Globalne ocieplenie skapitulowało. Nadciąga ZIMA TRZYDZIESTOLECIA. Meteorolodzy są przerażeni [PROGNOZA POGODY]

Data: 2019-09-09 15:08:42
Autor: Lord Donald
[...]

Nadciąga Zima Trzydziestolecia. W Wielkiej Brytanii metrolodzy są w panice, ostrzegają przed falą mrozu większą niż śmiertelna ,,Bestią ze Wschodu" z 2018 roku.

Z Syberii nadciąga potężna fala mrozu i chłodu, przez to zima we wschodniej Europie - od wschodniej Polski przez Ukrainę, Białoruś i Rosję, ma być ekstremalnie mroźna.

https://nczas.com/2019/09/08/globalne-ocieplenie-skapitulowalo-nadciaga-zima-trzydziestolecia-meteorolodzy-sa-przerazeni-prognoza-pogody/?fbclid=IwAR2iPHD49Lij2oOJ1F0fUnC6OIb0zmIArCC0TapH2_L4hfsuQLu6f0cAGCE

Już 3 lata naciąga. Ale zima to także ocieplenie według niemieckiego lobby. Więc Polakom przyjdzie płacić do UE kasę za niemieckie powietrze. A to musi kosztować, takie rzeczy tanie nie są. Oczywiście niemieckie w sensie, że im płacimy Niemcom. Ale Niemcy jako największy truciciel w Europie nic nie daje. Nie dość, że im zapłacimy to se te powietrze musimy sami wyprodukować, bo to my mamy największe tereny zielone w Europie. Zamiast wspierać leśnictwo i produkować więcej powietrza to musimy zapłacić haracz UE. Tak jak w Medalionach Wisłocka pisała, Niemcy to karaj, który potrafi zrobić coś z niczego, jak robili mydło z Polaków. To właśnie Kopaczowa z PO zrobiła Polskę w balona podpisując z Niemcami taki układ, teraz zamiast kupować paliwa itp... to kupujemy od szejków Niemieckich powietrze, które to sami produkujemy swoimi siłami. Tak właśnie POsrańcy dbali o kraj. POsrana mafia ze swoimi Fryckami jebała nas jak mogła. Nie dośż że Pawlaczek zaszantażowany przez ruskich po tym jak POsrańcy w parciu na koryto wysadzili samolot nad Smoleńskiem, musiał podpisać niekorzystne umowy. To POsrana mafia znów i w tej kwestii sprzedała Polskę za kilogram Niemieckiej kiełbasy, ale znając ją to bardziej i za czapkę gruszek, aby obłaskawić swojego Niemieckiego mocodawcę.

Data: 2019-09-09 07:08:28
Autor: Bruno Brunowski

Od dobrych kilku lat ostrzegają i jak na razie trafia głównie na Stany i Kanadę. A ma to bardzo ścisły związek z globalnym ociepleniem i obserwowaną niestabilnością tzw. wiru polarnego. https://www.crazynauka.pl/wlasnie-teraz-w-arktyce-zalamuje-sie-klimat-i-co-z-tego-wynika/

--
Bruno

Data: 2019-09-09 13:29:52
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- --

Módlmy się o global warming, bo życie pokazało, że okresy glacjału były znacznie dłuższe od interglacjałów. Te drugie nie trwały nigdy dłużej niż kilkanaście tysięcy lat, a ten w którym rozkwitła nasza cywilizacja dobiega już około dwunastu.
Na wszelki wypadek proponuję gromadzić zapasy popiołu i czarnej sadzy, którą można by bylo rozsypywac na lodowce w razie powrotu kolejnego glacjału (albedo). Tym bardziej że z historycznych wykresów wynika, że glacjały nadchodzą dosyć gwałtownie.

JB

Data: 2019-09-09 14:08:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 9 września 2019 22:29:53 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

W skali geologicznej "dość gwałtownie" oznacza mniej niż 100000 lat. "Bardzo gwałtownie" mniej niż 10000. Najbliższe zlodowacenie jest planowane za 60 tys. lat, o ile dojdzie do skutku.

