Głódź: księża powinni wskazywać, jak głosować.

Data: 2009-11-30 21:38:38
Autor: Roger Perejro
Głódź: księża powinni wskazywać, jak głosować.
Księża powinni włączyć się w wybory samorządowe, głosować i wskazywać właściwych kandydatów - taką opinię wyraził w poniedziałek w Radiu Gdańsk arcybiskup Sławoj Leszek Głódź.
 Zdaniem metropolity gdańskiego wybory samorządowe w przeciwieństwie do parlamentarnych i prezydenckich - nie są wyborami politycznymi.

- Wybory samorządowe nie są wyborami politycznymi, one mogą mieć skutki polityczne - stwierdził arcybiskup Głódź. - Kościół zachowuje neutralność jeśli chodzi o wybory polityczne. Natomiast jeśli chodzi o wybory samorządowe, Kościół ma te same prawa i obowiązki. Księża powinni się w nie włączyć, to znaczy głosować i wskazywać właściwych kandydatów.

- Z ambony? - spytał dziennikarz.

- Każdy środek jest dobry - odpowiedział arcybiskup. - Ja to mówię samorządowcom od lat, oni muszą to wiedzieć, tak jest i tak będzie.

W przyszłym roku na jesieni w Polsce odbędą się wybory samorządowe oraz prezydenckie.

http://wyborcza.pl/1,75248,7313437,Arcybiskup__ksieza_powinni_wskazywac__jak_glosowac.html

Przemek

Pojebało katabasa do reszty! On uważa, że Polacy nie są zdolni do samodzielnego myślenia i skompromitowany do granic możliwości kościół, może za nich podejmowac decyzje! Czegoś równie bezczelnego dawno nie słyszałem. Wskazuj sobie katabasie kolegów, którzy współpracowali z ub, którzy molestowali dzieci, a od normalnych ludzi się po prostu odpierdol!

--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedź w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywiązuje się

Data: 2009-12-01 11:01:09
Autor: cyc

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hf1agh$qfd$1news.onet.pl...
[...]

Glodz to jeden z wiekszych "talentow " jesi chodzi o podpotrzadkowywanie panstwa kosciolowi , to taki wspolczesny egipski kaplan  usilujacy manipulowac panstwem , wladcami  calym narodem .
Nie wiem jak mozna szanowac takich ludzi !. Jeden z tych , ktorym nalezy sie pogarda .
Zadufany w siebie , pyszny bufon , ktorego gdyby byl prominetnym politykiem nie pozwolilbym mu na kilometr zblizyc sie do siebie a co dopiero stac obok podczas panstwowych uropczystosci .

cyc

cyc

Głódź: księża powinni wskazywać, jak głosować.