Globalna firma kłamie i naraża na straty - mam dowody

Data: 2018-11-23 09:58:13
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Globalna firma kłamie i naraża na straty - mam dowody
użytkownik kapitalikk napisał:
Zakupiłem nawigację wyprodukowaną przez jednego ze światowych producentów tych urządzeń.
Nawigacja posiada w sobie funkcję informująca mnie o radarach.

Prawo jest zrobione pod wykrywacze radarów a nie powiadomienie o nich (prawdziwe lub nie), za to i w PL jest mandat. Technika wyprzedza prawo. podobno tu jest coś aktualnego:
http://www.pbd.org.pl/wydarzenia/single/id/868

Data: 2018-11-23 10:02:54
Autor: bytomir.kwasigrochowy
W dniu piątek, 23 listopada 2018 18:58:15 UTC+1 użytkownik bytomir.kw...@gmail.com napisał:
> [...]

Prawo jest zrobione pod wykrywacze radarów a nie powiadomienie o nich (prawdziwe lub nie), za to i w PL jest mandat. Technika wyprzedza prawo. podobno tu jest coś aktualnego:

Ale porypane.

cyt.
niemcy
Należy też wyłączyć funkcję ,,Ostrzegaj przed radarami" w urządzeniach nawigacji GPS. Korzystanie z oprogramowania ostrzegającego o fotoradarach w telefonie jest już dozwolone.
http://autempoeuropie.pl/aktualnosci/legalnosc-antyradarow-w-europie

Data: 2018-11-25 23:57:08
Autor: przemek.jedrzejczak
[...]

bzdura przepis jest jeden i nie odroznia smarfonu od navi

ps niemieckie kulsony chcialy grzebac w telefonach az dostali kopa przed sadem (ochrona danych osobowych) i sie uspokoili

Globalna firma kłamie i naraża na straty - mam dowody