To co przepowiadają meteorolodzy to lokalne anomalie związane z ociepleniem toposfery nad biegunem północnym. U nas będzie tęgi mróz, a Arktyka będzie w tym czasie topnieć. Mieliśmy już taką sytuacją do czynienia pod koniec lutego 2018r.
https://naukaoklimacie.pl/aktualnosci/w-warszawie-zimniej-niz-na-biegunie-polnocnym-277

Polska oberwała wtedy tylko brzegiem rozerwanego wiru, a i tak temperatura spadała poniżej -20 stopni. Cały impet poszedł na Syberię.

--
Bruno

Data: 2019-09-09 14:31:04
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Nie do końca, bo dziesięć tysięcy lat to potrafił trwać sam interglacjał (nasz ma około dwunastu). Rzecz w tym, że wychodzenie z glacjału trwa dosyć łagodnie z licznymi korektami wzrostu temperatury. Natomiast wpadnie w glacjał odbywa się znacznie szybciej - to już nie są tysiące lat.

    -- - Najbliższe zlodowacenie jest planowane za 60 tys. lat, o ile dojdzie do skutku.

:-DD  - A którzy to towarzysze tak zaplanowali ;-))

[...]
-- -- -

To są normalne inwersje - w maju mamy na przykład tzw. zimę ogrodników (zimna Zośka). W Arktyce topnieją lodowce i odbierają ciepło z atmosfery.

JB

Data: 2019-09-09 14:37:14
Autor: Jacek Bialy
Globalne ocieplenie skapitulowało. Nadciąga ZIMA TRZYDZIESTOLECIA. Meteorolodzy są przerażeni [PROGNOZA POGODY]
W Arktyce topnieją lodowce i odbierają ciepło z atmosfery.
-- -- -- --

Także z prądów morskich - ponadto uwalniają ich bieg na północ.

JB

Data: 2019-09-09 23:39:31
Autor: u2
W dniu 09.09.2019 o 23:37, Jacek Bialy pisze:
W Arktyce topnieją lodowce i odbierają ciepło z atmosfery.
-- -- -- --

Także z prądów morskich - ponadto uwalniają ich bieg na północ.

UB

ponoć w Bolanda będzie gorąco jak w piekle, tako rzecze Czesław Klimuszko (1905-1981)

--
I love love

Data: 2019-09-09 15:19:09
Autor: Jacek Bialy
Globalne ocieplenie skapitulowało. Nadciąga ZIMA TRZYDZIESTOLECIA. Meteorolodzy są przerażeni [PROGNOZA POGODY]
   -- - ponoć w Bolanda będzie gorąco jak w piekle, tako rzecze Czesław
Klimuszko (1905-1981)

Już jest gorąco..  Nie widzicie ciotka, co się przed wyborami dzieje?

Data: 2019-09-09 15:25:27
Autor: Jacek Bialy
[...]

Toż to nie tylko Klimuszko, bo już towarzysz Mazowiecki przewidział Polskie Piekło... Buuu ha-ha!

Data: 2019-09-10 00:40:42
Autor: u2
W dniu 10.09.2019 o 00:25, Jacek Bialy pisze:
Mazowiecki przewidział Polskie

ano ubek, żydzi tak mówią Polskię:)

--
I love love

Data: 2019-09-10 00:22:26
Autor: u2
Globalne ocieplenie skapitulowało. Nadciąga ZIMA TRZYDZIESTOLECIA. Meteorolodzy są przerażeni [PROGNOZA POGODY]
W dniu 10.09.2019 o 00:19, Jacek Bialy pisze:
Już jest gorąco..

bzdura ubek, u mnie jest przyjemnie zimno:)

--
I love love

Data: 2019-09-10 00:25:50
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 9 września 2019 23:40:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> -- -- -- --
> ponoć w Bolanda będzie gorąco jak w piekle, tako rzecze Czesław Klimuszko (1905-1981)

Znowu ziółka piłeś i masz wizje?

--
Bruno

Data: 2019-09-09 14:42:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 9 września 2019 23:31:05 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Nie do końca, bo dziesięć tysięcy lat to potrafił trwać sam interglacjał (nasz ma około dwunastu). Rzecz w tym, że wychodzenie z glacjału trwa dosyć łagodnie z licznymi korektami wzrostu temperatury. Natomiast wpadnie w glacjał odbywa się znacznie szybciej - to już nie są tysiące lat.

