Globalne Ocieplenie straszliwie zawiod³o potrzeby i oczekiwania USA [Chicago: -46C = -50F]

Data: 2019-01-30 06:19:01
Autor: Wiesiaczek
Globalne Ocieplenie straszliwie zawiod³o potrzeby i oczekiwania USA [Chicago: -46C = -50F]
W dniu 29.01.2019 o 20:25, A. Filip pisze:
https://www.reuters.com/article/us-usa-weather/life-threatening-cold-grips-u-s-could-hit-minus-50f-in-midwest-idUSKCN1PN0UN
January 29, 2019 / 10:20 AM / Updated 2 hours ago
Life-threatening cold grips U.S., could hit minus 50F in Midwest
[...] The Midwest will be the hardest-hit area, with a life-threatening
wind chill bringing temperatures down as low as minus 50F (minus 46C)
in the Chicago area and northern Illinois by Tuesday evening, the
National Weather Service reported. [...]

Tam by siê globalne ocieplenie nie przyda³o *BARDZO* ?

Mieszanie do tego globalnego ocieplenia jest dziecinn± propagand±.
USA to nie jest ca³y glob ani nawet jego wiêksza czê¶æ.

--
Wiesiaczek (dzi¶ z DC)
"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2019-01-29 23:13:39
Autor: japanizer
On Wednesday, January 30, 2019 at 4:06:00 PM UTC+9, A. Filip wrote:
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:

> Mieszanie do tego globalnego ocieplenia jest dziecinn± propagand±.
> USA to nie jest ca³y glob ani nawet jego wiêksza czê¶æ.

USA to jest bardzo du¿a czê¶æ ¶wiatowej emisji CO2.  Dla USA
najwa¿niejszy jest klimat w USA.  Jak dla mnie z super-zimy w USA
powinni zrobiæ (¶wiatowego) newsa miesi±ca.  Nawi±zywanie do globalnego
ocieplenia nie jest potrzebne, wystarczy ¿e ludziska zapamiêtaj±
super-zimê na kilka+ lat.

Jak na razie perdu³ki ociplaczy ala "brytyjskie dzieci nie zobacz±
¶niegu" jako¶ siê nie sprawdzaj±.  Jak to wró¿y wiarygodno¶ci coraz to
kolejnych "scenariuszy zastraszenia"?

Kiedy¶ pali³y siê co kilka lat, potem co rok, a ostatnio - kilka po¿arów rocznie:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wildfires#Canada_and_the_United_States

A tu liczba po¿arów na - uwaga - Grendlandii:

https://twitter.com/StefLhermitte/status/894618860032331776/photo/1

Ale bred¼ sobie dalej, g³upi naziolku, fanatyku PiS, który pozjada³ wszystkie rozumy.

Data: 2019-01-29 23:28:17
Autor: Bruno Brunowski
Globalne Ocieplenie straszliwie zawiod³o potrzeby i oczekiwania USA [Chicago: -46C = -50F]
W dniu ¶roda, 30 stycznia 2019 08:06:00 UTC+1 u¿ytkownik A. Filip napisa³:
> [...]

powinni zrobiæ (¶wiatowego) newsa miesi±ca.  Nawi±zywanie do globalnego
ocieplenia nie jest potrzebne, wystarczy ¿e ludziska zapamiêtaj±

Filipku ostatnio w Stanach maj± tak± superzimê praktycznie co rok.

--
Bruno

Data: 2019-01-30 08:05:12
Autor: A. Filip