Globetrotter HSDPA w Orange

Data: 2009-12-04 14:45:01
Autor: ciekawy
Globetrotter HSDPA w Orange
Znajomy kupił kiedyś laptopa MaxData z internetem w Orange. Komp zaczął już mulić, a na dysku nie było trybu recovery, więc sformatowałem mu go i wgrałem Viste na nowo. Wszystko ładnie i pięknie, tylko w menedżerze urządzeń wciąż jest niezainstalowany wbudowany modem HSDPA Globetrotter. Nie pomogło wgranie aplikacji Orange Business Everywhere, nawet ściągnięte stery ze strony producenta na podstawie numeru IMEI (więc tu nie może być już żadnej pomyłki) nie chcą się instalować, są w jakichś dwóch wersjach, każda wymaga resetu po instalacji, ale modem wciąż jest niezainstalowany. Ściągnąłem też z jakiejś innej strony do tego modemu i również to samo. Jak to cholerstwo zainstalować?? Czy może urządzenie jest popsute? W akcie desperacji poszedłem nawet do salonu Orange, ale tam nikt nie mógł/potrafił pomóc, odsyłają do serwisu...

Data: 2009-12-06 20:28:42
Autor: darek638
Globetrotter HSDPA w Orange
Mam taki zastaw. Belineab.book 2 + internet bezprzewodowy. Robiłem już reinstalkę i wszystko ok.