I naszemu jeszcze następne kilkadziesiąt pisane.
    -- - Najbliższe zlodowacenie jest planowane za 60 tys. lat, o ile dojdzie do skutku.

:-DD  - A którzy to towarzysze tak zaplanowali ;-))

Głównie to towarzysz Milutin Milanković.

[...]

To trochę bardziej skomplikowane.

--
Bruno

Data: 2019-09-09 15:09:22
Autor: Jacek Bialy
Globalne ocieplenie skapitulowało. Nadciąga ZIMA TRZYDZIESTOLECIA. Meteorolodzy są przerażeni [PROGNOZA POGODY]
   -- - Głównie to towarzysz Milutin Milanković

Milanković podał astronomiczną interpretację zlodowaceń, lecz żaden interglacjał nie trwał 60 tysięcy lat!

JB

Data: 2019-09-10 00:46:40
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 10 września 2019 00:09:23 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - Głównie to towarzysz Milutin Milanković

Milanković podał astronomiczną interpretację zlodowaceń, lecz żaden interglacjał nie trwał 60 tysięcy lat!

Od Plejstocenu cykl jest 100000 letni.

--
Bruno

Data: 2019-09-10 01:32:00
Autor: Jacek Bialy
Globalne ocieplenie skapitulowało. Nadciąga ZIMA TRZYDZIESTOLECIA. Meteorolodzy są przerażeni [PROGNOZA POGODY]
   -- - Od Plejstocenu cykl jest 100000 letni

Pełny cykl może trwać sto tysięcy lat, lecz większość tego czasu to lodowce (przynajmniej na naszej szerokości).

JB

Data: 2019-09-09 23:48:34
Autor: u2
Globalne ocieplenie skapitulowało. Nadciąga ZIMA TRZYDZIESTOLECIA. Meteorolodzy są przerażeni [PROGNOZA POGODY]
To trochę bardziej skomplikowane.

wytłumacz to brutuś dla ciemnego moherowego l*da:))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-10 02:22:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 9 września 2019 23:08:37 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Polska oberwała wtedy tylko brzegiem rozerwanego wiru, a i tak temperatura spadała poniżej -20 stopni. Cały impet poszedł na Syberię.

Wszystko już było.
W Starożytności klasycznej Arktyka była według przekazów tak ciepła, że kwitła
na niej cywilizacja (Hyperborea), natomiast Europa Środkowa na północ od Karpat
i Sudetów pokryta była skutą mrozem tajgą (Lasem Hercyńskim). Kiedy Wikingowie
przypływali do brzegów południowej Grenlandii, wyspa była naprawdę zielona i w tej jej części rosły lasy.

Data: 2019-09-10 09:51:25
Autor: Trefniś
Globalne ocieplenie skapitulowało. Nadciąg a ZIMA TRZYDZIESTOLECIA. Meteorolodzy są p rzerażeni [PROGNOZA POGODY]
W dniu .09.2019 o 23:08 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

(...)
[...]

Meteorolodzy wiedzą, że nie potrafią bezbłędnie przewidzieć pogody nawet  na kolejny dzień dla małego obszaru.
Ale biorą się za przewidywanie pogody za kilkadziesiąt tysięcy lat dla  całego globu.

Dający wiarę tym przewidywaniom są głęboko infantylni.

--
Trefniś

Data: 2019-09-10 11:22:45
Autor: Pisiorowy Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]

Ale biorą się za przewidywanie pogody za kilkadziesiąt tysięcy lat dla  całego globu.

Dający wiarę tym przewidywaniom są głęboko infantylni.

e tam, najlepsze są trefne dziady wiedzące wszystko najlepiej bo wczoraj orali
pole i patrzyli na góry

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-09-10 12:12:04
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 11:22 Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:

> [...]

