[wakacje] Gliwice- Ustka: ktoredy?

Data: 2009-07-10 12:05:03
Autor: Daniel
[wakacje] Gliwice- Ustka: ktoredy?
borubar pisze:
Witam.

Muszę wywieźć rodzinke na wakacje do Ustki/ Jako że na codzień poruszam się
głównie po Śląsku, proszę o radę, którędy najszybciej i najwygodniej.
Jechać będę w nocy. No i pytanie: 1. czy jechać na Katowice, a potem jedynką aż do Gdańska, a stamtąd przez Lębork
(dalej, ale niby więcej jadę po "porządnych" drogach, przynajmniej teoretycznie) 2. Jechać na Wrocław A4, potem na Poznań, Piłe i na Słupsk? W zeszłym roku jechałem tą trasę 2 razy tam i spowrotem, i szybciej było przez
jedynkę, a jadąc przez Wrocław w dzień straciłem 1,5h. Interesuje mnie głównie jaki jest stan jedynki (tzn. ile remontów, wahadeł,
objazdów itp.) i czy warto nadłożyć to kilkadziesiąt km bo będzie szybciej? z góry dzięki za wszystkie rady.
W ostatni weekend wracałem DK1 (z wyłączeniem kawałka A1)z Gdańska do
Częstochowy, droga ok, przed Toruniem była zwężka mała, ale nie było korków.

Pozdrawiam
Daniel

[wakacje] Gliwice- Ustka: ktoredy?