a ludzie w poszukiwaniu pracy wyjezdzaja z kraju ! .

Cyc

Data: 2009-03-02 19:37:05
Autor: rAzor
Glemp - Popieluszko !
[...]

Taaaa, tylko Kiszczak to człowiek honoru.. Idź się powieś, śmieciu.

Data: 2009-03-02 19:53:44
Autor: Piotr
Glemp - Popieluszko !
Dnia Mon, 2 Mar 2009 19:35:24 +0100, cyc napisał(a):

Gdyby chcial uratowac mu zycide , to po jego smierci nie stawialby klod w sprawie jewgo beatyfikacji !!!!!!.
To takie proste , Piotrze !!.

Cycu ciemnoto, jedno z drugim nie ma nic wspólnego.
A to co robisz nie jest proste, tylko prostackie, niektórzy prostacy to
mylą.
pz
Piotr

Data: 2009-03-02 19:31:28
Autor: matador
Glemp - Popieluszko !
ja pisze:
Pozdrawiam wszystkich , rowniez  tych , ktorzy w Glempie widzieli nastepce Chrystusa na ziemi !.....

Słuchaj no twardogłowy betonie czerwony.
Pozdrów towarzysza Bermana.

matador.

Data: 2009-03-02 22:44:55
Autor: matusm
Glemp - Popieluszko !

[...]

Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze
na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane.
Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje,
kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak,
luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-03-03 07:01:47
Autor: biguskomuszagniga
Glemp - Popieluszko !
On Mon, 2 Mar 2009 19:09:23 +0100, "ja" <biuguskomusza
gnida@buziaczek.pl> wrote:

Pozdrawiam wszystkich , rowniez  tych , ktorzy w Glempie widzieli nastepce Chrystusa na ziemi !..... [...]

 ty smieciu chcesz byc nowym chrystusem ? ;o)))

http://bigowski.w.interia.pl/index.htm

--

 HeSk

Data: 2009-03-03 08:50:21
Autor: cyc
Glemp - Popieluszko !

gnida@buziaczek.pl> wrote:

[...]

znowu wylazles z szamba  kanalio ? .
Nie ma sprawy !. znowu Cie tam wrzucam i zrobie to za kazdym razem kiedy wychylisz z tej smierdzacej breji swoj wredny leb !.
Do filtra !!! , no juz !!

cyc

Data: 2009-03-03 11:09:52
Autor: ColgatesBilly
Glemp - Popieluszko !

"cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> wrote in message news:going3$78o$1news.onet.pl...

[...]

'

Tarz... wasza wzajemna nienawisc trzyma was do kupy, niczem Pawlaka
i Kargula...
Nie psujcie tego, takze nam!

Kol

Data: 2009-03-03 18:11:26
Autor: cyc
Glemp - Popieluszko !

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:Ot6rl.8804$cu3.5019uutiset.elisa.fi...

[...]

Przeciez ja tego psychopate kompletnie nie znam !.
Naskoczyl na mnie jakis czas temu wmawiajac mi , ze jestem jakims bigiem , czy jakos tak .
Uczepil sie jak smrod jego obsranych gaci , ktorych nie zmienia od roku .
Ot polglowek , ktory niemal od samego poczatku mojej obecnosci na tej grupie tkwi w filtrze . Co jakis czas wylazi zmieniaqjac nicka ale zqadna to dla mnie robota wrzucic go znowu do "gownianego dolu " .
Takiego jak on polglowka ta grupa dotad chyba nie widziala !.

cyc

cyc

Data: 2009-03-03 18:58:24
Autor: BiguSS Wrog Ludu
Glemp - Popieluszko !
On Tue, 3 Mar 2009 18:11:26 +0100, "cyc" <biguskur@buziaczek.pl>
wrote:

Przeciez ja tego psychopate

 sam jestes psychopata draniu! BEKNIESZ MI za to!

kompletnie nie znam !.

 ooo, czyzby amnezja puszens ?

Naskoczyl na mnie jakis czas temu wmawiajac mi , ze jestem jakims bigiem , czy jakos tak .

 bigus, roberciku zloty. nie kombinuj.
Uczepil sie jak smrod jego obsranych gaci ,

 a feeee, a feee. a co na to znajomi ?

ktorych nie zmienia od roku .

 bigusiu, to zmieniaj. zmieniaj. ach ta skleroza ;o)))

Ot polglowek ,

 I ZA TO draniu BEKNIESZ ! ;o))) MAM Cie!

ktory niemal od samego poczatku mojej obecnosci na tej grupie tkwi w filtrze .

 bigusiu, big-bolo-miglanc-adami-cycuniu, komu wciskasz kit?

Co jakis czas wylazi zmieniaqjac nicka ale zqadna to dla

 lobuzie, ja nicka nie zmieniam. tak bigusiu.

mnie robota wrzucic go znowu do "gownianego dolu " .

 skoro lubisz tam przebywac...

Takiego jak on polglowka ta grupa dotad chyba nie widziala !.

 gdzie mi tam do ciebie ;o)))))) nie pluj na ekran, nie pluj!

--

 HeSk

Data: 2009-03-03 17:28:08
Autor: Wrog Ludu
Glemp - Popieluszko !
On Tue, 3 Mar 2009 08:50:21 +0100, "cyc"
<twardoglowykomuch.@buziaczek.pl> wrote:

znowu wylazles z szamba  kanalio ?.

 1. nie przenos na innych swoich ulubionych miejsc odpoczynku
 2. wiekszego drania i kanalii jak ty nie ma na psp.

Nie ma sprawy !. znowu Cie tam wrzucam i zrobie to za kazdym razem

  wrzucaj sobie gdzie chcesz! przed soba nie uciekniesz,
 a grupa i tak ci zloi dupsko ;o)))

kiedy wychylisz z tej smierdzacej breji

 nie przenos na innych swoich ulubionych miejsc rozrywki

swoj wredny leb !.

 a widzisz lobuzie, dobrze ci tak. DOBRZE!
 nie uspokoisz sie to znow zrobie ci QQ jak kiedys ;o))

Do filtra !!! , no juz !!

 przemysl bigusiu, nie zadzieraj ze mna bo moja  spolegliwosc dla takich drani jak ty ma swoje granice.