Gliniarze na osiedlu

Data: 2011-03-21 21:19:11
Autor: XWindowsMen
Gliniarze na osiedlu
Użytkownik Liwiusz napisał:
Witam,

u mnie na osiedlu od popołudnia do teraz stoją gliniarze i zaczepiają
rowerzystĂłw.

Są ludzie i parapety - jak wszędzie. W tej formacji im więcej mandatów tym szybszy awans = nie ma się co dziwić :/

P.S.
Na śródmieściu gdzie mieszkam 1/2 ulic to jednokierunkowe... raz na pół gazie jak zawsze po pracy śmigam do domu w jednokierunkową a tu patrol. Ja zrobiłem "srającą mine", panowie się uśmiechnęli i tyle się widzieliśmy :)

Data: 2011-03-22 00:57:04
Autor: Titus Atomicus
Gliniarze na osiedlu
In article <im8bpv$4qm$1@inews.gazeta.pl>,
 XWindowsMen <excellentclient@gazeta.pl> wrote:

Użytkownik Liwiusz napisał:
> Witam,
>
> u mnie na osiedlu od popołudnia do teraz stoj± gliniarze i zaczepiaj±
> rowerzystów.

S± ludzie i parapety - jak wszędzie. W tej formacji im więcej mandatów tym szybszy awans = nie ma się co dziwić :/

A na kogo ich awansuja?
TA

Gliniarze na osiedlu