Glemp - Popieluszko !

Data: 2009-03-02 19:17:15
Autor: Piotr
Glemp - Popieluszko !
Dnia Mon, 2 Mar 2009 19:09:23 +0100, ja napisał(a):

Z powazaniem
cyc

Hm, cycu, jeżeli chciał wysłać do Rzymu, to może chciał uratować mu życie?
Może Glemp wiedział, kto przed okrągłym stołem ma szansę na wyjazd "do
Rzymu", z biletemi od bezpieki? Kto to wie... Może Szechter? Nie dałeś nic ciekawego, ani nawet konkretnego, a wyzywasz innych od
kanalii. A ciekawe może być dlaczego Glemp nie chciał zeznawać.
pz
Piotr

Data: 2009-03-02 19:35:24
Autor: cyc
Glemp - Popieluszko !

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:13npqaj40130s.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Gdyby chcial uratowac mu zycide , to po jego smierci nie stawialby klod w sprawie jewgo beatyfikacji !!!!!!.
To takie proste , Piotrze !!.
Glemp byl ,jest i i pewnie do konca bedzie , godnym pogardy scierwem !.,
Kazda kolejna jego decyzja tego dowodzi , ze przypomne tylko jego "zyciowy projekt " majacy wzniesc go na szczyty pychy pt. sw. Opatrznosci , w czasach , kiedy dzieci masowo chodza glodne   a ludzie w poszukiwaniu pracy wyjezdzaja z kraju ! .

Cyc

Data: 2009-03-02 19:37:05
Autor: rAzor
Glemp - Popieluszko !
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki cyc! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> nabazgrał::
[...]

Taaaa, tylko Kiszczak to człowiek honoru.. Idź się powieś, śmieciu.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-02 19:53:44
Autor: Piotr
Glemp - Popieluszko !
Dnia Mon, 2 Mar 2009 19:35:24 +0100, cyc napisał(a):

Gdyby chcial uratowac mu zycide , to po jego smierci nie stawialby klod w sprawie jewgo beatyfikacji !!!!!!.
To takie proste , Piotrze !!.

Cycu ciemnoto, jedno z drugim nie ma nic wspólnego.
A to co robisz nie jest proste, tylko prostackie, niektórzy prostacy to
mylą.
pz
Piotr

Glemp - Popieluszko !