Dający wiarę tym przewidywaniom są głęboko infantylni.

e tam, najlepsze są trefne dziady wiedzące wszystko najlepiej bo wczoraj  orali

Weź Wuju rozpęd i baranka w kaloryfer, póki jeszcze zimne przed zimą  trzydziestolecia.
SK

--
Trefniś

Data: 2019-09-10 18:17:56
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> pole i patrzyli na góry

Weź Wuju rozpęd i baranka w kaloryfer, póki jeszcze zimne przed zimą  trzydziestolecia.

hehe, uderz w stół a mądrale z pola się odezwą

Data: 2019-09-10 05:29:45
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 9 września 2019 16:08:29 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> Od dobrych kilku lat ostrzegają i jak na razie trafia głównie na Stany i Kanadę. A ma to bardzo ścisły związek z globalnym ociepleniem i obserwowaną niestabilnością tzw. wiru polarnego. https://www.crazynauka.pl/wlasnie-teraz-w-arktyce-zalamuje-sie-klimat-i-co-z-tego-wynika/

Bruno, niewiane czy w niektórych poglądach zgadzamy się,
i jaki artykuł przytoczyłeś, ale ważne, że klimat Ziemi ociepla się.
Oczywiste, że chcę aby w Polsce było trochę cieplej, bo choćby można posadzić jakieś egzotyczne rośliny,
tym nie mniej jednak, gdyby to miało wpływ na ogólne osuszenie Ziemi,
mogę z tych przywilejów zrezygnować, a nawet muszę.

Może ty wytłumaczysz społeczeństwu, że nawet wzrost o 0,1 stopnia Celsjusza
ogólnej temperatury naszego globu doprowadzi w dość krótkim czasie
do katastrofy i co ważniejsze, że to się kumuluje, a my nie jesteśmy,
póki co, i nie będziemy, póki co, w stanie tego cofnąć; to tak jak efekt domina.

Ludzkość może przetrwać zlodowacenie każde, ale nie aż takie ocieplenie,
że lądy zrobią się unikatami, a później nawet atmosfera wyparować może.

Największym energowysadzaczem są teraz Chiny, dużo później USA, jeszcze dalej później Indie, Rosja, JAPONIA i znów później Niemcy, co też trzeba wiedzieć.
Ci trzech z pięciu dążą do hegemonii, przy czym Rosja za pan brat z Niemcami.

Tylko po co nam wojna albo rozkwit wysoce industrialny, jeśli za 1000 lat we wszechświecie prawie nikt, poza Bogiem, o Ziemi pamiętać nie będzie.

jacek

Data: 2019-09-10 05:48:34
Autor: Jacek Bialy
Globalne ocieplenie skapitulowało. Nadciąga ZIMA TRZYDZIESTOLECIA. Meteorolodzy są przerażeni [PROGNOZA POGODY]
   -- - Największym energowysadzaczem są teraz Chiny(...)

Und da ist der hund begraben!  - Myślisz że Chiny Ludowe pozwolą sobie narzucić jakiekolwiek ekologiczne normy?  Przecież im o to chodzi, żeby wszyscy oprócz nich w trosce o klimat ograniczali swój rozwój. Już oni zadbaja o środowisko, kiedy globalnie zaczną rozdawać karty...

JB

Data: 2019-09-10 07:18:10
Autor: jsen
W dniu wtorek, 10 września 2019 14:48:35 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Nigdy nie zaczną rozdawać rozdawać światowych kart, bo w głowach mają czerwoną gwiazdę śmierci, a żadnych gwiazd śmierci nie lubię.

jacek

Data: 2019-09-10 08:31:48
Autor: Jacek Bialy
Globalne ocieplenie skapitulowało. Nadciąga ZIMA TRZYDZIESTOLECIA. Meteorolodzy są przerażeni [PROGNOZA POGODY]
    -- - Nigdy nie zaczną rozdawać rozdawać światowych kart(...)

To zależy od tego, czy świat im na to pozwoli.

JB

Data: 2019-09-09 17:37:41
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Już 3 lata naciąga. Ale zima to także ocieplenie według niemieckiego lobby. Więc Polakom przyjdzie płacić do UE kasę za niemieckie powietrze.

dildo, za głupi jesteś by zrozumieć więc po co główkujesz nad tym tematem ?
twoją powinnością jest wypinanie się - tylko i wyłącznie